1671-27

1671-19

1671-20

1671-21

عکس روی جلد از کوجی
طرح از حمید درویش
——————

پنج شنبه هفته قبل شهر هالیوود در اعلامیه سالانه خود حضور ستاره اندی را در بین ستارگان بزرگ هالیوود تصویب کرد و خانم ونسا ویلیامز هنرپیشه معروف امریکایی اسامی منتخبین ستاره هالیوود را طی یک برنامه تلویزیونی به حضور جهانیان رساند.
در بین منتخبین خانم جولیا رابرتز هنرپیشه معروف و همچنین 50Cent خواننده معروف به چشم می خورد. بهترین خبر روز آن بود که هالیوود به اندی هنرمند محبوب مردم یک ستاره Hollywood Walk of Fame در طول سالهای قبل هنرمندانی چون مایکل جکسون و جنیفرلوپز این ستاره را از آن خود کرده اند و این بار برای اولین بار این ستاره به یک هنرمند ایرانی داده شد. ستاره اندی تا سالهای سال و برای همیشه در هالیوود برای ایرانیان افتخارمی آفریند.
اندی در پاسخ به سئوال مخبرین می گوید: سالهای سال فعالیت های من و همکارانم، پاکسیما، علیرضا امیرقاسمی، فرخ آهی، کوجی، کورس و شینی و …. این زمینه را آماده کرده بود که موسیقی من در سطح جهانی قابل قبول باشد وهالیوود با این حرکتش مهر اثبات و تأیید را درکارنامه من زد.
اندی از طرفدارانش تشکر کرد و گفت «حمایت آنهاست که با پشت گرمی به استقبال سرنوشت رفتم و هر روز با حمایت دوستدارانم، یک قدم به موفقیت های بزرگ نزدیک شدم».
دو سال پیش اندی مدال افتخار الیس آیلند را دریافت کرد که بزرگترین مدالی است که به مهاجران امریکا داده میشود. در این مورد اندی از آقای کاظمینی و آقای لاری روسای ایرانیان این سازمان تشکر فراوان کرد.
اندی که در طول سالهای گذشته با وجود اینکه سالانه چندآهنگ برای ایرانیان و ارامنه به بازار می دهد و دائما درحال فعالیت در فیلمهای امریکایی میباشد و همین باعث توجه مدیریت Hollywood Chamber of Commerce شد و بعد از سه سال تیم اندی توانست این افتخار را نصیب خود کند.

1671-22

1671-23

1671-25

چند سال پیش اندی در یک استادیوم 50 هزار نفره برای Dalia Loma و درکنار شینی همسر خود، آهنگهایی به زبان انگلیسی اجرا کردند که مورد توجه امریکائیان قرار گرفت و بدنبال موفقیت آهنگ Stand By Me و با بان جووی و Tehran با لاتویا جکسون دنیای هنر امریکا با کارهای اندی بیشتر آشنا شد. چندی پیش مجله معتبر People Magazine مقاله و عکس اندی را در کنار ریکی مارتین چاپ کرده بود و بدنبال آن چندین و چند مجله معتبر مانند Billboard از کارهای اندی نوشتند.
با وجود اینکه اندی سالهای سال است با کنسرتهایش در گریک تیاتر و کداک تیاتر و دالبی تیاتر معرف حضور امریکائیان است ولی ستاره هالیوود مهر محبوبیت او را در جهان زد.

توضیح درباره ستاره هالیوود

کمتر خارجی این ستاره پرافتخار را از آن خود کرده است از صدها کشوردنیا فقط عده کمی و بیشتر در زمینه فیلم در این مورد موفق شده اند. به جز چند خواننده لاتین تبار کمتر کشوری توانسته است هنرمند خود را به این اوج برساند. و این ما ایرانیان هستیم که هنر و هنرمند را ارج می داریم و از آنها حمایت می کنیم که در جهان افتخارآفرین باشند برای نام ایران و ایرانی.
ستاره هالیوود به هنرمندانی که در هالیوود و در سطح جهانی موفق هستند داده میشود. الزاما اگر خواننده ای در کشور خود موفق باشد درهالیوود ستاره نمی گیرد.
ما ایرانیان باید خوشحال باشیم که یکی از هنرمندان مان به این افتخار نایل شده است.

1671-26

1671-24