1434-58

رامین طلوعی ایرانی تبار معاون وزارت خزانه داری امریکا

1434-59

رامین طلوعی یک امریکایی ایرانی الاصل، که در سالهای 2004 و 2001 مشاور ارشد معاون وزیر خزانه داری در امور بین المللی بوده، به سمت معاون امور مالی بین المللی وزارت خزانه داری ایالات متحده امریکا از سوی سنا برگزیده شد تا دراین سمت سیاست مالی بین المللی خزانه داری امریکا، هماهنگی با کشورهای گروه 20 را زیرنظر داشته باشد.
وزیر خزانه داری امریکا، جیکوب جی لو، رامین طلوعی را با تجربه های گرانقدر در عرصه بین المللی و در بخش خصوصی و در وزارت خزانه داری برای تقویت اقتصاد امریکا از طریق مدیریت مسائل مربوط به اقتصاد بین المللی چهره ای موثر می داند. طلوعی که در سال 2011 یکی از مدیران کمپانی بین المللی پیمکو بود و از دانشگاه هاروارد فارغ التحصیل شده است.

این جمع تکرار نشدنی است

1434-60

این تصویر که به حدود 24 سال پیش تعلق دارد، هیچگاه تکرار نمیشود. چون دو چهره قدیمی و محبوب منوچهر سخائی خواننده ماندنی و عبدالعلی همایون چهره با سابقه تاتر وتلویزیون و سینما دیگر در میان ما نیستند.
در عکس از راست به چپ: پرویز کاردان، تونی زرین دست، همایون، اندی و برادرش، منوچهر دیده میشوند.

آقا میری چه پزی می دهد!

1434-62

اون سالها که هنوز میری کمدین شیرین تاتر و سینما و عبدالعلی همایون چهره با سابقه هنرهای مختلف زنده بودند، در یک نمایش مشترک همبازی شدند، نمایشی که پانته آ صادقی چهره هنرمند تلویزیونی و فریده بنایی ، هنرمند تاتر در آن حضور داشتند و برای خوشحال کردن میری، بعنوان پیش کسوت، برایش فندک می زنند، ضمن اینکه همایون دلخور است، میری کلی پز میدهد، یادشان بخیر.

ترجمه های کارو از جنگ جهانی نیمه تمام ماند

1434-63

کارو شاعر عصیانگر،  از حدود 7 سال قبل از مرگ، مجموعه جامعی را با برداشت از کتب و منابع مختلف جهانی درباره جنگ اول ودوم جهانی در دست تهیه داشت، که  میخواست آنها را با کمک یک ناشر به چاپ برساند. یک ناشر امریکایی علاقمند بود تا نسخه اصلی این مجموعه را به  چاپ برساند و یک ناشر داخل ایران هم علاقمند چاپ این مجموعه به زبان فارسی بود، ولی متاسفانه کارو بدلیل بیماریهای پیاپی،  توان تمام کردن این مجموعه را نیافت و این زحمات نیمه کاره ماند.

ثریا متین و آلبوم گذشته های دور

1434-64

دور و برمان، هنرمندان بدون ادعایی داریم، که گاه از هنرشان غافل می مانیم، چون اهل سروصدا نیستند، بقولی برای دلشان می سازند، می نوازند و می خوانند و دل دیگران را هم شاد می کنند.
ثریا متین از همین دسته هنرمندان است که اخیرا آلبوم «گذشته های دور» را ارائه داده، که در آن هم وکال و هم آهنگهای بدون کلام جای دارد. از جمله : آرزو، گلی جان، غوغای ستارگان، کجاوه، لیلی منال، مرو سفر، رفتم که رفتم، هدیه، سه گاه، تنها امیدم، گل سرخ و آتیشپاره و What the Wonderful World / Sunrise Sunset که تمام سولوی ویلن را ثریا متین نواخته است و خود از هنرمندانی که او را یاری داده اند چون دکتر حسین قاسمی، کیان کامرانی و حمیدN تشکر کرده است.

نمایشگاه نقاشی های ژنیک
همراه با افتخاری دیگر برای این نقاش هنرمند

1434-65

ژنیک کوک نقاش، سفالگر و هنرمند آبستره، برای هفتمین بار بصورت پیاپی به عنوان بهترین هنرمند آبستره در بین 51 کشور شناخته شد.
این افتخار و انتخاب از سوی Highlight Hollywood از بین 25 گالری برگزیده در آمریکا صورت می گیرد که از بین کشورهای مختلف و در رسته های متعدد هنرمندان برجسته را معرفی می نماید، در ضمن ژنیک به همراه جیکوب عبریانی نمایشگاه آثار نقاشی را از همین یکشنبه 7 دسامبر در گالری عبریانی در تقاطع خیابانهای Kester و Oxnard در شهر ون نایز افتتاح می کند و بمدت محدودی ادامه دارد.

1434-66

1434-67