1423-46

1423-44

همین یکشنبه 21 سپتامبر، برابر با سی ام شهریور در روز جهانی صلح بزرگترین گردهمائی بیش از 22 هنرمند از کشورهای مختلف در آمستردام می باشد.اندی هنرمند محبوب ایرانیان  یک بار دیگر در صحنه های بین المللی افتخار می آفریند. در این کنسرت با شکوه اندی با مایسا کار از لبنان آهنگ دو صدایی به دو زبان فارسی و عربی اجرا می کند. ترانه این آهنگ از پاکسیما زکی پور از ایران و منصور رحبانی از لبنان می باشد. آهنگساز این اثر تاریخی اوساما رحبانی از لبنان می باشد وارکستر سنفونی متروپل برنده 15 جایزه گرامی، این دو هنرمند را همراهی می کنند.
این کنسرت بصورت زنده و در 60 کشور پخش می شود این کنسرت با شکوه درتالار زیگو دوم بزرگترین سالن کنسرت امستردام و درحضور 17000 تماشاچی اجرا خواهد شد.تمام هنرمندان شرکت کننده بصورت رایگان در این شب تاریخی برنامه اجرا می کنند تا توجه جهانیان را به صلح وآرامش  درجهان جلب کنند.
برگزارکنندگان این شب استثنایی Master Peace  نام دارند و به هیچ دولت و اورگانی بستگی ندارند و تنها هدف آنها صلح در جهان می باشد.
اندی می گوید مایسا کارا یکی از بهترین خوانندگانی است که تا بحال همکاری داشته ام و این ترانه یکی از بهترین ترانه های پاکسیما تا کنون به حساب می آید.
این کنسرت در YouTube و Dutch National Channel به صورت رایگان پخش خواهد شد. هنرمندان کشورهای خاورمیانه از طرف کمپانی بزرگ D & World Intentional دعوت شده اند و این کمپانی هدفش صلح از طریق موسیقی می باشد.
اندی می گوید: وقتی انسانها مشغول شنیدن موسیقی هستند وقت برای جنگیدن ندارند، پس ما هیچوقت موسیقی را قطع نخواهیم کرد.

1423-45