1435-66

گزارش ماه نوامبر گروه حمایت از خانواده

به گزارش شهرزاد و نازلی تربتی مدیریت مجله پیک برتر
جلسه ماهانه گروه حمایت از خانواده به سرپرستی دکتر شیرین نوروی در روز شنبه 29 نوامبر ، راس ساعت 2 بعدظهر تا 4:30 با ورودیۀ رایگان در سالن اجتماعات انسینو کامیونیتی سنتر در شهر انسینو با حضور علاقمندان برگزار شد.
این برنامه که با حضور هموطنان که تمام سنین در این سمینار شرکت کرده بودند با معرفی مهمانان آغاز گردید .
در آغاز خانم دکترشیرین نوروی به عنوان بنیانگزار گروه حمایت از خانواده ضمن خیر مقدم به حضار صحبت را به زمینه برخی از موضوعات مهم روانشناسی وموضوع شکرگزاری، آزمون برای مدعوین اختصاص دادند وجمع زیاد حضار را به طریقی نو در این مباحث شرکت دادند که با استقبال آنان مواجه شد. این سمینار با برنامه های کاملا متفاوت و جذابی از جمله سخنرانی دکتر شیرین نوروی، اجرای زنده موسیقی و قرعه کشی جوایز متنوع انجام شد.
حاضرین که در تمامی گروه سنی دراین گردهمایی ماهانه حضور داشتند، سوالات خود را مانند همیشه مطرح و خانم دکتر شیرین نوروی با کمال صبر و حوصله به تک تک سوالات پاسخ دادند .

1435-64

خانم دکتر نوروی در ادامه وی از شرکت کنندگان درخواست کرد که بلند شده، با معرفی خود با یکدیگر آشنا شوند و جوی بسیارصمیمی رادر سالن ایجاد کردند.
در پایان مراسم با اجرای موسیقی زنده با صدای خانم شهلا مقدم ، آقای فریار ، آقای محمود قربانی و موسیقی آقای بابک خرمی از مهمانان پذیرایی صورت گرفت.
قابل ذکر است از خانمها، هندی فر، شهلا فرهادیان ،ناهید و فرحناز سومخ که با صمیمیت تمام در برگزاری این سمینار کمک کردند تشکر فراوان را داریم.
در این سمینار قرعه کشی برگزار شد و هدایایی به برندگان داده شد و مانند سمینارهای گذشته از مهمانان پذیرائی شد.
گروه حمایت از خانواده از این پس برای توانمند ساختن صاحبان مشاغل در معرفی بهتر و جامع تری از محصولات و خدماتشان، فضا های ویژه ای را در محل همایش های ماهیانه آخرین شنبه در انسینو کامیونیتی سنتر، در نظر گرفته است که امکان معرفی بهتر را به علاقمندان می دهد و در ضمن افراد می توانند درمورد زمینۀ کاری خود صحبت کنند و علاقمندان و یا نیازمندان به آن زمینه را از امکانات خود آگاه سازند.
به امید دیدار شما عزیزان در روز شنبه 27 دسامبر در سالن اجتماعات انسینو کامیونیتی سنتر.
برای اطلاعات بیشتر با شماره:
6818-344-818 تماس حاصل فرمایید .

نامه پروفسور مسعود خاتمی به پرزیدنت اوباما

1435-65

پروفسور مسعود خاتمی، مدیر موسسه بزرگ نازائی نیویورک اخیرا نامه ای برای پرزیدنت باراک اوباما نوشته که ازنظرتان می گذرد:

***

جناب پرزیدنت اوبامای عزیز، لطفا گوش فرا دهید:
سالهاست که در موسسه نازائی نیویورک من وهمکارانم کوشش می کنیم که بدلائل زیر ازنازائی جلوگیری کنیم.
داشتن فرزندان دلخواه حق مسلم همه خانواده ها است نازائی مشکلی است که 20درصد خانواده ها از آن زجر می کشند، متاسفانه 80درصد علل نازائی قابل پیشگیری است و این مسئله ایست که ما تمام امکانات خود را بکار می بریم تا مسئله پیشگیری از نازائی را در سطح امریکا مطرح کنیم. نازائی متاسفانه مورد توجه دولت مردان در امریکا نیست و در Obama Care کوچکترین اشاره ای به پیشگیری، معالجه و درمان نازائی نیامده است، سناتورها و اعضای کنگره نه اطلاعی در این مورد دارند و نه توجهی به آن می کنند. پیشگیری از نازائی احتیاج به آموزش عمومی دارد و بسیار هزینه آن مقرون به صرفه است، در صورتی که معالجه نازائی بسیار گران و فقط در 25 درصد موارد جوابگو میباشد و مستلزم مشکلات و دوندگی ها و رفت و آمدها و انتظار میباشد و مخارج آن نیز سرسام آور است.
دکتر مسعود خاتمی
پروفسور دانشگاه نیویورک و رئیس انجمن باروری و ناباوری نیویورک