1464-66

حضور «ستار» در یک برنامه ورزشی!

1464-67

همکار مطبوعاتی ما امیر برادران که صفحه دنیای طلایی فوتبال را می نویسد، چند ماهی است برنامه ورزشی را برای شبکه تلویزیون اندیشه تهیه و اجرا می کند تحت عنوان “ورزش واندیشه” که شنبه ها ساعت 11:00 صبح به وقت لس انجلس و 10:30 شب به وقت تهران پخش می شود.
این برنامه جدید ورزشی تلفیقی از مسائل اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و هنری است و در انتهای برنامه هر هفته در پیوند و ورزش وهنر ترانه ای از یک خواننده ایرانی پخش می شود.
چند هفته پیش در پیوند ورزش و هنر «ستار» هنرمند برجسته موسیقی ایران مهمان این برنامه بود.
در آخرین دهه حکومت پهلوی سرزمین ایران با بهترین شرایط برای ظهور بهترین استعدادها در تمام زمینه ها همراه بود و همانگونه که فوتبال ما در این دهه به بزرگترین افتخارات خود دست پیدا کرد، هنر و موسیقی ایران نیز از نسلی درخشان و ماندگار برخوردار شد که تا امروز چنین نسلی را دیگر ندیده ایم !
«حسن ستار» یکی از بهترین خوانندگان جوان در دهه پنجاه بود که که این بخت را داشت تا در اوج شکوفایی هنر ایران گام به صحنه بگذارد و هنر خود را در مناسب ترین شرایط عرضه کند .
از نسل ستار بزرگترین خوانندگان، ترانه سراها و موسیقی دانانی به تاریخ موسیقی ایران معرفی شدند تا امروز بیش از پیش بدانیم که دوران حکومت پهلوی چه خدمات بزرگی به فرهنگ و هنر ایران کرده و براستی که نام آورترین چهرهای هنری این فرصت را به راحتی پیدا کردند تا بزرگترین ها در طول صد سال گذشته باشند .
بدون هیچ شک و تردیدی ستار یکی از شایسته ترین ها و برجسته ترین ها در میان خوانندگان ایران است که همراه با صدای دلنشین و روح نواز، دارای شخصیتی والا و نمونه است که همین ویژگیها باعث آن بوده تا ستار همیشه و در همه جا با بالاترین احترام از سوی مردم ایران روبرو شود.
ستار را باید با تمام این ویژ گیهای انسانی و هنری اش بیش از پیش احترام بگذاریم و ارج و منزلت این ایرانی راستین و پاک نهاد را پاس بداریم.
برنامه ورزش واندیشه از همان آغاز یاداور شد ، میان ورزش وهنر همواره پیوندی ناگسستنی وجود دارد و چهره های اشنای ورزشی و هنری در هر سرزمین با ارتباطی نزدیک و صمیمی همراه هستند .
ستار را می توانیم بهترین نمونه برای این باور بدانیم که از قضا او هم هنری است و هم ورزشی که در شخصیت ستار به خوبی می توان نشانه های راستین چهره ای هنری – ورزشی را به تماشا نشست و همین شخصیت پر و پیمان کاری کرده که این هنر مند خوش نام از جایگاهی سزاوارانه برخوردار شود .
این گفتگو با ستار در بسیاری از زمینه ها ارزشمند و شنیدنی است و حرفهای تازه ای با ستار مطرح شد که تاکنون کمتر و شاید هم هرگز با ستار مطرح نشده بود.
برای دیدن این برنامه در یوتیوب از این ادرس می توانید استفاده کنید .
https://www.youtube.com/watch?v=Hu8TYjFP-sc
ورزش واندیشه ، کاری از امیر برادران شنبه ها 11:00 صبح به وقت لس آنجلس – 10.30 شب به وقت تهران از شبکه تلویزیونی اندیشه – تکرار یکشنبه ها ساعت 10:00 شب به وقت لس آنجلس….

 

به دکتر سارا باقری صمیمانه تبریک می گوئیم
داریوش خان وزهره جان دمتان گرم با چنین گلی که تحویل جامعه دادید

1464-68

سارا وقتی بچه بود، هنوز نوجوان هم نشده بود، پر از انرژی مثبت بود، پر از شور بود، در عین حال با شناخت آدم های اطراف خود، با آنها خوش و بش می کرد. شاید آنروزها هیچکس نفهمید، که در وجود سارا، ریشه هایی از روانشناسی آدم ها وجود دارد. چون با هر کس به فراخور حالش برخورد می کرد. حالا بعد از سالها وقتی می بینیم سارا دختر برومند و سرافراز داریوش و زهره باقری دوستان نازنین و قدیمی مان، در رشته روانشناسی ازدانشگاه سی سان فارغ التحصیل میشود، تعجب نمی کنیم.
باز هم بخاطر زحمت و صبر و مهر و پشتیبانی همیشگی پدر ومادرش، تعجب نمیکنیم وقتی می بینیم دختر نوجوانی که تا سالها پیش در هر رویدادی مدافع حق پدر و مادر و خانواده اش بود، فارغ التحصیل رشته حقوق هم شده و با دریافت 4 جایزه ارزشمند 4 Wiktin Awards For Academic Excellence و بالاترین نمره در جمع همه دانشجویانGraduated on Dean’s List و اسکالرشیپ (بورس تحصیلی) رکوردهای افتخارآمیز دیگری برجای گذاشته است.
تبریکی صمیمانه داریم برای دکتر سارا باقری، وکیل و روانشناس و داریوش و زهره عزیز که زحمات شان سرانجام درباغ زندگی شان میوه داد.