1424-62

مری آپیک در چند رویداد بزرگ اجتماعی

1424-63

مری آپیک هفته قبل در گردهمایی MAP حضور داشت. در این گردهمائی پرشور در اورنج کانتی، گروهی مهربان وانساندوست Mother Against Poverty از هدف های خود، از برنامه های بزرگی که در پیش دارند سخن گفتند. بنیادی که از 7 سال پیش باهمت گروهی از خانم های ایرانی برپا شد و هدفشان کمک به بچه های ایران و خاورمیانه، افریقا و امریکاست. آنها مرتب به پرورشگاه ها کمک می کنند و مایک پیرنیا با همه وجود این گردهمائی را یاری داد و زارا اسپان Zara Spohn نیز در این خدمات یار بود.
مری آپیک ستاره نامدار سینما و تلویزیون و تئاتر در این گردهمایی از رابطه پدرو مادرها و بچه ها سخن گفت و در این جمع 600 نفره، از او خواستند سخنگویشان باشد و صدایشان را به گوش همه برساند. گروهMAP قرار است در اکتبر نیز یک گردهمائی بزرگ دیگر داشته باشند.
مری آپیک چهره خستگی ناپذیر، دو هفته بعد به واشنگتن میرود تا در مراسم ویژه ای از سوی گروهی ایرانی امریکایی ها مورد تقدیر قرار گیرد و لوحه ای دریافت کند.
مری همزمان همکاریهای تازه ای را با رادیو 670 AM و ساسان کمالی آغاز کرده تا در مسیر برپایی رژه نوروزی سال آینده از مردم یاری بطلبد.

سورپرایز پارتی
پاتوق دوستداران هنر تئاتر

1424-66

نمایش کمدی – درام «سورپرایز پارتی» که بزودی وارد دومین سال اجراهای خود می شود، همچنان در روزهای یکشنبه در تئاتر کوچک «MAGICAPOLIS» در شهر سانتامونیکا میعادگاه علاقمندان به فرهنگ وهنرهای نمایشی است.
یکی از خصوصیات ویژه این نمایش کمدی، صرفنظر از سرگرم کننده بودن داستان نمایش و نقش آفرینی بازیگران حرفه ای آن، پیام اجتماعی، انسانی این نمایش است که هر بار در انتهای نمایش تماشاگران را به تشویقی از صمیم قلب وا میدارد و برخی از آنان برای بار دوم و سوم به دیدن این نمایش می آیند.
هوشنگ توزیع نویسنده – کارگردان و بازیگر این نمایش به همراه شیلا وثوق- رکسانا رستگار و اکبر معززی ، با این نمایش محبوب ومردمی براستی که در قلب مردم و تماشاگرانشان جای گرفته اند، و جدا از موفقیت گیشه ای این نمایش، از احترام ویژه ای در میان علاقمندان تئاتر برخوردار هستند.
سورپرایز پارتی تا کنون بیش از 35 اجرا در یازده ماه گذشته داشته است و هنوز و همچنان در یکشنبه ها، ساعت 7 بعد از ظهر در آدرس 1418 خیابان چهارم در شهر سانتامونیکا بروی صحنه می رود.
علاقمندان می توانند با شماره تلفن: 310-880-6495 تماس بگیرند و یا در مراکز ایرانی مانند: میوزیک باکس- شرکت کتاب- وودلندهیلز مارکت و یا در خود گیشه تئاتر بلیط تهیه کنند.

حمایت شهردار لس آنجلس از جیم مک دانل

1424-65

در انتخابات ریاست شهربانی شهر لوس انجلس که در چهارم ماه نوامبر انجام می گیرد، آمار و ارقام نشان می دهد که ظاهراً “جیم – مکدانل” امکان انتخاب شدن بیشتری را دارد، چند روز پبیش روزنامه لوس انجلس تایمز و شهردار لوس انجلس نیز حمایت خود را از مک دانال اعلام کردند، دگمچیان فرماندار سابق کالیفرنیا و بسیاری از نهادهای قانونی و انتظامی کالیفرنیا نیز پیش از این حمایت خود را از جیم مک دانال اعلام کرده اند.

نمایش تازه شهره عاصمی روی صحنه است

1424-67

جدیدترین کار نمایش شهره عاصمی، با نام «یک دقیقه سکوت» از یکشنبه 28 سپتامبر در نورت ویرجینیا کامیونیتی کالج روی صحنه میرود.
«شهره عاصمی» که در طی سالهای اخیر بعنوان یک ژورنالیست خستگی ناپذیر، یک چهره فعال اجتماعی در برگزاری مراسم ویژه ایرانی و همچنین کارگردان و بازیگر تیاتر و مجری و تهیه کننده تلویزیون در صحنه است، سابقه طولانی در تئاتر دارد و چند نمایش موفق روی صحنه داشته است.
نمایش «یک دقیقه سکوت» را که محمد یعقوبی نوشته و بازیگرانی چون: احمد مدادی، آمنه اصحابی، فرهاد قلی زاده، لیلا راد و پریسا بیات در آن حضور دارند.