1409-8

1409-3

اندی هنرمند محبوب ایرانیان و خود عاشق فوتبال و فوتبالیست، چند روز پیش ویدیوی جدیدی روانه بازار کرد که با استقبال بی نظیری روبرو شد.آهنگ «ملی پوشها» که از ساخته های پاکسیما، منوچهر چشم آذر و اندی می باشد برای جام جهانی 98 ساخته شده بود واین بار اندی با یک ویدیوی کاملا شاد و مثبت نشان دادکه لوس آنجلس از تیم ملی ایران حمایت می کند. هر بار تیم ملی ایران به جام جهانی صعود کرده است اندی و یارانش با آهنگهای شاد و تشویق کننده به استقبال فوتبالیست های وطن رفته اند و این بار بهتر و با شکوه تر از همیشه اندی آهنگ ملی پوشها را با آن کلمات وطن پرستانه و مثبت و دور از هر حرکت سیاسی و نژادی و مذهبی، درخدمت ایرانیان گذاشته تا تمام هموطنان یکصدا با خواندنش دل فوتبالیست ها را گرم کنند و به آنها پیغام عشق بدهند.
مجله جوانان که همیشه و در هر حال از موسیقی لس آنجلس حمایت کرده است این بار مصمم تر از همیشه به تشویق اندی و دیگر هنرمندان که با هنر خود فوتبالیست های وطن را تشویق می کند، هر هفته مقاله هایی در این مورد چاپ خواهد کرد.
اندی می گوید حمایت از تیم ملی یک حرکت ملی و عشق به میهن میباشد. من از طرفداران پله، مایکل جوردن و مایکل جکسون هستم ولی ما ایرانیان باید قهرمانان خود را داشته باشیم و نباید فوتبالیست ها، هنرمندان و اصولا هر کس که برای ایران افتخار می آفریند، پائین بیاوریم فراموش شان کنیم. علی دایی بزرگترین گلزن جهان است و ما باید از او مثل یک قهرمان ملی صحبت کنیم. امروز ما باید اختلافات سیاسی خود را با یکدیگر کنار بگذاریم و تیم ملی را تشویق کنیم که در برزیل افتخار می آفرینند.
موسیقی می تواند معجزه کند. ما باید همه آهنگهایی که برای تیم ملی ساخته شده اند حمایت کنیم، نه انتقاد و سرزنش. چون هیچ هنرمندی از این آهنگها پول نمی سازد بلکه از جیب خود پول خرج می کند تا پیغام عشق به گوش تک تک فوتبالیست ها برسد تا آنها بدانند که ما دوستشان داریم و می خواهیم که آنها موفق و سربلند و افتخار آفرین باشند.
با هم باشیم و وقتشه که رسانه های گروهی کمتر آهنگهای هندی و ترکی، عربی، امریکایی پخش کنند و یک کم آهنگهای ساخت لوس آنجلس و خصوصا آهنگهایی که برای تیم ملی ساخته شده را پخش کنند چون موسیقی و ترانه بهترین راه برای رسیدن به قلب های مردم و فوتبالیست هاست و بگذارید کلام شیرین ترانه سراها به گوش مردم و مخصوصا در ایران برسد که بدانند که ما لوس آنجلسی ها هنوز ایرانی هستیم و آنها را دوست داریم و آرزوی موفقیت برای تیم ملی داریم.
از تمام هواداران تیم ملی کشورمان که با حمایت از آهنگ ملی پوشها پیغام عشق برای فوتبالیست ها می فرستند تشکر می کنیم.
و به امید روزی که ما ایرانیان همدیگر را بیشتر دوست داشته باشیم و همدیگر را بیشتر حمایت کنیم.

1409-4

1409-5

1409-7