1366-25

1366-33

تظاهرات گسترده در لس آنجلس – امریکا، در اعتراض به شرایط سخت “استاد محمد علی طاهری بنیانگزار عرفان حلقه” که بیش از دو سال در زندان جمهوری اسلامی ایران است، در روز شنبه ۱۲ مرداد ماه ۱۳۹۲ خورشیدی (۳ اگوست۲۰۱۳) برگزار شد.
این تظاهرات توسط جمعیت کثیری از هواداران عرفان حلقه، به همت مرکز غیرانتفاعی اینتریونیورسالیسم، همزمان با تنفیذ حکم ریاست جمهوری به آقای حسن روحانی و شروع رسمی دوره ریاست جمهوری وی، برگزار شد.
شرکت کنندگان در این گرد همایی از آقای حسن روحانی رئیس جمهور منتخب ایران، که با شعار “دولت تدبیر و امید” به صحنه آمده، آزادی فوری و بدون قید و شرط این معلم عرفان را خواستار شدند و با اشاره به “اعتصاب غذای این دگر اندیش معنوی” در زندان انفرادی، به دولتمردان ایرانی یاد آور شدند که مسئولیت جان و سلامتی این محقق،نظریه پرداز وعارف ایرانی، فقط و فقط ،بر عهده ی نظام جمهوری اسلامی ایران است.
تظاهر کنندگان با شعارهای زیر به حمایت از آقای محمد علی طاهری پرداختند:
Rohani, Rohani /Free Master Taheri (روحانی، روحانی / استاد طاهری را آزاد کن)Love, Peace, Freedom / Free Master Taheri(عشق، صلح، آزادی / استاد طاهری را آزاد کن).
این تظاهرات که روبروی ساختمان فدرال (Federal Building) لس آنجلس برگزار شد با استقبال مردم از ملیتها و ادیان مختلف و حامیان حقوق بشر روبرو شد که به راهپیمایی در تقاطع خیابانهای Wilshire و Veteran پرداختند.
همچنین توضیحاتی در معرفی استاد محمد علی طاهری که به زبان انگلیسی تهیه شده بود، بین عابرین پیاده و خودرو ها توزیع گردید.
ما بی صبرانه منتظر آزادی استاد محمد علی طاهری و تمامی زندانیان بیگناه هستیم.

1366-27

1366-28

دکتر اسماعیل خویی بزرگترین شاعر زنده ی حاضر سفری برای ارائه آثار تازه ی خود به ایالات متحده کرده و سفرش را از آتلانتا آغاز کرده که بنیاد خویی به همت فرهیختگان ایرانی آتلانتا و با رهنمود دکتر عبقری از روشنفکران تراز اول تشکیل شده که مرکزیست برای بحث و گفتگو درباره شعر و ادب معاصر در لوس آنجلس. دوستداران خویی و آثار او که بسیارانند و به این لحاظ دعوت از او به عمل آورده اند حال آنکه از لندن که هنوز سفر آغاز نشده بود مهماندار او در لوس آنجلس مشخص شده بود.
یکی از گردهمایی ها به همت فریبرز و سوسن یوسفی در خانه ی او برگزار خواهد شد که کوشش بعمل می آید که از اهل شعر خاصه دوستداران شعر خوئی دعوت بعمل آید. کاش آنها که به فرهنگ ایران علاقه دارند به تبعیت از این زوج فرهنگی عمل میکردند. خوئی نه فقط از پیشروان شعر نیمایی است که بنا به مقتضیات به شیوه ی کلاسیک نیز قصیده و غزل و … میسازد که در قدرت و استحکام و طراوت با قصاید و غزلیات و… بزرگان شعر کلاسیک پهلو میزند…
اخیرا یکی از قصاید او را داریوش خواننده ی بزرگ اجرا کرده است که بیشترین بازتاب را یافته است. روز ورود استاد خویی در خبرهای بعدی اعلام خواهد شد.
یکی از دلایل محبوبیت دیگر خویی علاوه بر احاطه و قدرت در شاعری پوزش از ملت ایران  به خاطرگرایش به ایدئولوژی سیاسی ای بوده است که مانع تحول و دگرگونی بنیادی ترقیخواهانه شد.
باید بکوشیم تا از این شاعر بزرگ آزادیخواه حمایت کنیم زیرا لوس آنجلس بزرگترین قطب ایرانی نشین است.

1366-29

1366-30

احمد آزاد و عطا- دو خواننده ای که هر یک در ارائه موسیقی صاحب سبک و سلیقه خاصی می باشند، پس از سالها دوستی تصمیم گرفته اند با یک همکاری صمیمانه به دیدار دوستداران خود و موسیقی سرزمین شان بروند و در پائیز امسال، ماه سپتامبر و اکتبر در اکثر شهرها و کشورهای اروپائی برنامه های جالب و خاطره ساز اجرا کنند و برای آنکه این کنسرت ها از جذابیت بیشتری برخوردار شود- چندین آهنگ زیبا را بصورت دو صدایی اجرا کرده و در دست اجرا دارند. هدف این است که با دست پر و آهنگهای تازه درگردهمایی دوستدارانشان شرکت کنند. و اما در این رابطه از حمایت و پشتیبانی یاران وهنرمندان دیگر که سابقه همکاری دیرینه دارند نیز برخوردارند. عطا از آهنگ های دوستان هنرمندی هنرمندی استفاده خواهد کرد که سالهاست با او همکاری داشته اند- رئیسی نژاد ، سیروس علی آبادی  و احمد آزاد مثل همیشه در تنظیم آهنگهایی که خود ساخته و آماده کرده از همکاری – یار تلویزیونی اش آقای داوید گرشونی – نوازنده  تنظیم کننده و مهندس صدا برداری بهره خواهد گرفت. اما  این پایان کار نیست چون این روزها ، تنها خواندن و ضبط آهنگ کافی نیست – بلکه کار آهنگ زمانی کامل است که یک کارگردان با ذوق در تهیه ویدئو آن نقشی موثر داشته باشد- که خوب این دو هنرمند عزیز- با داشتن دوست با ذوق و با کفایتی در کار  فیلم و ویدئو که تا بحال چندین ویدیوی موفق و زیبا برای هنرمندان صاحب نام ساخته است.
دوستی با ابتکار و هنرمند چون   حمید شفیع زاده- هیچ نگرانی در خلق ویدیو  آهنگهای تازه نخواهد داشت. کما اینکه با خبر هستیم که ویدئوی آهنگ «عجب حالی داریم امشب» از ساخته های احمد آزاد و تنظیم داوید گرشونی با صدای عطا و احمد آزاد با یک ویدیو بسیار زیبا که کار   حمید شفیع زاده است بزودی آماده پخش خواهد شد- و شما هم مثل ما خواهید دید که همکاری گروهی از هنرمندان که هر یک در کار خود نمونه هستند. گروه موسیقی. گروه فیلم و همچنین همکاری دوستانه و صمیمانه برنامه گذاران خوش نامی چون-   حکیم بهرام حسن بیک – فروزان علی ارجاقی- شهرام سجادی و اردشیر که همه تلاش می کنند شبهای خاطره انگیزی بسازند، موفقیت کنسرتهای پائیزی احمد آزاد و عطا را پیشاپیش جلوه گر ساخته است.
 با آرزوی موفقیت برای این دو هنرمند و یار قدیمی- و یارانشان در این رابطه – شما را در جریان خبرهای تازه قرار خواهیم داد.

1366-31

1366-32