1480-62

1480-67

یکشنبه هفته گذشته، کنسرت باشکوهی در نوکیا تیاتر لوس آنجلس اجرا شد که خواننده ایرلندی کریس دی برگ Chris De Burg که با آهنگ Lady in Red در جهان معروف شده و در میان ایرانیان پرطرفدار است، در میان جمع بزرگی از ایرانیان و ارامنه و دیگر ملیت ها از «اندی» هنرمند ایرانی دعوت کرد که بروی صحنه برود و یک آهنگ دوصدایی با او اجرا کند.
اندی و کریس دی برگ در کنار شینی هنرمند آمریکایی و همسر اندی، آهنگ «دوستت دارم» را بصورت زنده اجرا کردند. این آهنگ را کریس دی برگ قبلا در ایران با گروه «آریان» اجرا کرده بود و این بار «اندی» این هنرمند مردمی از این دعوت استقبال کرد و حتی آهنگ یک گروه دیگر را اجرا کرد، چرا که علاقه داشت در لس آنجلس «کریس دی برگ» به زبان فارسی بخواند و این تنها آهنگی است که او با کلامش آشنایی دارد. اجرای این آهنگ با حضور این سه هنرمند، بسیار زیبا بود و مورد تشویق حضار قرار گرفت و مردم سرپا ایستادند و یکصدا با این آهنگ همصدایی کردند و «کریس دی برگ» که بسیار تحت تأثیر عشق و علاقه ایرانیان و ارامنه گلندل قرار گرفته بود، اندی و شینی را در آغوش گرفت و با آنها روبوسی کرد.
این حرکت اندی بسیار مورد تحسین می باشد، او می توانست یکی از آهنگهای خود را پیشنهاد کند ولی برای اندی، همکاری و دوستی خیلی مهمتر است. با این حرکت اندی میلیونها غیرایرانی با زبان فارسی و موسیقی ایرانی آشنا خواهند شد و مجله جوانان به اندی و شینی تبریک می گوید برای این اجرای بی نظیر. موسیقی در بین مردم جهان صلح می آفریند و آرامش.

1480-65