1427-55

فریماه شهراز مادرش را از دست داد

1427-48

هفته قبل فریماه شهراز خواننده توانا و محبوب موسیقی ایرانی، که اینروزها در جامعه امریکایی نیز گل کرده است، در سوک مادر نازنین خود نشسته بود.
شنیدیم فریماه شهراز با وجود چنین رویدادی، همه تعهدات هنری خود را هفته قبل انجام داد و سپس در سکوت خود فرو رفت.
مجله جوانان این سوک بزرگ را به فریماه شهرازعزیز و خانواده محترم اش صمیمانه تسلیت می گوید.

ماجرای فیس بوک ها
درباره خبر بی پایه درگذشت بهروز وثوقی

1427-49

هفته قبل با انتشار چند خبر دروغ و بی پایه روی فیس بوک ها، در مورد درگذشت بهروز وثوقی چهره ماندنی سینمای ایران، مجله جوانان و رادیو جوانان با بهروز وثوقی یک گفتگوی اختصاصی بعمل آورد، که بلافاصله همان شب بروی فیس بوک رادیو و مجله جوانان رفت و نگرانی میلیونها طرفدار بهروز وثوقی را برطرف ساخت، چون آنها روی ایمیل ها، سایت ها، فیس بوک این ماجرا را دنبال کرده و با تاسف و دلهره و اندوه، درباره بهروز وثوقی می پرسیدند.
خوشبختانه این مصاحبه اختصاصی، این نگرانی ها را رفع و شنیدن صدای بهروز وثوقی، آنها را در سراسر جهان آرام کرد و خیلی از رادیو تلویزیون ها هم، بخش هایی از این مصاحبه را پخش کردند.

یکشنبه 26 اکتبر در ویلشرایبل تیاتر
محمد خردادیان در کمدی موزیکال ازدواج مشکوک روی صحنه است

1427-50

محمد خردادیان معلم رقص، که سالهاست در صحنه های مختلف در سراسر جهان روی صحنه میرود و یکی از بحث انگیزترین چهره های هنری بوده، اینروزها یک نمایش کمدی بنام «ازدواج مشکوک» را آماده صحنه کرده و در یکشنبه شب 26 اکتبر در ویلشرایبل تیاتر لس آنجلس اجرا می کند.
پرشیا ابوذری، محمدرضا گل بالاخ و بهمن مقدم در این نمایش کمدی با خردادیان همبازی هستند.
خردادیان می گوید این نمایش با صحنه ها ورویدادهایی همراه است که تا امروز در هیچ نمایش دیگری شاهد نبودید، چون راز و رمزنمایش، صحنه های کمدی وموزیکال و رقص آن، برای هر سن و سالی دیدنی است.

چهارمین کنسرت با شکوه
 بنیاد کودک به نفع کودکان نیازمند
 قلبها برای کودکان ایران در شمال کالیفرنیا تپید

1427-51

شنبه چهارم اکتبر کنسرت کامران و هومن به مناسبت بیستمین سالگرد فعالیتهای بنیاد کودک، در شمال کالیفرنیا ، شهر زیبای فولسوم و در سالن زیبا و مجلل هریس سنتر با شکوه هرچه تمامتر برگزار شد.
حضور صدهاتن از مهربانانی که از حامیان بنیاد کودک بودند، نمایندگان رسانه‌های گروهی، مدیر عامل و همکاران دفتر مرکزی بنیاد کودک پرتلند در این کنسرت به این برنامه جلوه و هیجان خاصی بخشیده بود.
دكترپيمان رئوفی مدیر عامل بنياد کودک طی‌ سخنانی از نیکوکاران عزیزی که با کمکهای بی دریغ خود تا کنون به ۱۵۰۰۰ کودک با استعداد تحت پوشش این موسسه یاری رسانیده اند قدر دانی نمود و در ادامه از خانم مينا عرفانیان از همکاران باسابقۀ بنیاد کودک به پاس زحماتشان در برگزاری موفق این کنسرت تقدیر و سپاسگزاری کردند.
ایشان همچنین از کامران و هومن عزیز که از سفیران حسن نیت و از همراهان همیشگی بنیاد کودک بوده اند تجليل به عمل آوردند. همه ساله کنسرتهای بسیار موفقی در شمال کالیفرنیا و درحمایت از بنیاد کودک برگزار می شود که همیاری اسپانسرهای مهربان و حمایتهای مالی بی دریغ هموطنان را به همراه داشته است.
با تشکر از داوطلبان و حامیان همیشگی بنیاد کودک در شمال کالیفرنیا که قلبشان برای کمک به کودکان وطن می تپد.
با آرزوی موفقیت بنیاد کودک در جهت یاری رسانی به کودکان با استعداد  و نیازمند در ایران.

با ما  با شماره 0809-453-310 در تماس باشید.  www.childfoundation.org

محسن نادری نژاد:
پیک مهر و دوستی پناهجویان ایرانی درترکیه

1427-52

مدتی از محسن نادری نژاد بی خبر بودیم که کاشف به عمل آمد او مدتی است پدر بزرگ شده و با  نوه ها و دخترهای دوقلو و همسرش کمتر از سیاتل به لوس آنجلس می آید وتازه برنامه های تلویزیونی اش را هم که بی وقفه در تلویزیون آپادانا پخش میشود یا در استودیوی خانگی اش ضبط می کند و به سن حوزه به فرستنده ی تلویزیونی اش می فرستد یا مستقیم آن هم با اتومبیل برای اجرای برنامه به سن حوزه میرود.
اما خبرشدیم که نادری نژاد بار دیگر قصد سفر دارد به ترکیه که در آنجا کم نیستند پناهجویان درمانده ی ایرانی که چشم به راه او هستند که سالهاست کمر خدمت به آنها را بسته است فعالیت های پرثمرو امیدوارکننده ی او و همچنین تحقیقات و مطالعاتی که درباره ی احتیاجات وخواستهای پناهجویان به عمل آورده که با همکاری شخصیت های خیر ایرانی بخشی از آنها تحقق یافته محبوبیتی برای او در بین آنها به وجود آورده. سفرنامه ها و گزارش های واقع بینانه ی او را از این سفرها و همچنین سفر به مالزی را در جوانان خوانده اید که ما امیدواریم که گزارش و سفرنامه ی این پیک دوستی پناهجویان ایرانی را در سفر قریب الوقوعش به ترکیه باز هم درجوانان بخوانید!

سورپرایز پارتی

1427-53

به دیدن نمایش تئاتر (سورپرایز پارتی) رفته بودم، می دانستم کجا، چرا و بخاطر کی میروم! او که همه دانستنی هایش از تئاتر و نمایش آگاهانه است و با زیر و بم این هنر آشنا است.«هوشنگ توزیع» را می گویم.
سناریست، کارگردان، رژیسور، صحنه ساز(میزانسن) و بازیگر توانا با میزانسن های بجا وهنرمندانه! قبلا همه نمایش های او را دیده بودم و بخصوص (بوی خوش عشق) را با همسر هنرمند و ستاره بین المللی اش «شهره».
و هربار سرمست، راضی، پرانرژی و شادمان با هر لحظه نمایش (تئاتر) او همراه بوده ام.
بازی های درخشان و انتخاب بسیار بجای هنرمندان دیگر این نمایش، خانمها، شیلا وثوق، رکسانا رستگار، و اکبر معززی (با بازی درخشانش) امتیاز دیگربرای اجرای این نمایشنامه و تئاتر بود.
من که خود غیر از کار (دوبلوری سینما) 50 سال! در تئاتر نیز سابقه بازیگری دارم، آنهم با هنرمندان بزرگی مانند: اصغر تفکری (کمدین بزرگ) و محمدعلی جعفری. وبا توران مهرزاد، شهلا ریاحی، همبازی بوده ام با زنده یادان (تفکری) در نمایشنامه خروس بی محل و با جعفری در نمایشنامه های (مادام کاملیا) و (مونتسرا). اینبار (سورپرایز پارتی) را دیدم با همه صحنه ها، و لحظاتش. و با خاطری خوش، و سرمست از دیدن یک تاتر خوب تا نمایشی دیگر از (هوشنگ توزیع) منتظر می مانم.
علی نوری- جمشید جم

فصل نامه «توشه» از گروهی عاشق
 فرهنگ وادب ایران که خستگی را نمی شناسند

1427-54

شماره 19 (پائیزسال 1393) فصل نامه توشه، منتشر شد. فصل نامه پربار وارزشمندی که سردبیر آن سایه سعیدی سیرجانی، صاحب امتیاز ناصر فرخ است.
دراین فصل نامه: داستان کیانوری و قتل حسام لنکرانی از احمد احرار.
یادداشت های پراکنده، نگاهی کوتاه به بینش آشفته فکران.
چرا با مجازات اعدام موافقم؟، دربارگاه فردوسی و ..از سیروس مشکی، مردو آناهید. علیرضا شجاع پور و….آمده است.
برای دریافت این فصل نامه و حمایت از این حرکت فرهنگی با شماره و آدرس زیر تماس بگیرید.

818-712-9417
3370 N. Hayden Rd. # 123-300 Scottsdale AZ 85251