1645-43

اندی سفیر صلح و دوستی در ازبکستان
کنسرتهای موفق اندی در سمرقند، بخارا و تاشکند

چقدر زیباست وقتی می شنویم یک هنرمند ایرانی و اصولا موسیقی ایرانی در یک کشور همسایه مورد استقبال قرار می گیرد. دو هفته پیش هنرمند بین المللی ایران، اندی در سفری پر از عشق و آواز به چند شهر زیبای کشورازبکستان موسیقی ایرانی را به مردم خون گرم این کشور هدیه کرد. موسیقی اندی در بسیاری از کشورها علاقمندان بسیار دارد. و مردم سه کشور ارمنستان، تاجیکستان وازبکستان علاقه بخصوصی به اندی دارند و او سالهاست به این کشورها سفر می کند و با عشق و علاقه مردم روبرو میشود.
به راستی که اندی سفیر عشق و محبت به کشورهای مختلف دنیاست. در سفر اخیر اندی در ازبکستان، پوسترهای او را در خیابانهای شهرهای زیبای این کشور می بینید. هنرمندان این کشور با عشق و علاقه به دیدار او می آیند و به منزلهای خود دعوت می کنند و اندی با مهربانی خاص خود می پذیرد و با آنها همصدا می شود.
مردم برای کنسرتهای او بر روی صحنه آواز او گل می ریزد و هدایا می آورند و اندی آنها را به آغوش می کشد و برای آنها به زبان شیرین فارسی می خواند.
اندی میگوید: 24 سال پیش برای اولین بار به ازبکستان رفتم و دراین مدت کوتاه کشور ترقی به سزایی کرده است و این روزها جوانان این مملکت انرژی تازه ای پیدا کرده اند و با حمایت دولت از موسیقی و هنرمندان، حال و هوای کشور بسیار مثبت است.
اندی در یکی از سفرهای خود در نقش فرماندار نیشابور در یک فیلم هالیوودی به کارگردانی کیدان شایخ شرکت کرد. یکی از موفق ترین آلبومهای اندی با نام «جاده ابریشم» در زمانی تهیه شد که اندی تور بزرگش را در ازبکستان و تاجیکستان اجرا می کرد. اندی در سفرهای خود به دیدار هنرمندان ، شعرا و رسانه های گروهی می رود و با آنها ارتباط برقرار می کند.
مجله جوانان تبریکی دارد برای اندی این هنرمند ارزنده ایران که افتخارآفرین است.

1645-44

1645-45

1645-46

1645-47

1645-48

1645-49

1645-50

1645-51