1595-95

1595-93

1595-94

بنیاد کودک سال بسیار خوبی برای هموطنان عزیز آرزو دارد.
متاسفانه در سال گذشته میلادی شاهد حادثه ناگوار زلزله در ایران بودیم که خسارات فراوانی در استان کرمانشاه برجا گذاشت. بنیاد کودک بلافاصله به یاری هموطنان زلزله زده شتافت و با هدفمند کردن مهر و محبت همیارانمان، زمینه مجدد تحصیل دانش آموزان زلزله زده را از طریق تهیه کانکس برای آنان فراهم نمود.
خوشحالیم به اطلاع برسانیم که سومین پارت کانکس های آموزشی از نوع ساندویچ پنل، بعنوان جایگزین مدارس تخریب شده در روزهای سوم و چهارم دی ماه (۲۳ و۲۴ دسامبر) به روستاهای سرپل ذهاب بنام «فرمایشه اله نظر» و«بزمیرآباد» جهت استفاده ارسال شد.
بنیاد کودک برای کمک به ۴۴ مدرسه تخریب شده درصدد است تا ۷۵ کانکس تهیه و ارسال دارد.
از این تعداد، ۱۴ عدد از طریق کارگاههای تهران و ۶ عدد از کرمانشاه تهیه و به سرپل ذهاب ارسال گردید و هفته گذشته در برخی از روستاها از جمله «دولنگان»، «نوده»، «مشکنار» استقرار یافته است. قرارداد بقیه کانکس ها نیز با کارخانه هایی در تهران، ری و ارومیه بسته شده است که به محض آماده شدن و دریافت، به منطقه ارسال خواهد شد.
از هموطنانی که تمایل دارند در این کار نیک مشارکت کنند در خواست میشود تا کمکهای خود را هرچه زودتر به بنیاد کودک ارسال دارند تا بتوانیم در اسرع وقت تعداد بیشتری کانکس برای دانش آموزان تهیه و ارسال کنیم.
هزینه تهیه هر کانکس بزرگ که بر طبق استانداردهای اداره نوسازی مدارس برای کلاس درس ساخته می شود به همراه هزینه حمل و نقل، و کوله پشتی حاوی لوازم التحریر برای دانش آموزان، ۵۰۰۰ دلار تعیین شده است. نام نیک افراد و یا موسساتی که هزینه تهیه یک یا چند کانکس را متقبل شوند بر سردر هر کانکس نصب می گردد.

1595-90

1595-91

www.childfoundation.org/earthquake
Tel:(310)453-0809
      (949)754-0611
Email: [email protected]