1423-55

بهزاد پدرش را از دست داد

1423-56

بهزاد خواننده معروف، هفته قبل پدرش را در ایران از دست داد.
«بهزاد» علاقه خاصی به پدر و اصولا خانواده دارد وهمه ساله به بهانه های مختلف به آنها سر میزند.
مجله جوانان این سوگ بزرگ را به بهزاد عزیز وخانواده محترم اش تسلیت می گوید.

نشریه فرانسوی زبان  لا سورس در کانادا
از موسیقی و فیلم هاتف نوشت

1423-58

این نشریه در بخشی از این مقاله به مقاومت خوانندگان نامدار ایران
چون  گوگوش، داریوش، سیمین غانم و  پریسا میپردازد.

نشریه پر طرفدار لا سورس در ونکوور کانادا به بهانه حضور هاتف در پاییز امسال در ونکوور کانادا برای اجرای اولین کنسرتش که با نمایش فیلم «مسافر» او هم همراه خواهد بود با وی گفتگوی جامع و جالبی‌ انجام داد. این نشریه هاتف را آرتیستی مبتکر و خلاق معرفی‌ می‌کند و کوشش او و نو آوری‌هایش را  در زمینه فعالیت‌های اخیرش در موسیقی و فیلم را می‌‌ستاید. خبرنگار در این گفتگو به محدودیت‌های موسیقی پاپ در اوایل انقلاب اشاره کرده و از شکوفایی هنر ایران در قبل از انقلاب می‌نویسد. هاتف در بخشی به مقاومت چهره‌های نامدار برای زنده نگاه داشتن موسیقی در کّل و بالاخص موسیقی پاپ افتخار می‌کند و امیدوار است که نسل جوان مقیم خارج همواره با سعی‌ و کوشش همکارانش در اطراف موسیقی و هنر ایران پایدار مانده و فرهنگ ایرانزمین را به همنسلان جوان خود معرفی‌ کنند. این نشریه حضور هاتف در ونکوور کانادا را به عنوان یک خواننده صاحب سبک مغتنم شمرده و از هم اکنون شرکت در شب کنسرت و نمایش فیلم مسافر هاتف را به علاقه مندان موسیقی و فیلم خارجی‌ پیشنهاد می‌کند. بزودی با هاتف در زمینه این مصاحبه و فعالیت‌های اخیرش بگفتگو خواهیم نشست.

آزیتا ارباب در لس آنجلس

1423-57

آزیتا ارباب میکاپ آرتیست معروف، که سالها درایران بعنوان میکاپ عروس تک تاز بود وگاه تا ماهها نوبت می داد، هفته قبل به لوس آنجلس کوچ کرد تا فعالیت خود را در این زمینه آغاز کند.
آزیتا طی ده سال در ایران، شیوه میکاپ عروس را دچار تحول و دگرگونی کرد. بطوری که همه مسافران امریکا واروپا و دیگر کشورها که برای حضور در عروسی ها، جشن ها و حتی دیدار دوستان و فامیل می آمدند، پیشاپیش از او وقت می گرفتند.
آزیتا که در زمینه آرایش و میکاپ عروس، تحصیلات و تجربیات زیادی دارد، در ایران در تدارک گشایش یک آکادمی زیبایی بودکه بدلایلی بازگشت به امریکا را ترجیح داد.
با آزیتا با  AzitaArbab.comتماس بگیرید.

معرفی آقایSAM ABED  شهردار یا MAYOR
شهر ESCONDIDO یکی ازمنطقه های شهر سن دیه گو

1423-59

دکتر رضا فدایی -سن دیه گو
آقای SAM ABED  از سال 1987 با خانواده در شهرESCONDIDO یکی از مناطق شهر سن دیه گو با خانواده زندگی میکنند. ابتدا حدود 12 سال با شرکت IBM در قسمت مهندسی، بازاریابی و مدیریت مشغول بکار بود.
 MR. ABED از سال 1987 یک شرکت تکنولوژی را با خانواده خریداری کرده و مشغول کار میباشند. در کنار این کارها در سال 2010 بعنوان شهردار منطقه ESCONDIDO یکی از شهرهای سن دیه گو انتخاب شد و در این مدت کوتاه خدمت ارزنده ای در این شهر انجام داده وهمین خدمات ارزنده باعث شده مردم این شهر مجددا او را کاندیدای مجدد برای این مقام یعنی شهردار بنمایند.
SAM ABED  از حمایت مردم این منطقه برخوردار است و یکی از دوستان جامعه ایرانی است ودر اکثرکارها در کنار آنها است. شانس پیروزی او درانتخابات ماه نوامبر آینده بسیار بالاست. همانطور که در بالا اشاره کردم دو پسر و دو دختر او در کار خود بسیار موفق بوده وهمین موفقیت باعث شده که اکثر مردم این منطقه او را حمایت و پشتیبانی کنند چرا که او بعنوان شهردار در این منطقه نقش موثری در توسعه و پیشرفت این شهر داشته است. از تمام هموطنان عزیز که در این منطقه زندگی میکنند خواهشمندیم درکناراو باشند و دراین راه او را یاری نمایند. ما هم موفقیت بیشتری برای SAM ABED  شهردار خواستاریم و مطمئن هستیم او در این راه پیروز خواهدشد.
درعکس آقای SAM ABED  و دکتر رضا فدایی دیده میشوند.

پیمان معادی و رخشان بنی اعتماد در لس آنجلس

1423-60

«رخشان بنی اعتماد» فیلمساز صاحب سبک و جسورایرانی، اینروزها با فیلم تازه خود «قصه ها» در چند جشنواره در اروپا و امریکا و کانادا حضور داشته، پیمان معادی بازیگر توانای ایرانی، که در این فیلم شرکت دارد با او به امریکا آمده و هفته قبل در لس آنجلس دیده شدند.
قصه ها در سال 1390 ساخته شده وهنوز مجوز نمایش نگرفته است.