1324-26

اندي به دالي لاما گفت: «من ايراني هستم»

اندي و چند تن از بزرگان موسيقي جهان براي دالي لاما خواندند

چند هفته قبل در حضور24‌ هزار نفر و دربزرگترين استاديوم ورزشي دانشگاه سيراكيوز،  هنرمندان امريكايي گرد هم آمدند تا حضوردالي لاما را در اولين كنسرت خود جشن بگيرند.در اين كنسرت با شكوه وبي نظير او  بيش از 50‌ دقيقه براي طرفدارانش صحبت كرد و آنها را غرق در شادي كرد. دالي لاما كه رهبر مذهبي مردم تبت مي‌باشد سالهاست كه در تبعيد و در هندوستان زندگي مي‌كند و اين اولين بار است كه در يك كنسرت وآن هم در امريكا شركت مي‌كند.1324-21
قبل از شروع كنسرت گروه 30‌ نفره هنرمنداني كه در اين برنامه شركت كرده بودند در پشت صحنه با دالي لاما نشستي داشتند و او به سئوالهاي هنرمندان جواب داد و با آنها عكس گرفت. عكسهاي اين ديدار از پرطرفدارترين صفحات فيس بوك مي‌باشد. اين كنسرت كه بصورت زنده از تلويزيون AXS TV‌ پخش شد قدرت خوانندگي يك يك اين هنرمندان را به نمايش گذاشت. در بين هنرمندان بزرگ جهان در اين شب استثنايي، اندي خواننده محبوب ما ايرانيان بسيار جلوه كرد با آن صداي متفاوت و منحصر به فرد كرد توجه جهانيان را به خود جلب كرد، كه اين هنرمند ايراني  كه براي اولين بار با يك خواننده اسرائيلي با نام ليل كولت بر روي صحنه ميرود از چه قدرت صداي بالايي برخوردار است و در جمع اين هنرمندان بسيار خوش درخشيد. در اين شب پر از عشق تهيه كنندگان و خوانندگان 1324-22به اندي پيشنهاد همكاري دادند و اين روزها اندي آماده كارهايي در سطح بين المللي مي‌باشد. وقتي جمع هنرمندان دركنار دالي لاما آهنگ «Imagine» را از جان لنون اجرا كردند صداي شيرين وگرم اندي بسيار با قدرت و چشم گير به گوش جهانيان رسيد. اين ويديو را در Youtube و فيس بوك مي‌توان با آدرس Andy Sings Imagine پيدا كرد.
در شب كنسرت دانشگاه سيراكيوز در نيويورك هنرمنداني چون
Cyndi Louper, Phillip Phillips (American Idol Winner), Counting Crow, David Crosby, Natasha Bedingfield, Liel Kolet, Nelly Fertado, Roberta Flack, Phil Ramone, Don Was,
، David Mathews, Woopi Goldberg, Shani Rigsbee, Engelbert humperdinck & Voice of Afghanistan
شركت كرده بودند كه هر يك در نوع خود از بزرگان موسيقي مي‌باشند.
در يك قسمت مهم برنامه اندي،  شيني و ليل كولت آهنگ «We Hear Your Voice» را كه از ساخته هاي شيني مي‌باشد در ميان هيجان مردم بصورت زنده اجرا كردند كه مورد استقبال همگان قرار گرفت زيرا  ‌ در دنياي آشفته سياسي1324-23 جهان سه هنرمند از ايران،  امريكا واسرائيل آهنگ صلح مي‌خواندند و به جهانيان پيغام عشق مي‌دادند.
شيني كه از سالها قبل در بين ايرانيان خوش درخشيده است اين روزها كارهاي امريكايي او بسيار مورد توجه بازار بين‌المللي  مي‌باشد او كه صدايي به زيبايي فرشتگان دارد با قدرت كامل آهنگهايي را كه خود ساخته است به صورت زنده در اين كنسرت اجرا كرد.
شيني در تمام مصاحبه هاي خود اعلام ميكند كه با افتخار با هنرمندان ايراني همكاري ميكند و همسر ايراني دارد و در بين ايرانيان بسيار خوشحال زندگي ميكند. شيني كه ميليونها طرفداران ايراني ،  ارمني و افغاني دارد يك پل عشق بين موسيقي ايراني و امريكايي ساخته است كه اين روزها با آهنگ «We Hear Your Voice» به نقطه اوج رسيده است.
One world Concert كه با ابتكار Som Nappi يكي از بزرگترين كنسرت گذاران جهان وبا همكاري دو تهيه كننده بزرگ جهان Phil Ramone ‌و Don Was برگزار شد در نوع خود اولين و بي نظيربود و رسانه هاي امريكايي1324-24 و جهان درباره اين گردهمائي بسيار مثبت نوشتند.
مجله جوانان ضمن تبريك به هنرمند پرآوازه ايران اندي،  آرزوي بهترين ها را براي او دارد و همه ي ايرانيان به يك چنين هنرمندي كه نام ايراني را در مجامع بين المللي سربلند نگه ميدارد،  افتخار ميكنند.