1475-41

«پنه لوپه كروز» در فيلم جدید اصغر فرهادي

1475-42

اصغر فرهادی، کارگردان ایرانی برنده جایزۀ اسکار، درگفت ‌وگو با روزنامه شرق تأیید کرده است که فیلم بعدی‌اش را با شرکت “پنه‌لوپه کروز”، ستاره اسپانیایی هالیوود می‌سازد. پیشتر رسانه‌های فرانسوی و اسپانیایی از ساخت این فیلم خبر داده بودند.
هنوز نامی برای این فیلم انتخاب نشده، اما گفته می‌شود فیلم‌برداری آن پاییز امسال در اسپانیا آغاز خواهد شد.
پدرو آلمودوار کارگردان مشهور اسپانیایی و از تهیه‌کنندگان فیلم در سال‌های گذشته با فرهادی در ارتباط بوده و شرکت ممنتو تهیه‌کننده «گذشته»، آخرین فیلم ساخته اصغر فرهادی است.
آقای فرهادی به روزنامه شرق گفته است که همیشه بازی «پنه‌لوپه کروز» را مخصوصا در فیلم‌های اسپانیایی‌اش مثل «وولور (بازگشت)» ساخته «پدرو آلمادوار» دوست داشته است.
به گفته آقای فرهادی او حدود یک سال پیش درباره داستان فیلم با خانم کروز صحبت کرده و از شوق و اشتیاقی که در او دیده مطمئن شده است که برای نقش مورد نظر او انتخاب درستی است.
آقای فرهادی به روزنامه شرق گفت: “بعدها که با خلق و خو و روحیات شخصی، انگیزۀ بالا و عشقی که به‌ کارش دارد آشنا شدم ، مطمئن‌تر شدم که او همان کسی است که باید این نقش را بازی کند. در این یک سال با هر دیدار این اطمینان در من بیشتر شد.”

منصور بی بیان تحت عمل جراحی قرار گرفت

1475-44

منصور بی بیان از تولید کنندگان موسیقی در خارج، هفته قبل بدنبال یک عارضه کلیوی در بیمارستان تحت عمل جراحی قرار گرفت.
بی بیان اینک با بهبودی نسبی، در خانه خود بستری است و با آرزوی اینکه هرچه زودتر سلامت کامل خود را بدست آورد.

نمایشگاه گروهی در گالری سیحون

1475-45

روز شنبه ۱۹ سپتامبر، نمایشگاه آثار هنرمندان، سوسن تیمور، آناهیتا آگاهی، یاس محمدی، دان دیویس و بندیلک، در گالری سیحون از ساعت ۴ تا ۸ شب گشایش می‌‌یابد و به مدت یک هفته برپا خواهد بود. ورود برای عموم آزاد است.

Seyhoun Gallery: 9007 Melrose Ave., West Hollywood CA 90069

1475-60