1465-74

1465-79

1465-75

«فرشید امین» در اوج بیماری بروی صحنه کاباره تهران رفت و برای دوستداران خود، با همه وجود خواند.
«فرشید» بدنبال یک بیماری که هنوز کاملا مشخص نشده کارش به بیمارستان کشید و دوسه روزی در بخش اورژانس بستری شد، تا عکسبرداریها و آزمایشات انجام شد و تا حدی دردهای شدیدش آرام گرفت و بدلیل تعهدی که به احمد مسعود مدیرکاباره تهران و دوستداران صدای خود داده بود و سولدات شدن کاباره، با وجود درد روی صحنه رفت ضمن اینکه احمد مسعود نگران بود وحتی خواست برنامه را به بعد موکول کند ولی فرشید نپذیرفت.
فرشید کوشید با همه عشق خود بخواند، دردش را پنهان کند، سرانجام این مردم بودند که به درد شدید او پی بردند و نگران اش شدند و بسیاری از آنها پشت صحنه رفتند و او را به آغوش کشیدند و از اینکه با وجود درد به خاطر آنها روی صحنه ایستاد و خواند تشکر کردند.
فرشید را دوستانش آن شب به خانه بردند و فردا دوباره به بیمارستان انتقال یافت، بمرور با کمک پزشکان بهبودی نسبی یافت و بازهم بدلیل قراردادهایی که دراروپا داشت، بسوی اروپا پرواز کرد تا با همه عشق دوستداران خود دردهایش را فراموش کند، خوشبختانه پزشکان با شناسایی ناراحتی او، در جریان درمان او هستند.

دو رادیوی تازه در جامعه ایرانی

1465-76

از هفته قبل دو رادیوی فارسی زبان جدید، به جمع رادیوهای لس آنجلس پیوستند اولین رادیو به مدیریت افشین گرگین بنام رادیو شادی است، که با همکاران همیشگی خود آنرا به گوش ها میرساند. افشین گرگین از حرفه ای ترین ها در زمینه رادیوست که در هفته های آینده با او سخن خواهیم گفت.
دومین رادیو به مدیریت شاهین کمالی بنام «رادیو دنیا» که شاهین هم سالهاست با نام شان والتناین در لس آنجلس و در دبی مجری رادیوهای موفقی به زبان انگلیسی بوده است.
با شاهین نیز در این باره گفتگو خواهیم داشت.

تصویر روی جلد هفته قبل
از هنرمند و دوست خوبمان عباس حجت پناه بود

1465-77

هفته قبل تصویری «جاندار و دلنشین» از مرتضی برجسته خواننده محبوب مردم روی جلد داشتیم، که بسیاری درباره خالق این تصویر پرسیده بودند.
تصویری که عباس حجت پناه خالق آثار فرهنگی و هنری، آنرا با دوربین حرفه ای خود جان داده بود.

نمایشگاه گروهی در گالری سیحون

1465-78

روز شنبه یازده جولای از ساعت چهار تا هشت شب نمایشگاه گروهی آثار سه هنرمند سارا روحی‌ صفت ونوش میرحسینی و محمد کردی در گالری سیحون گشایش می‌ یابد و به مدت یک هفته بر پا خواهد بود .
ورود برای عموم آزاد است .

Seyhoun Gallery:
9007 Melrose Ave.,
West Hollywood CA 90069