1441-74

بازگشت نوذر آزادی به ایران

1441-66

نوذر آزادی از هنرمندان معروف تئاتر و موسیقی و تلویزیون که بیشترین شهرتش بازی به نقش آقای قاطبه و سریال ایتالیا، ایتالیا بود و نقش هایی در فیلم های صمد، بتازگی به ایران بازگشت و مورد استقبال دوستان فراوانش قرار گرفت از جمله: محمود دولت آبادی، مجابی و دهباشی ناشر مجله بخارا. نوذر آزادی در نظر دارد بقیه عمر خود را در سرزمین مادری اش بگذراند و بدوستان خود گفته که در نظر ندارم هیچگونه فعالیت هنری داشته باشم جز خلق تابلوهایی که برای دلم خواهم کشید.

دیداری پرشور

1441-67

یک دیدار پرشور و بیاد ماندنی در خانه دکتر حمیدرضا شاه محمدی پزشک هنردوست جامعه ایرانی، با حضور پوری بنایی ستاره ماندنی سینما، در سفرش به لس آنجلس.
در اینجا در عکس در کنار پوری بنایی- ساسان کمالی به اتفاق همسرش، حسین مجید، شیفته، مژده حبیبی، عطا، عقیلی، احمد آزاد، سینا بیات و نگار کرامتی.

25 سال گذشت

1441-68

سی ام دیماه نوزدهم ژانویه سالمرگ زنده یاد هایده بود که در سال 1990 بیست و پنج سال پیش در سن چهل و نه سالگی پس از اجرای در یک برنامه موفق روی صحنه در سانفرانسیسکو درمنزل یکی از دوستانش درگذشت و در گورستان وست مورچوری در وست لوس آنجلس به خاک سپرده شد و بیشتر اوقات بر روی سنگ قبر او دسته گل و یا شاخه های گل از سوی دوستداران صدایش گذاشته شده است.

تکلیف 15 هزار دلار روشن نشد

1441-69

رضا الوند از جمله کنسرت گزاران جوان است که از سالها پیش کنسرت های موفق و نیمه موفقی در لوس آنجلس و شهرهای اطراف و دوبی داشته است. الوند همیشه کارهایش با حاشیه هایی همراه بوده در کنسرت های اخیر لاس وگاس هم به میدان آمد منتها برای برنامه افترپارتی. الوند با مدیران یکی از هتل های معروف صحبت کرده بود که به اتفاق یک افتر پارتی بزرگ با چند دی جی معروف برگزارکنند، ضمن اینکه از افشین خواننده معروف ساکن اروپا دعوت کرده بود تا در این افترپارتی حضور پیدا کند و مبلغ پانزده هزار دلار هم بگیرد در شب برنامه گویا رضا الوند متوجه میشود که افشین ساعت برنامه اش سر رسیده ولی او در پشت صحنه کنسرت حاضر نشده با دل نگرانی به پشت درب اتاق او میرود و هرچه به در می کوبد افشین در را باز نمی کند.الوند به اتفاق سکوریتی به پشت درب اتاق میروند او را بیدار می کنند افشین دیروقت به پشت صحنه می آید به گفته الوند افشین گفت من برنامه نمی گذارم چرا عکس من در بیل بوردهای شهر نیست، به او گفته میشود برای صاحب هتل که امریکایی است پنج شش دی جی معروف مطرح بوده خلاصه افشین حاضر به اجرای برنامه نمی شود و گویا حاضر به بازگرداندن پول هم نمی شود که رضا الوند از امیرقاسمی درخواست میکند که برای گرفتن این پول واسطه شود که این میانجیگری هم نتیجه نمی دهد.
از سویی افشین مدعی شده که بدلیل حرفه ای نبودن برنامه گذاران، حاضر به اجرای برنامه نشده ضمن اینکه گفته یکی از سهام گذاران، آلبوم نیمه کاره او را بروی سایت های اینترنتی و یوتوب برده و پخش کرده وبه او لطمه زده است دراین باره هفته آینده با افشین و الوند گفتگو خواهیم کرد.

سخاوت علیزاده در دوره نقاهت

1441-70

سخاوت علیزاده روزنامه نگار با سابقه، که از حدود 6ماه پیش درگیر چند عمل جراحی حساس بود و چند بار در بیمارستان USC بستری شده بود، سرانجام بعد از آخرین عمل به یک مرکز مراقبت های ویژه دوره نقاهت در چتس ورت لس آنجلس انتقال یافت و خوشبختانه اینروزها حالش رو به بهبودی است.
با آرزوی اینکه هرچه زودتر فعالیت خود را آغاز کند.

ایرج طاهری تحت عمل جراحی

1441-75

ایرج طاهری آهنگساز و نوازنده باسابقه، از دو هفته پیش بدنبال یک عمل جراحی معده در بیمارستان ارواین بستری شد.
طاهری ناگهان در اوج فعالیت هنری شبانه روزی، روانه بیمارستان شد و تحت عمل قرار گرفت. اینک دوستان و همکاران دعا میکنند تا طاهری هرچه زودتر سلامت خود را بازیافته و به صحنه هنر بازگردد.
با آرزوی سلامت کامل برای ایرج طاهری هنرمند توانا

شهرام بروخیم عزیز،
تانیای عزیز، جان عزیز

1441-76

این وصلت فرخنده را به همه شما عزیزان تبریک گفته و برای عروس و داماد نازنین تانیا و جان آرزوی خوشبختی داریم.
مجله جوانان