1449-94

1449-123

بهروز وثوقی نتوانست در
برنامه صدای امریکا حضور یابد

1449-95

درحالیکه برای چندمین بار بروی بعضی فیس بوک ها خبرهایی درباره درگذشت بهروز وثوقی آمده بود مجری برنامه «افق» در صدای امریکا، از بهروز وثوقی دعوت کرده بود تا در یک مصاحبه، در این باره توضیح بدهد، ولی بعد در آخرین لحظه اعلام نمود که بدلیل سرماخوردگی شدید چهره نامدار سینما، این مصاحبه ممکن نشد. و همین نیز تاحدی به شایعات تازه دامن زد، ولی خوشبختانه بروی سایت و فیس بوک مجله جوانان و رادیو جوانان، این شایعه رد شد و خیال همه راحت شد.
علیرضا نژاد دهقان

شروع تور نوروزی ستار از تل آویو

1449-96

ستار هنرمند محبوب تور نوروزی خود را از تل آویو آغاز کرده است. ستار پس از اجرای برنامه های متنوع خود در تل آویو به اروپا رفته و پس از اجرای چند برنامه در فرانکفورت به لندن میرود و با اجرای برنامه هایی درانگلیس با برنامه ویژه سیزده بدر در لندن تور خود را به پایان رسانده و به لوس آنجلس مراجعت خواهد کرد.
ستار با اظهار تاسف از اینکه در برنامه ویژه یادبود بانوی موسیقی ایران هایده در آنتالیای ترکیه نتوانست شرکت کند می گوید چون برنامه تور نوروزی خود را قبلا تنظیم نموده بود نتوانست در آنتالیا حضور داشته باشد.
علیرضا نژاد دهقان

برنامه موفق رادیویی بازتاب

1449-97

برنامه گذاران رادیو جوانان برای تهیه برنامه های خود پرکار و با انرژی زحمت می کشند تا برنامه ها با تنوع و ابتکاری باشد. شهرام بروخیم در برنامه بازتاب برنامه ای متنوع اجرا می کند که بسیاری از ابتکارات او را در رادیوهای دیگر برنامه گذاران کپی کرده اند و به گوش شنوندگان خود رسانده اند اما در برنامه بازتاب که از مطالب متنوعی برخوردار است همکاران متفاوتی نیز به برنامه بازتاب با شهرام بروخیم شرکت داشته اند. خانم ندا روانشناس بالینی ، خانم جولیت خواننده، خانم زیبا دکوراتور، خانم شهین ورزشکار و Personal trainerو بسیاری از شخصیت های هنری و فرهنگی.
اما این هفته ساناز بهمنی متخصص پوست و زیبائی در برنامه نوروزی بازتاب در رابطه با سالم سازی و نگهداری درست پوست صورت صحبت و گفتگو می کنند.
جوانان رادیو در این هفته برنامه های مخصوص عید را برای شنوندگان خود آماده و پخش خواهد کرد.

1449-101

1449-98

 

1449-100