1357-36

1357-30

پنج شنبه شب گذشته ششم جون شب بسیار با شکوه و پر از احساسات در پارامونت استودیو در قلب هالیوود، یک بار دیگر سیمین هاشمی زاده برای ما ایرانیان افتخار آفرید. بزرگان هالیوود درکنار هنرمندان ایرانی جشن روز پدر را به یاد پدر بزرگوار سیمین هاشمی زاده برگزار کردند. دراین شب نشینی با شکوه آندره آ بوچلی درکنار دیوید فاستر چندین آهنگ خاطره آمیز اجرا کردند که با استقبال مردم روبرو شد.
در این شب استثنایی اندی هنرمندایرانی وبین المللی به دعوت Percy Miller Master P بر روی صحنه رفت و آهنگ «Stand by Me» را همزمان با پخش ویدیوی آن با بان جووی اجرا کرد.هنرمندان امریکایی از اندی استقبال بی نظیری کردند و حتی دیوید فاستر به اندی تبریک گفت. چه افتخاری که هنرمندان ما در محافل بین المللی این چنین می درخشند. اندی قبل از اجرای آهنگ به تمام پدران ایرانی و مخصوصا در ایران تبریک گفت و به سیمین  که شبی به این  با شکوهی برگزار کرده بود تبریک گفت. اندی می گوید «سیمین یک دوست  ویک ایرانی بسیار با ارزش است که هر سال برای ما ایرانیها افتخار می آفریند. کارهای خیریه سیمین هاشمی زاده در سطح بین المللی میباشد و درکنار همکارخود Percy Miller که یکی از موفقترین هنرمندان امریکایی در دنیا میباشد با سازمان خیریه خود برای بچه های بی بضاعت مدرسه می سازند. شب جشن سیمین همانند با شکوهترین پارتی های هالیوود در سطح جهانی برگزار شد. ماز جبرانی برنامه بسیار جالبی اجرا کرد وکامران دلان و جمشید علیمراد جایزه های سیمین را به دیوید فاستر و Miller  Percyاهدا کردند.
دراین شب استثنایی اندی درکنار همسر هنرمند خود شینی همانند هنرپیشه های هالیوود می درخشید و خوشحال تر و مثبت تراز همیشه هنرموسیقی ایرانی را به دنیا معرفی میکرد.
اندی میگوید: افتخار بزرگیست که با دیوید فاستر یکی از بزرگترین آهنگسازان جهان و آندره آ بوچلی بر روی یک صحنه هنرنمایی کردن.
مجله جوانان تبریکی دارد برای سیمین هاشمی زاده واندی که همواره برای ایرانیان افتخار می آفرینند.

1357-31

1357-32

1357-33

1357-34

1357-35