1480-57

یک کمپانی انگلیسی، فیلم زندگی شاه ایران را می سازد

1480-59

ملیسا والاک نویسنده فیلم معروف و برنده اسکار Dallas Buyer’s Club اینروزها در حال نوشتن سناریوی فیلمی است که بر مبنای زندگی محمدرضا شاه پهلوی ساخته میشود. بیشترین تکیه فیلم روی روابط شاه با امریکا و همچنین پیش آمدن رویدادهای انقلاب است.
تا این لحظه نام King Of Kings برای آن برگزیده شده و ملیسا با کارگردان فیلم«دالاس ژان مارک» در حال گفتگو است و کمپانی Gate Away Films تهیه فیلم را به عهده دارد و قصه فیلم بروی قدرت محمدرضاشاه در زمان شاهنشاهی اش اشاره دارد.

امیر رسائی از چهره های استثنایی موزیک ایران
از آغاز از سوی بزرگان موسیقی تائید شد

1480-58

امیر رسائی را از سالها دور می شناسیم، از سالهای طلایی موزیک در ایران، که از نوجوانی آغاز کرد و بجرات از چهره های یکتایی بود که از سوی اساتید موسیقی، داوران آن سالهای سخت گزینش خواننده، به رادیو تلویزیون راه یافت، خیلی زود در لیست محبوب ترین چهره های موزیک قرار گرفت در میان خوانندگان آن زمان، بصورت یک هنرمند آگاه به موسیقی، آشنا به ردیف ها و گوشه ها و بعنوان شاگرد اساتید بزرگ موسیقی که همه از دوستان پدرش بودند، شهرت داشت.
رسائی در تمام این سالها هرچه خواند، ورد زبان ها شد، محبوب کوچک وبزرگ شد و جالب اینکه بیشتر آن آثار را خوانندگان دیگر در این 35 ساله خواندند ولی هیچگاه اصالت کار رسائی را نداشتند.
نکته جالب اینکه رسائی هنوز رسا و دلنشین و صحیح می خواند، آخرین مجموعه ای که خوانده یک «مدلی» با 5 آهنگ و ترانه با تنظیم فرید صدیقی و با آهنگهای حسن شماعی زاده، بزرگ لشگری، فرید صدیقی و محمود قراملکی و ترانه اردلان سرفراز، کریم فکور و سعید دبیری است و همچنین بازخوانی «گریه» از حسن شماعی زاده ترانه اردلان سرفرازو تنظیم رازمیک میناسیان.
رسایی که قلب خود را میان ایران و امریکا قسمت کرده، سالی یکی دو بار به لس آنجلس می آید و برای دوستداران خود می خواند و این هفته در برنامه پشت صحنه با شیلا یک گفتگوی دلنشینی داشت، بدنبال آن قول داد بخش هایی از خاطرات خود را برای خوانندگان مجله جوانان و رادیو جوانان بازگو کند.
در عکس رسایی را در میان صفحات پر فروش اش در سالهای دور می بینید.

آلبوم حبیب آماده است ولی…

1480-60

حبیب حدود 6 سالی است در ایران بسر می برد، باتفاق همسرش و پسرش محمد رفته است.
از همان آغاز اقدام به تهیه یک آلبوم کرد، بعضی مقامات به او مجوز دادند، برخی او را از ادامه کار بازداشتند. خیلی ها گفتند اگر حبیب بروی صحنه کنسرت برود، سالن های 50 هزار نفری را پرمی کند، عده ای گفتند تنها در کیش امکان کنسرت دارد.
خود حبیب می گوید انتشار آلبوم در ایران جدی است ولی ممکن است زمانش طولانی باشد. من مجوزهای مختلفی دارم ولی تا صدور مجوز رسمی تر صبر می کنم. من اخیرا مجموعه ترانه هایم را بصورت کمیاب منتشر کردم، ولی نسبت به آینده خوشبین هستم.

نمایشگاه سوسن قائم مقام و سعیده دژدوست در گالری سیحون

1480-61

روز شنبه ۲۴ اکتبر از ساعت ۴ تا ۸ شب ، نمایشگاه آثار مینیاتور سوسن قائم مقام و سعیده دژدوست در گالری سیحون گشایش می‌‌یابد . این نمایشگاه به مدت یک هفته بر پا خواهد بود .
ورود برای عموم آزاد است.

Seyhoun Gallery: 9007 Melrose Ave., West Hollywood  CA 90069