1462-85

1462-86

ماشامنش (Marshal Manesh) بازیگر ایرانی سریال، هفته قبل در نمایش بخش هایی از سریال تازه Brink در پارامونت استودیو با رسانه های امریکایی چون دیگر بازیگران سرشناس مصاحبه هایی داشت و با طنز مخصوصی که او را هندی بحساب می آورند گفت:…. خیالتان راحت باشد، من ایرانی هستم!
در ردکارپت این سریال، تیم رابینز، جک بلک نقش های اصلی را دارند و ماشا در نقش یک پدر پاکستانی، نقشی حساس به عهده گرفته. تهیه کننده این سریال چهره معروف هالیوود جرمی وینترآپ دوست صمیمی امیر طراح معروف، کارگردان آن Jay Roach است که اتفاقا در آن شب امیر نیز حضور داشت و دیدیم که چگونه مورد احترام هالیوودی هاست. و از اینکه بازیگران ایرانی در عرصه شبکه های جهانی می درخشند خوشحال بود.
این سریال از 21 جون ساعت 30/10 از کانال HBO پخش میشود.

1462-87

 

یادی از طوفان عزیز ،
خواننده موزیک پاپ ایران !

1462-88

آخرین دهه از حکومت پهلوی را باید سالهای طلایی ایرانی ها در این قرن به حساب آورد که در تمام زمینه ها بهترین ها فرصت حضور در صحنه پیدا کردند و اینگونه بود که هنوز هم با گذشت نزدیک به چهل سال، بسیاری از آن بزرگان بدون جانشین به نظر می رسند.
در موسیقی دیدیم که بر جسته ترین هنرمندان در همان سالهای طلایی به صحنه آمدند و موزیک پاپ نیز آنچنان پا گرفت که براستی ره دهها ساله را در یک دهه با درخشش هر چه بیشتر پیمود.
طوفان یکی از همان پدیده های موزیک پاپ ایران بود که همگام با دیگر جوانان صاحب نبوغ و ذوق به موزیک روز در سرزمین ما جلوه ای ارزشمند و پر مایه بخشیدند و هنوز که هنوز است جملگی آثار انان دلنشین و خاطرانگیز به شمار میاید.
طوفان بر خلاف نام خود همواره دارای شخصیتی آرام و متین بود و کارهای او نشان از روحی پر طروات همراه با آرامش داشت و در میان یادگارهای طوفان، ترانه  “خدای آسمانها ”  نزدیک به پنجاه سال است که گرمابخش نسل جوان ایرانی است.
ترانه ای که امروز بسیار وصل الحال جوانان ایران است و گویا اغلب آن واژه ها-   خدای آسمانها برس به داد ما جوانها – در چهل – پنجاه سال پیش، مناسب روزگار حال است و قدیمی ها گفتند که قدر عافیت کسی داند که دچار مصیبت شود و براستی چه مصیبتی بالاتر از وضعیت کنونی ایران؟!
طوفان را سه سال پیش در همین روزها از دست دادیم و این هنرمندان دوست داشتنی با همان ارامش همیشگی تسلیم بیماری سرطان شد .
وجود نازنین طوفان در آخرین روزهای حیات نیز باعث حضور پر شمار هنرمندان شد تا یک بار دیگر این تجربه بزرگ بدست بیاید که فقط با اتحاد و یکپارچگی می توانیم از این اوضاع آشفته رها شویم و حقوق خود را بدست آوریم.
نام طوفان  را گرامی می داریم و یادش پاینده.