1368-51

1368-52

گرگن خواننده مردمی که با یک موزیک ویدیوی جنجالی، اینروزها همه جا مطرح است هفته قبل برادرش را از دست داد.
این سوگ را به گرگن عزیز و خانواده محترم اش صمیمانه تسلیت می گوئیم.

1368-53

1368-54

آهنگی بسیار شاد و زیبا- با صدای احمد آزاد و عطا. آهنگی که این روزها- ورد زبان پیر و جوان شده است. کاری است از ساخته های احمدآزاد و تنظیم – داوید گرشونی ویدیو کلیپ این آهنگ توسط کارگردان با تجربه وخوش ذوق آقای حمید شفیع زاده تهیه شده است که از کیفیت و جذابیت بسیارزیادی برخوردار است.
شنیدیم که موفقیت آهنگ «عجب حالی داریم امشب» تور هنری و کنسرتهای اروپایی احمد آزاد و عطا را که قرار است از هفته آخرماه سپتامبر تااواخر اکتبر در شهرها وکشورهای مختلف اروپایی برگزار شود طولانی تر کرده است- چون بسیاری از شهروندان ایرانی مقیم اروپا علاقمند هستند – حتما این دو هنرمند خوش صدا را ببینند و با آهنگ جدیدشان – حال شب های دیدار را صد چندان کنند.

1368-55

1368-56

شاید خیلی ها ندانند مایکل نه تنها یک کمدین هزار چهره، یک خواننده خوش صداست، که ساعتها می تواند در صحنه بماند و بدرخشد بلکه یک نویسنده و کارگردان است!
آنها که در طی سالهای گذشته و خصوصا در یکی دو سال اخیر شاهد برنامه های مایکل بودند، به این واقعیت اذعان دارند که او براستی هنرمند توانایی است چون او با هنرمندی خاص ترانه های محبوب و خاطره انگیز سرشناس ترین خوانندگان چون ابی، داریوش، معین، ویگن، اندی، شماعی زاده،منصور، شهرام شب پره را اجرا می کند،آنها را بهم می آمیزد بلکه هر بار با نوشتن قصه ترانه ای، آنرا کارگردانی کرده و بجای چند خواننده ایفای نقش می کند و حتی یکبار دچار اشتباه نمی شود.
مایکل در هفته های اخیر در کاباره تهران دو شب پرشور داشت و همچنین شنبه شب در گردهمایی بزرگ باشگاه آرارات بخاطر تجلیل از بزرگان فوتبال، شبی خاطره انگیز را برجای نهاد.

1368-57

1368-58

 شهرام صولتی خواننده مورد علاقه طبقات مختلف مردم از سنین متفاوت، شنبه شب 24 اگوست و شب قبل از آن کاباره تهران را سولداوت کرد وحتی گروهی پشت درها ماندند.
شهرام که با ترانه های خاطره انگیز خود،همیشه مورد توجه خانواده ها و همچنین نسل جوان بوده، هر بار که بروی صحنه میرود، خاطره های 30 سال گذشته را برای مردم زنده می کند وخصوصا آهنگهای جدیدی که خوانده به دل مردم نشسته است.  همین موفقیت پرشور در کاباره تهران سبب شد، تا احمد مسعود و شهرام صولتی برای یک کنسرت بزرگ در شب تنکس گیوینگ در کداک تیاتر به توافق برسند و از هم اکنون برای این رویداد بزرگ آماده میشوند.

1368-59

1368-60

در رادیو ایران قبل از انقلاب برنامه های نابی تهیه و ارائه می شد،که با همت احمد آزاد خواننده پژوهشگر در رادیو جوانان ارائه میشود. این هفته دو گلچین برای شما تهیه کردیم که جمعه 30 آگوست از ساعت 10 تا 11 صبح و 11 تا 12 شب و دوشنبه دوم سپتامبر از ساعت 10 تا 11 صبح و 8 تا 9 شب پخش میشود.
گلچین هفته 3
1- آهنگ نازلیلی با صدای شجریان تنظیم فرهاد فخرالدینی
2- قطعه بی کلام «دل انگیزان»- ساخته و تنظیم – فرهاد فخرالدینی
3- آهنگ «برای دخترم بهار» با صدای مرضیه 
شعر فریدون مشیری، آهنگ و تنظیم «فرهاد فخرالدینی» صحبت با فریدون مشیری و فرهاد فخرالدینی . این آهنگ را فرهاد فخرالدینی – این آهنگ را فرهاد فخرالدینی در سوگ از دست دادن دخترش بهار ساخته است که توضیح آن توسط آقایان مشیری و فخرالدینی گفته می شود.
4- آهنگ سنگ فرش با صدای افشین- شعر- عبدالله الفت.
5- آهنگی با صدای خانم سیمین غانم.
6- آهنگی با صدای عبدالوهاب شهیدی.
7- آهنگ لیلی خانم- با صدای سیما بینا

گلچین هفته 4
1- بازخوانی آهنگ پروانه با صدای پوران- «صبح شد باز»
2- پوران – آهنگ «دستی نگیرد دست من» از ساخته های جهانبخش پازوکی
3- بنان
4- «می میرم» آهنگ تجویدی- شعر رهی معیری – هایده
5- آهنگی گیلکی با صدای منتشری
6- ارکستر سازهای محلی- آهنگی کردی- کریشKamaral- Shell
7- سیما بینا
8- رنگ ماهور- ساخته فرهاد فخرالدینی

1368-61

1368-62

معصومه علوی
نسل دیروز ایران گروه ندا در روز پنجشنبه 15 اگوست آغاز نوزدهمین سال گردهم آئی خود را در خانه سالمندان شهر ارواین از ساعت 5- 9 بعداز ظهر جشن گرفت.
در ابتدا بنیانگذار گروه معصومه علوی ضمن تشکر از حضار از شادروان عبدالعلی همایون هنرمند پیشکسوت که سالهاراهنما و پشتیبان گروه بود یادی نموده و یادآور شد که پایداری ومقاومت گروه مرهون خدمات داوطلبان، شعرا ونویسندگان و بخصوص هنرمندانی است که سالها بیدریغ در برنامه ها شرکت نموده وموجب سربلندی نسل دیروز ایران گشته اند.
محمد پرتو رئیس هیئت مدیره شعری را که درباره گروه ندا سروده بود خوانده  سپس از علی وصال شاعر معروف، و آقای حقیقت نویسنده دعوت بعمل آوردکه اشعارخود را بخوانند.علی حیدری شاعرمحبوب شعری راکه سال قبل درباره آقای همایون گفته بود خواند که مورد استقبال فراوان قرارگرفت.
اجرای برنامه هنری آن شب را آقای امین ویلن، آقای مهندس فاضل سنتور وآقای دکتر رابرت ضرب همراه با صدای گرم و دلنشین خانم نازی خانم فرح  خانم مهری بعهده داشتند که بسیار شورانگیز بود و شادی و نشاط فراوانی برپا نمودند.
آن شب علاوه بر اعضاء بعنوان مهمان از تعدادی فعالان جامعه ایران و هنرمندان عزیز و ارجمند که در طول این سالها و بطور افتخاری برنامه ها ی ماهیانه گروه را با هنر خود رونق و شکوه بخشیده اند دعوت بعمل آمده بود و حضورشان مورد تقدیر قرار گرفت.

1368-63

1368-64

عکسها از مرتضی قمصری
در یک شب باشکوه به همت مسئولان باشگاه آرارات لس انجلس، از 4 فوتبالیست ایرانی ارمنی که در تاریخ فوتبال ایران نقش مهمی داشتند تجلیل به عمل آمد.
در این شب به یاد ماندنی که مایکل با همه وجود به هنرنمایی پرداخت و ستار سرود ای ایران را خواند از اندرانیک اسکندریان، آرشاویر مالکی، کارو حق وردیان، و گارنیک مهرابیان قدردانی شد و از افتخاراتی که برای ایران ببار آوردند ستایش شد. هر کدام از قهرمانان روی صحنه آمدند و از خاطرات خود، از مربیان خود و خانواده خود و از مردم سپاسگزاری کردند.
در جمع حاضرین بیش از 20 چهره معروف فوتبال و مسئولان رسانه ها حضور داشتند.

1368-65

1368-66

کامی ضرغام- عکاس- فیلمساز- ژورنالیست به مدت یک سال در شهر تولوز زندگی میکرد. او می گوید: در طی اقامت یک ساله در شهر تولوز که درجنوب غربی فرانسه قرار دارد فرصتی پیش آمد تا از این شهر زیبا و تاریخی فرانسه پروژه یک کتاب درباره این شهر را طرح ریزی کنم. بهمین خاطر در مدت اقامت یکساله خود عکسهای متعدد و بسیاری از همه گونه سوژه های مختلف در این شهر گرفتم که متاسفانه نمایش تمامی صدها عکس و مجموعه کلی آن میسر نیست ولیکن نمونه هائی از این عکس ها را در این نمایشگاه به معرض دید خواهم گذاشت.
مریم سیحون که همیشه حامی هنرمندان گونه گون ایرانی، چه از ایران و چه هنرمندان خارج از ایران بوده و هست، اینبار نیز چون همیشه با مهر و محبت فراوان گالری خود را در اختیار من گذاشت تا این نمایشگاه را برپا کنم. با تشکر از همه دوستان و بخصوص مهدی ذکایی و فرهنگ فرهی و مجله جوانان که پشتیبان این نمایشگاه میباشند و با تشکر از همه شما که بدیدار این نمایشگاه خواهید آمد.
گالری سیحون از 7 سپتامبر تا 14 سپتامبر – افتتاحیه 7 سپتامبر از 4 تا 8 بعد از ظهر

Seyhoun Gallery:

9007melrose Ave, West hollywood CA 90069

SEP 7 th. 4-8 PM

1368-67

1368-68

هاتف خواننده خوب ما امسال با اولین کار سینمایی خود در بزرگترین فستیوال فیلم‌های مستقل بریتانیا که در لندن برگزار میشود حضوری پررنگ دارد. “مسافر” در بخش World Cinema Programme چهارشنبه ۱۱ سپتامبر ساعت ۹ شب  به نمایش عموم گذاشته میشود.
 به گزارش رادیو زمانه، فیلم داستانی “مسافر”، نخستین فیلم بلند هاتف که در مدت زمان هشتاد و دو دقیقه ساخته شده، قرار است در بخش سینمای جهان جشنواره سینمایی پرتوبللو با فیلم‌های بلند دیگر به رقابت بپردازد.
فیلم بلند و داستانی “مسافر” به نویسندگی و کارگردانی هاتف در مدت ۱۸ ماه ساخته شده است. مضمون این فیلم مشکلات و تنهایی‌ مهاجران ایرانی در آمریکا و آمادگی آنها به کمک به یکدیگر در شرایط دشوار است.
در فیلم “مسافر” مرجان وایقان به عنوان بازیگر نقش اصلی ایفای نقش می‌کند. افزون بر او که در تهیه و تولید این فیلم هم با هاتف همکاری داشته، خود هاتف و همچنین پیک نوشین، بابک ناقی، مهدی قناد مقدم، فرید و دینا رازی، بی‌بی ناز منفردزاده، محمد یزدی و تعدادی از بازیگران امریکایی بازی می‌کنند.
اين رويداد سينمايي كه بزرگ‌ترين جريان سينماي مستقل در قاره اروپا به شمار مي‌رود با مديريت  «جاناتان بارنت» از 28 آگوست  تا 15سپتامبر در لندن برپا میشود.

1368-69

1368-72

7 سپتامبر 2013، ساعت 7ونیم شب، در میوزیک سنتر دورتی چندلر پاویلیون در دان تاون لس آنجلس، به تماشای کمدی موزیکال بین المللی، آرشین مالالان میرویم.
این کمدی موزیکال 100ساله، با یک قصه تکان دهنده عاشقانه و موزیک هوش ربا، که در 6کشور جهان روی صحنه رفته با همت جنرال کنسول آذربایجان بروی صحنه میرود.
این اثر جاودانه را تهیه کننده معروف و برنده جوایز بزرگ امریکا، مایکل شناک تهیه می کند دیالوگها به زبان انگلیسی است و خواننده نامدار اپرای امریکا آنرا به زبان آذربایجانی می خواند.

1368-73