1448-71

آلبوم منتشر نشده سوسن

1448-63

… شنیدیم یک آلبوم منتشر نشده از سوسن خواننده از دست رفته، برجای مانده که کمتر کسی از آن خبر دارد.
گویا یک نوازنده قدیمی در ایران این آلبوم را باهمکاری سوسن و آغاسی تهیه کرده و بعد بدنبال سفر سوسن به خارج، آنرا نیمه کاره کناری گذاشته است.
در این آلبوم سوسن 6 آهنگ و آغاسی یک آهنگ و در ضمن یک آهنگ دوصدایی هم خوانده اند. اخیرا این نوازنده بدلیل بیماری، آلبوم را برای یکی از پسرخوانده های سوسن در لندن فرستاده تا آنرا پخش کند.

پناهندگی چند ستاره دیگر بدنبال محبوبه بیات

1448-64

…شنیدیم بدنبال پناهنده شدن محبوبه بیات ستاره با سابقه سینما به فرانسه، 4 ستاره جوان و میانسال نیز از مدتها قبل تدارک پناهندگی خود را دیده اند.
محبوبه بیات که بعنوان ستاره سینما و تیاتر و تلویزیون، بیش از 35 سال سابقه هنری دارد. فعالیت خود را با فیلم گوزن ها در کنار بهروز وثوقی آغاز کرد و در طی 3 دهه در دهها فیلم و سریال ظاهر شد ولی بدنبال جنبش اعتراض آمیز جوانان در سال 1388 بکلی دست از بازیگری کشید.
اینک بدنبال بیات چند چهره زن و مرد دیگر آماده پناهندگی به کشورهای مختلف هستند.

خواننده معروفی که به انزوا پناه برد

…شنیدیم یکی از خوانندگان معروف، که در طی 7 سال گذشته با آهنگهای پرفروش و موزیک ویدیوهای متفاوت به شهرت رسیده بود، اینروزها در انزوای کامل زندگی می کند.
این خواننده که زندگی کاملا متفاوتی داشت وکمتر در محافل و مجالس هنری ظاهر می شد، در طی یکسال و نیم اخیر دچار افسردگی شدید و سپس انزوای کامل شد و در مدت 6 ماه گذشته از خانه بیرون نیامده و حاضر به پذیرش دوستان و دوستداران خود نیست.

دستگیری گروهی از چهره های آشنا

…شنیدیم گروهی از چهره های آشنای شهر فرشته ها، به اتهام خرید و فروش تریاک از سوی اف بی آی دستگیر شدند، که یکی دو نفرشان بدلیل عدم مدارک و اسناد علیه آنها آزاد شدند، ولی بقیه از جمله یک چهره قدیمی ورزشی با قرار سنگین قانونی در زندان بسر می برد و همین روزها محاکمه شان آغاز میشود.
گویا اف بی آی در همین رابطه، چند ایرانی دیگر را هم به بازجویی کشیده و احتمال زندانی شدن چند تن شان وجود دارد.

جمعه و شنبه 13 و 14 مارچ شهره
در کاباره تهران می خواند

1448-65

شهره خواننده نامدار، در سفری به لس آنجلس، به دعوت احمد مسعود، بعد ازمدتها بروی صحنه کاباره تهران میرود.
«شهره» با دست پر، آهنگهای جدید، آرایش تازه، در شب های 13 و 14 مارچ (جمعه و شنبه شب) در «House of Legend» با دوستداران فراوان خود همصدا می شود.
جالب اینکه از هم اکنون بنظر می آید هر دو شب سولداوت باشد و اگر شهره قرارداد اجرای برنامه هایی در ترکیه و اروپا نداشت در شبهای نوروزی نیز در کاباره تهران میخواند.

سیاوش آذری به کانال یک بازگشت

1448-66

سیاوش آذری همکار قدیمی مطبوعات و رادیو تلویزیونی، بعد از مدتها دوری، به شبکه کانال یک بازگشته و همکاری خود را دوشنبه ها از ساعت 3 بعد از ظهر با برنامه «حرف آخر» که شامل آخرین خبرها و تفسیر روز است آغاز می کند. وی روزهای جمعه صبح هم در بخش اول خبر با آزیتا شهراز همکاری دارد.
سیاوش وفاداری خود را به موسسه کیهان، بعنوان نماینده کیهان آن لاین لندن، در امریکا ادامه میدهد.

بزرگداشت و پرده برداری از مجسمه هایده در ترکیه

1448-67

مسئولان اکسیژن تی وی در ترکیه، تدارک برگزاری شب بزرگداشت هایده، خواننده ماندنی موزیک سنتی و کلاسیک را دیده اند که در همان شب از مجسمه هایده به سبک «وکس میوزیوم» پرده برداری میشود.
این برنامه ویژه در تاریخ 10 فروردین برابر با 30 مارچ در هتل مردان پلس شهر ساحلی آنتالیا برگزار میشود و بسیاری از چهره های معروف هنر از داخل وخارج در آن شرکت خواهند داشت و از هم اکنون رسانه های معروف ترکیه درباره این رویداد مطالبی نوشته اند و بسیاری از خوانندگان معروف آمادگی خود را جهت اجرای برنامه در آن شب اعلام کرده اند.

گام انسانی شبکه جهانی «مرسی» با فرزان دلجو
در نوروز امسال

1448-68

شبکه تلویزیونی «مرسی» با مدیریت «فرزان دلجو» که سالهاست از طریق ماهواره Hot Bird در سراسر ایران، خاورمیانه و اروپا با پخش برنامه های 24ساعته مخاطبان بسیاری را در سراسر جهان برای خود فراهم آورده است، در آستانه نوروز امسال ضمن ارائه برنامه های متنوع نوروزی، گامی در جهت معرفی سال نوی ایرانی که سرشار از سلامت و محبت و ایثار و سمبل پذیرایی و انسان دوستی ایرانی ست بر میدارد. در تاریخ جمعه 13 مارچ از ساعت 2 تا 6 بعد از ظهر بروبچه های این شبکه با دعوت از هنرمندان خود، پیش بند می بندند و در خیابان ششم لس آنجلس در تقاطع سن پدرو (دان تاون لس آنجلس) با ارائه غذای رایگان به کسانی که شاید در طول ماه کمتر غذای مناسبی داشته اند، نوروز ایرانی را با هزاران نفر به جشن می نشینند.
مجله جوانان این حرکت انسانی را تائید کرده و می ستاید.

گفت وگوی پرویز ناظریان با دکتر دانش فروغی
چگونه تاریخ فرهنگ وادب ایران تحریف شد؟
جمعه 13 مارچ تلویزیون کانال یک

1448-69

پرویز ناظریان همکار عزیزمان در مجله جوانان که از هفته گذشته برنامه پرمحتوائی را بطور هفتگی از کانال پربیننده تلویزیون کانال یک، آغاز کرده است، در این هفته، جمعه 13 مارچ میهمان ارجمندی در برنامه خود داردو موضوع بسیار مهمی را با وی در میان میگذارد.
میهمان این هفته پرویزناظریان، همکار گرامی مان، دکتر دانش فروغی است و وی در برنامه پرویز ناظریان، چگونگی تحریف تاریخ فرهنگ وهنر ایران طی چندین قرن اخیر را بررسی و درباره عوامل آن سخن خواهد گفت.
در برنامه هفتگی تلویزیونی پرویز ناظریان با عنوان «ایران وجهان در گردونه زمان» رویدادهای سیاسی و اجتماعی و فرهنگی هفته نیز بررسی و تجزیه و تحلیل می شود. علاقمندان را به تماشای این برنامه که همه هفته، جمعه ها ساعت یک بعد از ظهر وساعت 9 شب اجرا میشود دعوت میکنیم.

برنامه امیر برادران در شبکه اندیشه

1448-70

همکارمطبوعاتی ما امیر برادران که درهمین مجله جوانان بخش دنیای طلایی فوتبال را می نویسد به تازگی یک برنامه هفتگی ورزشی را تهیه و اجرا می کند تحت عنوان «ورزش و اندیشه» که شنبه ها صبح ساعت 11:00 به وقت لس آنجلس و تکرار آن یکشنبه شب ساعت 10:00 از شبکه تلویزیونی اندیشه پخش می شود. این برنامه تلفیقی از ورزش، آگاهی، اندیشه و هنر است که سالها جایش در رسانه های فارسی زبان خالی بود. ضمن تبریک به همکار خوبمان امیر برادران به شما خوانندگان عزیز پیشنهاد می کنیم این برنامه را نگاه کنید.

https://www.youtube.com/watch?v=PWX6Bk-Ev8s&feature=share
https://vimeo.com/120902429
https://www.youtube.com/watch?v=Mmp1zKMkQto
https://www.youtube.com/watch?v=fIN9WG4B2HI