1463-76

هریسون لی، جراح مخصوص کریس جنر
زیردست های هنرمند مینوبحری

1463-77

1463-78

«مینو بحری» آرایشگر هنرمند و میکاپ آرتیست توانا، هفته قبل از یک سفر خاطره انگیز از لاس وگاس برگشته، از یک عروسی باشکوه با حضور ستارگان معروف تلویزیون وسینما.
«مینو بحری» با دست های توانای خود بروی موهای «هریسون لی» Harrison Lee جراح برجسته هالیوودی ها و جراح مخصوص کریس جنر و عروس جوان زیبایش، چنان اعجازی آفرید، که هریسون لی گفت من چهره و دنیای و سرنوشت کریس جنر را با جراحی عوض کردم و تو با دستهای توانا وهنرمند خود، چهره مرا عوض کردی، موهای همسرم وصورت او را با میکاپ خود زیباتر از همیشه ساختی.
مینو بحری می گوید: برای اولین بار همسر دکتر هریسون لی برای موها و میکاپ بمن مراجعه کرد و بعد شوهرش را آورد، آن لحظه، که دکتر لی به من گفت من چهره و دنیای کریس را عوض کردم و اینک تو چهره و موهای مرا عوض کردی، احساس عجیبی داشتم.
ایندو بعد مرا به مراسم عروسی خود در لاس وگاس دعوت کردند، مرا با لیموزین به فرودگاه لس آنجلس بردند، با لیموزین از فرودگاه وگاس به هتل خود بردند و خود دکتر لی مرابه سوئیت بزرگ شان برد و قشنگ ترین پذیرایی و محبت و مهر را بمن کردند و دکتر لی با فروتنی خاصی مرا به همه چهره های معروف معرفی کرد و من آرایش و میکاپ 10مهمان برجسته مراسم عروسی را انجام دادم و تاج مخصوصی را هم برای مراسم عروسی برسر عروس گذاشتم که خود تهیه کرده بودم.
مینو می گوید این برای من یک افتخار بود که جراح برجسته و معروف سوپراستارها و کسی که کریس جنر را از مرد به زن مبدل کرد و زیباترین چهره واندام را برای او خلق کرد از اینکه چهره اش بدست من عوض شد با شادی و هیجان سخن گفت.

با سایت Persiansinla.com آشنا شوید

1463-79

جامعه ايرانيان لوس انجلس، بگفته اى يكى از بهترين جوامع مهاجر در امريكاست، بگذريم كه جامعه امريكا از مجموع مهاجرين شكل گرفته و همين گوناگونى يكى از علل پيشرفت امريكاست. تحول يك جامعه بستگى به فعاليتهاى فرهنگى، هنرى و اقتصادى در آن جامعه دارد. Persiansinla.com يك سايت فرهنگى، هنرى، اجتماعى و اقتصادي است. ما سعى ميكنيم در persiansinla.com منبعى براى اطلاعات و اگاهى رسانى و خواندنى از مطالب گوناگون ايرانيان در اينجا و تمام نقاط دنيا باشيم. خواهشمنديم مطالب خود را در زمينه هاى اجتماعى، فرهنگى، هنرى و اقتصادى براى ما ارسال داريد و ما باسم خودتان انرا در سايت منعكس خواهيم كرد. اكيپ كوچك ما كارى بزرگ شروع كرده و در اين راه به همه گونه كمك و يارى شما نياز داريم. درهمين مدت كوتاه persiansinla.com توانسته مورد علاقه بسيارى قرار بگيرد و ما منتظر ديدار تمام ايرانيان، چه در لوس انجلس و چه ديگر نقاط دنيا، از سايت ايرانيان در لوس انجلس هستيم. Persiansinla.com همه گونه اگهى قبول ميكند و در ابتداى راه اندارى سايت، اگهى هاى شما به قيمت بسيار كم در سايت پخش خواهد شد. با ما با ايميل [email protected] می توانیدتماس بگيريد. در ضمن از طريق فيس بوك (facebook.com/persiansinla) هم ميتوانيد نظرات و عقايد خود را منعكس بكنيد. اين سايت توسط، رامين نيامى نويسنده، كارگردان و استاد دانشگاه و كامى ضرغام هنرمند عكاس، فيلمساز، ژورناليست و استاد دانشگاه مديريت ميشود.

گردهمایی ایرانیان در وست لیک ویلج

1463-84

این گروه بیستمین سالگرد تاسیس خود را در ماه جون باحضور گروه کثیری از همموطنان عزیز جشن گرفتند.
امیر پاکرو و خانم الکساندر هنرمندان با ذوق، شور و هیجان خاصی به گرمی این جشن دادند.
پریوش دانش نیا می گوید بیست سال سعی و کوشش در پایداری این گروه، خوشبختانه همگی ما را به هدف اولیه این سازمان که آشنایی وبرقراری دوستی و صمیمیت بین عزیزان تنها در غربت است، رساند.
فعالیت های خیریه به کودکان و هموطنان عزیز در ایران از طریق بنیاد دانش نیا همچنان ادامه داشته.
ورود به این گردهمائی در اولین دوشنبه هر ماه ساعت 11 بامداد برای کلیه هموطنان عزیز آزاد و رایگان میباشد.
سپاس و درود فراوان از تمام عزیزانی که در برقراری این سازمان ما را همراهی و حمایت نمودند.
جهت اطلاعات از فعالیت های گوناگون این گروه می توانید با تلفن: 5024 496 805تماس حاصل فرمایید.

مراسم عروسی پرشور
دامون وکیلی و سلماز فهیمی در ترکیه

1463-81

1463-82

 1463-83

دامون وکیلی پسر برومند و تحصیلکرده و موفق همکار عزیزمان سیروس ومهناز وکیلی، طی مراسم با شکوهی درآنتالیای ترکیه، در سواحل دریا، با سلماز فهیمی یک دختر تحصیلکرده و از یک خانواده اصیل ازدواج کرد.
خیلی از فامیل نزدیک و دوستان از ایران و امریکا گردهم آمده بودند و علی بهلولی عکاس و فیلمبردار با ذوق پسر همکار قدیمی مان در ایران، از مراسم تصاویر زیبا و خاطره انگیزی گرفت.
تبریکی صمیمانه داریم برای عروس و داماد جوان و پدر ومادرهایشان و سیروس و مهناز وکیلی نازنین مان.

استقبال از «بازتاب» با تهیه و اجرای شهرام بروخیم

1463-85

برنامه های رادیو جوانان طرفداران بسیاری پیدا کرده است و هریک از برنامه گذاران این رادیو طبقه و سن و سال خاصی را مورد توجه خود قرارداده اند. برنامه بازتاب شهرام بروخیم که بطور هفتگی پخش میشود بدلیل متنوع بودن در میان طبقات وشخصیت های مختلف مورد توجه زیادی قرار گرفته است. بطوری که علاوه بر شنوندگان بسیاری از برنامه گذاران نیز به برنامه «بازتاب» شهرام بروخیم بطور هفتگی گوش میدهند.  لیلا مینوئی آهنگساز و تنظیم کننده موزیک فیلم در امریکا این هفته میهمان بازتاب است و در گفتگویی شنیدنی از کارهایش در سریالهای تلویزیونی و فیلمهای سینمایی سخن می گوید. لیلا که در امریکا و درخانواده ایرانی بدنیا آمده فارسی را با لهجه شیرین امریکایی ایرانی حرف میزند. او که سازنده جوانی است که آثاری مانند «The Gate»، «Lie To Me» و بسیاری دیگر را با همکاران امریکاییش ساخته و برای اولین بار در برنامه «بازتاب» برای شنوندگان رادیو جوانان پخش می کند. برنامه بازتاب همیشه سوژه های متنوعی را مورد بحث و بررسی قرار داده و شهرام بروخیم هرازچندگاهی چهره ای تازه به عنوان میزبان به همکاری دعوت میکند. در دو هفته اخیر میزبان همراه شهرام خانم دریا Stand Up Comedian است که با تیزبینی شخصیت یک زن شمالی را در برنامه بازتاب ترسیم می کند.

نمایشگاه آثار اشرف جبل عاملی در گالری سیحون

1463-86

روز شنبه ۲۷ ژوئن از ساعت ۴- ۸ شب نمایشگاه آثار اشرف جبل عاملی با حضور هنرمند در گالری سیحون گشایش می‌‌یابد و به مدت یک هفته بر پا خواهد بود .
Seyhoun Gallery: 9007 Melrose Ave., West Hollywood CA 90069
ورود برای عموم آزاد می‌‌باشد

اخبار تلویزیونی رادیو فردا

1463-87

رادیو فردا، گام های نخستین در پخش برنامه های تلویزیونی را پشت سر گذاشت.
از روز دوشنبه پانزدهم ژوئن، برابر با بیست و پنجم خرداد ماه، پخش اخبار تلویزیونی رادیو فردا از مرکز این سازمان در شهر زیبای پراگ، پایتخت جمهوری چک آغاز شد و به این ترتیب، مرحله نوینی در فعالیت های رسانه ای آن کلید خورد.
رادیو فردا که در ایران و سایر سرزمین های فارسی زبان میلیونها شنونده دارد، از حدود سه سال پیش بخشی از برنامه «صبحانه با خبر»را که برنامه ویژه بامدادی آن برای ایران است، به صورت تصویری پخش می کرد. البته این یک برنامه تلویزیونی به مفهوم حرفه ای نبود ونام با مسمایی به آن اطلاق می شد که ترم تازه ای در رسانه شنیداری محسوب می شود؛عنوان «رادیوی تصویری» که از سوی برنامه سازان این رسانه معتبر برگزیده شده بود.
برنامه تصویری صبحانه باخبر به رغم مشکلات فراوانی که داشت با استقبال تماشاگرانش روبرو شد ولی «رادیوی تصویری» تمرینی بود برای تولید یک بخش خبری تلویزیونی حرفه ای که با موفقیت به سرانجام رسید و اکنون بولتن های خبری پنج دقیقه ای تلویزیون رادیو فردا بصورت حرفه ای و بسیار جذاب پخش می شود.
یک مقام آگاه به نقل از آرمان مستوفی مدیر رادیو فردا به جوانان گفت که تولید و پخش اخبار تلویزیونی رادیو فردا هنوز در آغاز راه است و در شرایط کنونی نمی تواند وظیفه اصلی رادیو را که یک رسانه 24 ساعته است پر کند؛ با اینحال تلاش می شود که در آینده نزدیک میزان پخش اخبار تلویزیونی در راس هر ساعت بیشتر و بیشتر بشود.
در حال حاضر اخبار تلویزیونی رادیو فردا به تولید و پخش پنج بولتن پنج دقیقه ای محدود است که از ساعت 9 بامداد تا یک پس از نیمروز پخش می شود.
طرح افزایش این بولتن ها در راس هر ساعت از 24 ساعت شبانه روز در دست مطالعه است ولی جزییات آن هنوز روشن نیست. احتمال می رود که بولتن های پانزده دقیقه ای، گام بعدی « تلویزیون فردا» باشد. شاید هم در آینده ای نه چندان دور شاهد یک سورپرایزچشمگیرتر از جانب همکاران رادیو فردا باشیم.
وب سایت رادیو فردا هم که یکی از پربیننده ترین سایت های خبری در دنیای فارسی زبانان بشمار می آید، از مدتها پیش، بخشی را به گزارش های دیجیتالی اختصاص داده و گزارش های مصور را به بینندگان خود ارایه می کند.
یکی دیگر از ابتکارهای وب سایت رادیو فردا انتتشار تصاویر اختصاصی از زیبایی های طبیعی و جذابیت های تاریخی ایران است که با همکاری خوانندگان وب سایت انجام می شود و ایرانیان از گوشه و کنار ایران، سرزمینی که هنوز هم پس از سپری شدن قرنها، دیدنی های تازه ای ارایه می کند، عکس هایی ویژه وب سایت رادیو فردا می گیرند که در بخش ویژۀ سایت قرار دارند.
با تبریک آغاز برنامه های تلویزیونی رادیو فردا و آرزوی پیروزیهای بیشتر برای همکارانمان در این رسانه موفق.

مدرسه موسیقی افشین در دبی

1463-88

افشین خواننده محبوب که پایگاه خود را در اروپا و دبی برپا ساخته، پس از دو موزیک ویدیوی موفق: «اینروزا حال من خوبه» و «جون جون» ، که از سوی کمپانی آونگ تهیه و پخش شد بزودی برای تهیه موزیک ویدیوی جدید خود «از این بهتر نمیشه» به لس آنجلس می آید.
افشین یکسالی درگیر راه اندازی مدرسه موسیقی خود در دبی بود ولی به دوستداران خود قول داده برای اجرای کنسرت هایی به امریکا بیاید.