1423-8

1423-3

برپائی روزهای ویژه و بسیار انسانی، «اسکن رایگان برای سرطان دهان» از سوی اوا دنتال، تاثیر عمیقی برجامعه مقیم لس آنجلس گذاشت. این روزهای پر از عشق و انسانیت همین هفته 17 سپتامبر در بورلی هیلز و 24 سپتامبر دراورنج کانتی ادامه دارد.
دکتر ابراهیم قربانیان مدیر اوا دنتال می گوید اقدام اخیر ما، بر چهره صدها نفر هموطن سایه ای از امید و آرامش نشاند. ما  درهای 17 شعبه اوا دنتال را درواقع بروی مردم گشوده ایم، که با واقعیت های شیرین دنیای دندانپزشکی آشنا شوند چون در فرهنگ ایرانی، 90درصد از بیماران از دندانپزشکی ترس داشتند، ما به نیازهای آنها توجه می کنیم، با آنها برخوردی مهربانانه و صمیمی داریم، برخلاف دندانپزشکی سنتی که گاه با هزار ترفند دهان بیمار را باز می کردند، ناگهان دندانش را می کشیدند و یا جراحی می کردند، ما با روی خوش با بیماران روبرو میشویم، از لحظه ورود با پارافین دستهای آنها را لطیف و جوانسازی می کنیم، با آرامش آنها را بروی صندلی می نشانیم برایشان توضیح کافی می دهیم و از نظر روانی، بیمار را با امید و روشنایی و سلامت و زیبایی هر اقدام دندانپزشکی آشنا می کنیم. باید با بیمار دندانپزشکی مسیحاوار برخورد نمود، او را فرزند خود، برادر وخواهر و پدر ومادر خود به حساب آورد و در چنین شرایط هر برخوردی با آنها دلپذیر و با خاطره ای زیبا همراه میشود.
در مطب های ما تخصص ، تجربه، دلسوزی وعشق در میان است نه مسائل مادی.
میان ما و بیماران، چون فاصله نیانداخته است، ما تا امروز به بیماری که با درد به مطب ما آمده و امکان مالی نداشته، نه نگفته ایم، برای بیماران کم درآمد همیشه امکاناتی فراهم ساختیم وهمه هفت روزهفته مطب های ما بروی مردم باز است.
متاسفانه در خیلی از کلینیک های پزشکی و در دندانپزشکی برخورد با بیماران با مهربانی وعطوفت نیست و بیمار وقتی با احترام و مهر روبرو میشود، آلام اش کمتر میشود، آمادگی بازگویی دردهایش را دارد.
ما در طی یک ماه اخیر هر چهارشنبه در یک کلینیک مان، امکانات اسکن رایگان جهت تشخیص سرطان را فراهم ساختیم، صدها هموطن به این مطب ها آمدند، خیال شان راحت شد.

1423-4

خیلی ها می پرسیدند ماجرای دو چراغی که درعکس ها در دست چه بود؟ در اصل چراغ قوه دست چپ من فقط با یک چراغ قوه معمولی بود، ولی در دست راست من یک وسیله چند هزار دلاری بود که با اشعه مادون بنفش دهان بیمار را بررسی می کند تا اگر بافت های سرطانی وجود دارد تشخیص بدهد، بافت هایی که رنگ فسفری منعکس می کنند، نشانه سلامت طبیعی بودن شان است ولی اگر رنگش سیاه باشداحتمال سرطان میرود، این عمل بسیار ساده ولی با پیشرفته ترین دستگاه، بیماران را از خطرات بزرگی می رهاند.
راه یافتن به قلب مردم آسان نیست، ما از سیاتل شروع کردیم، اتحادیه ها، کمپانی، مجموعه های پزشکی، کلینیک های دندانپزشکی با ما برخوردی حرفه ای و اطمینان بخش داشتند، استقبال مردم از کلینیک های ما، بدلیل توجه و دقت بی پایان همکاران ما، که بقولی بیماران را درون زرورق می پیچند، به خیلی از تردیدها و دلهره های مردم در مورد دندانپزشکی پایان داد از دیدگاه ما یک مرد قوی هیکل با 6 فوت قد وقتی  روی صندلی دندانپزشکی می نشیند مثل یک بچه است، انتظار توجه و محبت، احترام و دلسوزی دارد. ما در مطب هایمان، بیماران را یک هدیه بحساب می آوریم، که با خیال راحت خود را بما سپرده است.
پشتکار وکیفیت کار، تیم حرفه ای و رضایت مردم سبب شده تا در کالیفرنیای جنوبی ما 17 شعبه داشته باشیم، همه هفته از سوی دندانپزشکان تلفن و ایمیل داریم که در صدد پیوستن به ما هستند. ما به آنها اطمینان می دهیم که می توانند جزو گروه و تیم ما باشند، یا زیر نام «اوا دنتال» کلینیک صد در صد مستقل خود را داشته باشند بشرط اینکه طبق استانداردهای کلینیک های ما باشند.
جامعه دندانپزشکان ایرانی شاید نمی داند که کمپانی های بزرگ دندانپزشکی در اینجا، با تبلیغات وسیع، بهره از همه امکانات خرید و تخفیف های ویژه، می کوشند دندانپزشکان کوچک و منفرد را از پای در آورند. ما آمدیم که این مشکل را حل کنیم با توجه به اینکه همه مطب های ما دیجیتال است، تقریبا 90 درصد ردیشن ما کمتر است، همه جا از وسایل ویژه دور از مواد شیمیایی بهره می گیریم و در پر کردن دندانها از مواد کمپوزیت (سفید رنگ) استفاده می کنیم.
برخلاف خیلی از دندانپزشکان که ظاهرا مدعی همه تخصص ها هستند، هم دندانپزشکی عمومی هستند، هم ایمپلنت، هم ارتودنتسی ، که به عقیده ما کاملا غلط و غیر حرفه ای است.
ما در مطب های خود، در هر زمینه ای متخصص همان رشته را داریم، برای نمونه استاد ارتودنسی در جامعه ایرانی و امریکایی دکتر میرزابیگی را داریم که بیشتر دندانپزشکان ما شاگردش بوده اند.
همین مسئله در مورد دهها متخصص دیگر صدق می کند.
ما در ضمن برای خانواده ها که صاحب کودک هستند، امکانات نگهداری از آنها را داریم، تا در مدت درمان شان خیال شان راحت باشد.

تماس با ما:

1-844-SALAMAT
(1-844-725-2628)

www.AvaDental.com

1423-5

1423-6

1423-7