1393-6

1393-3

یک تور استثنایی و خاطره انگیز وپرهیجان، از 8 تا 18 مارچ، راهی افریقا و کشور کنیا میشود یک تور 8 روزه، که شرکت پاسارگاد آفریقا و شهرزاد تراول آنرا ارائه میدهند.
«الی» مدیر شرکت پاسارگاد افریقا می گوید چنین توری تا امروز در جامعه ایرانی، راهی افریقا نشده است. بهمین جهت وقتی تصمیم به اجرای این تور گرفتم به سراغ یکی از خوش نام ترین آژانس های مسافرتی توریستی رفتم، این کمپانی با مدیریت خانم شهرزاد در طی چند دهه گذشته بیکی از معتبرترین ومحبوب ترین و قابل اعتمادترین آژانس ها در آمده است.
«الی» درباره سابقه سفر به افریقا می گوید:
در جامعه ایرانی تا امروز چنین توری به اجرا در نیامده است، چنین توری در جامعه امریکایی و اروپایی، با چنان قیمت بالایی همراه است که شاید در باور ایرانیان عاشق سفر نگنجد، ولی ما بدلیل ارتباط دیرینه با افریقا و با مسئولان و دست اندرکاران امور توریستی، توانستیم ارزان ترین قیمت ممکن را که هیچ کمپانی قادر به رقابت با آن نیست تهیه و ارائه بدهیم .
تا امروز بدلیل گران بودن تورهای امریکایی، ایرانیان زیاد علاقه نشان نداده اند، ولی وقتی ما مجموعه و بقولی Package خود را ارائه دادیم، بااشتیاق و هیجان و توجه شدید هموطنان روبرو شدیم، شرکت پاسارگاد افریقا وشهرزاد تراول بخاطر ارتباط نزدیک با مقامات و مسئولان توریستی در کنیا، این امکانات استثنایی را در اختیار هموطنان گذاشته است.

1393-4

این تور از کجا آغاز می شود؟
همه آنها که برای این تور نام نویسی کرده وقرارداد می بندند، در هر نقطه ای که باشند، در نیویورک، درشمال کالیفرنیا، در تگزاس، درتورنتو، در لس آنجلس، می توانند با بلیط هایی که در اختیارشان گذاشته میشود، راهی استانبول شوند، بمجرد پیاده شدن، راهنمای تور آنها را به هواپیمایی ترکیش ایرلاین راهنمایی می کند و با پروازهای مستقیم به نایروبی میرویم.
در واقع برای ما مهم نیست که مسافر از چه نقطه ای حرکت می کند چون امکانات آن پیشاپیش تهیه شده و دیدار جمعی ما در استانبول است کمتر کسی باور می کند که چنین سفری، با توجه به هزینه های هواپیما، هتل ها، وسایل رفت و آمد، راهنمایان با تجربه و سه وعده غذا، تنها 4700 دلار باشد.

در این سفر مسئله غذا با مشکلی روبرو نیست؟
– غذاهای ما اینترنشنال بوفه است، محدودیتی وجود ندارد، برای همه سلیقه ها غذا آماده است، فقط مسافران خود باید هزینه مشروبات را شخصا بپردازند، گرچه ما در سفرهای کوتاه داخلی، بطور جمعی مشروبات را تهیه می کنیم و با خود می بریم. همیشه برای مسافران  ایرانی در تورهای مختلف، غذا اهمیت خاصی دارد، ولی خوشبختانه ما در این سفر هیچ مشکلی نداریم چون صبحانه، ناهار، شام متنوع و همه پسند است.

راهنمایان تور چه می کنند؟
– ما چه همراه با گروه و چه در محل راهنمایان فارسی زبان داریم، که درباره همه چیز توضیح می دهند اطلاعات دقیق درباره مردم، فرهنگ وهنر، صنایع دستی و سوغات به مسافران میدهد وقتی یک تور را شهرزاد تراول با آن سابقه درخشان وطولانی به اتفاق شرکت پاسارگاد افریقا انجام میدهند، خیال همه راحت است درواقع مسئولیت این سفر را خانم ها بعهده دارند از سویی خود من، که همیشه در طی سالهای اخیر در سفر بودم، به همه نقاط جهان سفر کردم، به زیر و بم افریقا آشنا هستم و بهترین امکانات را دراختیار دارم و همه این تجربه ها و اندوخته ها را برای ساختن یک سفر خانوادگی برای هموطنانم بکار می گیرم.

درباره جزئیات و امتیازات این سفر توضیح بدهید
– اقامت در هتل های 5 ستاره با امکانات و تجهیزات مدرن، که سلیقه ایرانیان را برآورده می سازد.
–  به بازدید از بزرگترین پارک های حیات وحشی ماسایی مارا و نایواشا و دیدار نزدیک با حیوانات مختلف، شیوه زندگی شان.
– بازدید از قبایل بومی و دیدار بسیار نزدیک با فرهنگ، آداب وسنن و هنرهای مختلف شان، که شامل رقص ها و جشن ها و گردهمایی های مختلف، گاه حضور درعروسی ها و جشن های خصوصی شان.
– بازدید از شهر زیبای نایروبی و امکان خرید  انواع سوقاتی ها و آشنایی با هنرهای دستی آنها
– بازدید از پارک بچه فیل های بی پناه که خود قصه شنیدنی دارند و پارک زرافه ها و اینکه می توانید به بچه فیل ها و زرافه ها شیر بدهید.
– بازدید از دره تاریخی «ریفت» و پارک ملی کنیا، سویت واترپارک درکنار کوه های کنیا.
– بازدید از آبشارها نایواشا وورود به دره جهنم که مورد توجه توریست های بین المللی است.
– بازدید از سامبورو و عبور از خط استوا، که شاید فقط در فیلم ها شاهد آن بودید واینک خود شخصا تجربه می کنید.
– قایق سواری بروی دریاچه نایواشا و دیدار نزدیک با فلامینکو، اسب های غول پیکر آبی.
– آنها که علاقمند به پرواز با بالن و هلیکوپتر هستند، می توانند با دریافت هزینه، در این پروازهای هیجان انگیز و خاطره ساز هم شرکت کنند.

بازدید از ترکیه وایران
خیلی ها که دلشان می خواهد در مسیر این سفر در ترکیه مدتی بمانند و یا به ایران سفر کنند، می توانند با بهره از امکانات و تخفیف های ویژه قبل از پرواز به نایروبی و یا بعد از بازگشت به استانبول، این دو دیدار را انجام دهند.

توصیه مهم

شمادر هر نقطه امریکا – کانادا و حتی اروپا هستید می توانید هر چه زودتر جای خود را دراین تور رزرو کنید چون ما همه ماهه از 8 تا 18 هر ماه این تور را انجام میدهیم.

 
Tel: 424- 248-1862
310-477-9400
ShahrzadPasargadAfrica2014@gmail.com
1641 Westwood Blvd.,
Los Angeles, CA 90024

1393-5