1425-36

درگذشت اولگا اولین همسر ویگن
و مادر ژاکلین، آیلین و کتی

1425-37

هفته قبل اولگا، اولین همسر ویگن چهره جاودانه موزیک پاپ، در لس آنجلس درگذشت. اولگا زنی فداکار و مهربان، مادری بسیار مسئول و عاشق بود، او سه فرزند هنرمند را در آغوش خود بزرگ کرد.
 ژاکلین شاعر و ترانه سرا،  آهنگساز و خواننده نامدار، آیلین ستاره سینما و چهره معروف تلویزیونی وکتی خواننده خوش صدایی که هر کدام طی سالها با تکیه به مهر مادر، در زمینه های هنری موفق و سربلند بودند و مادر را سرفراز کردند.
ژاکلین و آیلین و کتی هیچگاه از کنار مادر دور نشدند، طی همه سالها مراقب او بودند و همیشه اولگا به وجودشان افتخار می کرد وبقول اطرافیان با رضایت با آنها وداع گفت.
ژاکلین در زمان حیات مادرش، ترانه زیبایی در وصف او و مهر مادرش خواند که بسیار گل کرد. ژاکلین وآیلین و کتی در طی هفته گذشته، زیباترین مراسم را برای مادر نازنین خود برپا داشتند که فقط فامیل و دوستان نزدیک در آن حضور داشتند.
تسلیت صمیمانه ای داریم برای ژاکلین عزیز، آیلین عزیز، کتی عزیز وخانواده های وابسته.

برنامه پرطرفدار بازتاب شهرام بروخیم درجوانان رادیو

1425-38

«شهرام بروخیم» هنرمند معروف تاتر و سینما، یک برنامه پرطرفدار بنام «بازتاب» در «جوانان رادیو» رادیوی اینترنتی جوانان دارد، که طرفداران بسیاری برای خود بدست آورده و شنوندگان برنامه از سراسر جهان هستند.
شهرام میگوید برنامه بازتاب برای من یک کار هنری است، گرچه من برنامه ساز نیستم اما برنامه بازتاب بسیار جذاب تر از کارهای تلویزیونی است.
تماس با شنوندگان رادیو بویژه نسل جوان، احساس آرامش و رضایت خاصی بمن می بخشد، بارها بدلیل گرفتاری فراوان، قصد داشتم برنامه بازتاب را مدتی متوقف کنم، ولی چنان دلم برای شنوندگان رادیو تنگ شده بود که تازه فهمیدم چه رفاقت و صمیمیتی میان ما بوجود آمده است و اینکه احساس دوستی با همکاران رادیو و فضای پر از مهر و صمیمیت رادیو و مجله جوانان، براستی مرا دوباره به سوی بازتاب کشید.

شماره 78 بررسی کتاب، ویژه هنر و ادبیات منتشر شد

1425-39

شماره 78 بررسی کتاب ویژه هنر و ادبیات، که درواقع دوره جدید ویژه تابستان 1393 است این هفته منتشر شد.
مجید روشنگر که درست 24 سال است این نشریه ارزشمند و تنها رسانه نقد و بررسی کتاب در جامعه ایرانی را سردبیری و منتشر می کند، در این شماره بخشی را به سیمین بهبهانی اختصاص داده و آثاری از چهره های سرشناس ادبیات را در آن جای داده است.
برای اشتراک این نشریه خواندنی با آدرس زیر تماس بگیرید:

The Persian Book Review
P.O. Box 1174
Malibu CA 90265 -1174 U.S.A
Tel: (310) 266-6131

تبریکی به همایون هوشیارنژاد
 مدیر و سردبیر «عصر امروز» که 27 ساله شده است

1425-40

روزنامه ی «عصرامروز» 27 ساله شد این که نشریه ای آن هم روزانه با نبودامکانات در سالهای مهاجرت 27 سال بدون وقفه انتشار یابد در وهله ی نخست خبر از عشق فوق العاده ی ناشر آن میدهد به وظیفه و رسالتی که برای خود قایل است. در ایران پیش از انقلاب هم جز در موارد  استثنایی نشریه ای آن هم نشریه ای روزانه این عمر طولانی را نمی یافت حال آنکه از آگهای های دولتی هم برخوردار میشد. و نگاهی به تاریخچه چاپ و نشر مطبوعات از این مهم خبر می دهد که کم نبودند نشریات روزانه ای که بعد از مدتی کوتاه از انتشار بازمانده اند  گرچه در امریکا نیز بعد از ابداع و رونق اینترنت بسیاری از مطبوعات چاپی دستخوش تعطیل شده اند  با اینکه آگهی های خاص خود را هم دارند. البته به این علت که وسایل دیگر آگاهی رسانی همان خبرها و مقاله های روشنگرانه تحلیلی را به گونه ی سهل و آسان در اختیار مخاطبان گذاشته اند که البته نباید فراموش کرد که خوانندگان روزنامه های فارسی نیز به بعضی مطالب مورد نیاز خود در اینترنت دسترسی می یابند که آنها را از مراجعه ی دائم به اینترنت بی نیاز می کند. به تمام این دلایل باید از نشریات فارسی حمایت کرد خاصه که زبان فارسی از طریق این نشریات در کشور میزبان تحکیم می یابند.
تبریکی داریم برای همایون هوشیارنژاد بنیانگذار و مدیر و سردبیر عصر امروز وهمت کارساز او را تحسین می کنیم.