1461-59

ایران منش خواننده ای از سالهای خاطره

1461-60

«محمدعلی ایران منش» در سالهای دور با آهنگ «وداع مسلول» برای خود شهرتی بدست آورد ودر میان خوانندگان مردمی بقولی کوچه بازاری بر دلها نشست.
«ایران منش» اخیرا با تهیه آلبومی، خاطره آن سالها را زنده کرده و بخصوص در برنامه بهرام فروهر در تصویر ایران، با اجرای این آهنگها، مورد توجه قرار گرفته است.
ترانه ها وآهنگهایی که با صدای ایران منش در برنامه بهرام فروهر پخش شده شامل: خاطره بندرپهلوی، عجله کار شیطونه، دلتو می سوزونم، مادر حلالم کن، اسیر بلا، یکی یکدونه، غزل هوس، با ترانه های بامداد جویباری، احمد جوزانی وعلی فخاری و آهنگهای حسنی صالحی، صمد نوریان ومحمد نوری همراه است.

نادره سالارپور برادرش را از دست داد

1461-63

هفته قبل نادره سالارپور چهره معروف رادیو تلویزیونی، برادر نازنین خود را در آلمان ازدست داد.
پرویز سالارپور 67 ساله، سال ها در آلمان با همسرش پروین زندگی می کرد. و دارای سه فرزند بنام های آرزو- الهام و امیر بود، دو هفته پیش بخاطر آنوریزن (پاره شدن رگ در ناحیه سر) دو روز در کما بود و روز شنبه 6جون از دنیا رفت.
مجله جوانان به نادره سالارپورعزیز و خانواده محترم اش این مصیبت را تسلیت می گوید.

همین یکشنبه 14جون، رونمایی از کتاب طنز
حمیدرضا رحیمی در شرکت کتاب

1461-64

همین یکشنبه 14 جون در ساعت 3 تا 5 بعد از ظهر در فرهنگسرای شرکت کتاب در وست وود از کتاب طنز تازه همکار قدیمی مجله جوانان، حمید رضا رحیمی بنام «تذکرة الاشقیا» رونمایی خواهد شد.
یکشنبه آینده بسیاری از دست اندرکاران طنز، کتاب و نشریات و شعرای معروف به دیدار همکار خود «حمیدرضا رحیمی» میروند، از دوستان وعلاقمندان دعوت می کنیم روز یکشنبه در این گردهمائی شرکت کنند.

«تانیا» از نسل سوم خانواده قهرمان پرور «شیخان»
در عرصه دانشگاه و ورزش تنیس می درخشد

1461-65

پدر بزرگ با چه شور و عشق زایدالوصفی خبر از موفقیت نوه هفده ساله اش تانیا میدهد- وقتی حاصل عمر جوانه اش به گل می نشیند باغبان لذت بیشتری می برد. تانیا شیخان فرزند بزرگ شهرام شیخان و نوه پرویز شیخان رئیس باشگاه تاج است. پرویز شیخان از دوران کودکی تانیا میگوید، که این نوجوان ایرانی امریکایی از قهرمانان تنیس امریکا است که از کودکی با پیانو و رقص شروع کرد. پدر بزرگ از او سئوال میکند عزیزم تو چه رشته ای را دوست داری بعنوان سرگرمی؟ او میگوید پدر بزرگ میخواهم مثل تو تنیسور بشوم- تکلیف روشن است تانیا زیرنظر مربی تنیس، سرنوشت و آینده زندگی اش رقم میخورد و بصورت جدی رشته تنیس را با پشتکار ادامه میدهد.
در فلوریدا زیرنظر یکی از برجسته ترین استادها به درجات بالای ورزشی دست می یابد او در آکادمی تنیس آموزش می بیند. در تورتمنت های بین المللی شرکت میکند. از دبیرستان فارغ التحصیل میشود برای رفتن به دانشگاه از شش دانشگاه بزرگ امریکا پذیرش دریافت میکند حالا باید انتخاب کند. دانشگاه لایولا Loyola در جنوب کالیفرنیا. در مارینا دل ری به او پیشنهاد چهارصد هزار دلار اسکالرشیپ بعلاوه کلیه هزینه دانشگاه را برای دانشکده حقوق میدهد. و برای ورود به دانشگاه آمادگی خود را اعلام میدارد. مادر تانیا در پوست نمی گنجید و شهرام پدرش به همراه پرویز و ژیلا شیخان پدربزرگ و مادر بزرگ برای موفقیت نوه خود جشن می گیرند. بهرحال ما هم بعنوان خانواده باشگاه تاج در این موفقیت خود را سهیم و شریک می دانیم. خواننده عزیز قلم من با احساس پدرانه برروی کاغذ روان شده و با تمام احساس، آرزوی خوشبختی برای همه جوانان وطن دارم.
تانیا عکس های تو زینت بخش صفحه مخصوص باشگاه تاج در مجله جوانان شده به امید اینکه همواره فرزندان ایران زمین در کلیه شئون زندگی موفق باشند و ماهم با افتخار این موفقیت های پرارزش را به شما ورزش دوستان و عاشقان ایران پیش کش می کنیم.
موفقیت- تانیا شیخان نوه پرویز شیخان رئیس سابق باشگاه ورزشی تاج را تبریک می گوئیم.
از طرف روابط عمومی باشگاه تاج-محمد ایزدمهر