1476-43

گردهمایی همکاران به بهانه 90 سالگی موسسه اطلاعات

1476-44

1476-45

هفته قبل گروهی از همکاران سابق مجله جوانان و موسسه اطلاعات ، گردهم آمدند تا 90 سالگی قدیمی ترین موسسه مطبوعاتی ایران، موسسه اطلاعات را جشن بگیرند و بهمین مناسبت کیکی را با شمع های فروزان روی میز گذاشتند. خاطره های دور را زنده کردند و برای دوام موسسه اطلاعات نیز آرزوهای خوب کردند.
در عکس بالا که مرتضی فرزانه گرفته، به ترتیب از راست به چپ:
ایستاده: کامبیز اعتمادی، محمود معمار، طبائی (پسر) ، ناصر حاجیلو، بیژن امامی، محمود محمدی، محمدرضا رفیع زاده.
نشسته: علیرضا طبایی، هوشنگ حسینی، ر. اعتمادی، دکتر صادق جلالی، اسماعیل جمشیدی.
در عکس دوم که محمود محمدی گرفته، فقط مرتضی فرزانه نفر اول سمت چپ ایستاده اضافه شده است.
شاید دیگر هیچگاه این عکس با حضور نامداران قدیمی مطبوعات تکرار نشود ولی وفاداری آنها به اطلاعات نشانه حرفه ای بودن و قلب های مهربانشان دارد.

دیدار پدرها و پسرها

1476-46

دیدار محمدرضا شجریان و ایرج دو خواننده نامدار، برای خیلی ها هیجان انگیز بود، خصوصا که هر دو در سنین بزرگسالی، مهربانانه دست همدیگر را هم گرفته اند و در چشم هردو اشک جمع شده است.
در همان حال فرزندان هنرمندشان همایون شجریان و احسان خواجه امیری با هم دیدار داشتند و در برابر دوربین عکس گرفتند و هر دو از پدران هنرمند و پیشگام خود گفتند.

برگزاری نمایشگاه نقاشی بانوان ارمنی در گلندل

1476-48

آ.گریگور -خبرنگار جوانان در گلندل
در هفته پیش یک نمایشگاه آبرنگ و روغن از نقاشان بانوان ایرانی ارمن تبار در منطقه گلندل در تالار فرهنگی و نمایشات سازمان اجتماعی سیپان برگذار شد که بیش از 140 تابلو به نمایش گذاشته شد، برنامه گذار اقای سروژ مسروپیان بانی کانون گارون “بهار” بودند که به همراه دوستان و همکاران “بهار” توانستند کار هنرمندان بانوان، استلا غریبیان، سدا باباجانیان، دالار آلاوردی، میراندا مهرابیان، ژانت هاکوپیان، ژنیا شاه ولادیان، نلا خاچاطوریان، آرپا بگیان، سدا آدامیان، آنا رز ناهاپتیان، ماروسا ژانت سیراکی، واهرامیان، بابایان،کلارا ابکاریان، الیس استپانیان، ناتاشا و هاسمیک نرسسیان را در نمایشگاه ارائه دهند برخی از این هنرمندان دیگر در بین ما نمی باشند و تنی چند نیز نتوانستند شخصاً به نمایشگاه بیایند اما کارهایشان را فرستادند، کانون گارون با هماهنگی با یک نهاد هنری در فرانسه قصد دارد در سال 2017 نمایشگاهی مشابه با وسعتی بزرگتر در پاریس فراهم کند. (علاقمندان برای شرکت در نمایشگاه پاریس می توانند با ایمیل زیر تماس بگیرند).
[email protected]

نمایشگاه آثار استاد روبن زاغیان در گالری سیحون

1476-49

روز شنبه ۲۶ سپتامبر از ساعت ۴ تا ۸ شب ، نمایشگاه آخرین آثار استاد روبن زاغیان، با حضور هنرمند در گالری سیحون گشایش می‌‌یابد و به مدت یک هفته بر پا خواهد بود.
ورود برای عموم آزاد است.

Seyhoun Gallery: 9007 Melrose Ave., West Hollywood CA 90069