1364-16

1364-12

امید جان با خبر شدیم که تصمیم گرفتی دیگه از عینک برای دیدن استفاده نکنی‌ چطور این تصمیم رو گرفتی‌ و چرا قبلا این کار رو نکردی و چرا «دکتر سرودی» رو انتخاب کردی؟ با اینکه عینک به شما خیلی‌ میاد و تقریبا شده یک مشخصه، چطور این تصمیم رو گرفتید؟
همانطوری که میدونید من مدت ۶ سالی‌ هست که روی صحنه عینک میزنم نه به این دلیل که چشمان من ضعیف بود فقط تا حدودی آستیگمات بود و اگر از عینک استفاده نمیکردم همیشه سر درد داشتم در اوایل عینک زدن، همه چیز جدید بود و به نظر جالب می‌آمد ولی‌ به مرور زمان  احساس خستگی‌ به من دست داد و تصمیم گرفتم که این کار عمل را انجام بدم.
همانطوری که میدونید علم پزشکی‌ در طی‌ این سالیان رشد بزرگی‌ کرده و تونسته مشکلات زیادی رو حل کنه که یکی‌ از اون پدیده ها «لیزیک» هست. از دوستان همکارم خیلی‌‌ها رو دیدم که چشمان خودشون رو عمل کردند و اکثر اونها راضی‌ بودند، همیشه بین همکاران عزیزم وقتی‌ صحبت می‌کنیم و از حال و احوال هم با خبر میشیم معمولا در باره مسائل مختلف از هم میپرسیم ، من هم چون این تصمیم رو به طور جدی گرفته بودم از همکاران که قبلا این عمل «لیزیک»  رو کردند سوال کردم و همچنین از سر دبیر مجله جوانان که همیشه یک برادر بزرگتر و دلسوز برای جامعه هنری  بودند هم سوال کردم نکته جالبی‌ که به چشمم خورد این بود که متوجه شدم تعداد زیادی از همکاران عزیزم چشمان خودشون رو به دستان «دکتر سرودی» سپرده بودند ، و همه راضی‌  بودند من هم تصمیم گرفتم با دکتر سرودی تماس بگیرم . وقتی به مطب زنگ زدم با مدیر دفتر دکتر سرودی آشنا شدم خانوم «رامش»  بقدری ایشون خانوم و محترم و صمیمی‌ بودند که احساس کردم چندین سال است که ایشون رو میشناسم ، وقتی‌ با خانوم «رامش» صحبت کردم، قرار ملاقات گذاشتم. با دکتر «سرودی» برای اولین بار از نزدیک اشنا شدم و دیدم که چه جوان بسیار نازنین و خوش رو و خوش برخوردی است که با نهایت صداقت راههای جالبی‌ رو به من پیشنهاد کردند که برای من بسیار شنیدنی بود و خوشحال شدم از اینکه ایشون یک دستگاه جدید در مطب دارند که تازه به بازار پزشکی‌ عرضه شده که شما میتونید با این روش و این دستگاه چندین بار چشمان خودتون رو عمل کنید و هیچگونه لطمه‌ای به اون وارد نشه.
من می‌خواستم از این طریق از دکتر ابی سرودی عزیز و آگاه و متبحر و همکاران خوبشون در مطب مخصوصا خانم رامش عزیز تشکر  کنم که به من بهترین سرویس رو دادند.

 
 امید سلطانی

1364-17

1364-14

1364-15