1378-78

1378-70

سودای سینما بالاخره هاتف را به سوی خود کشاند و شور خنیاگری اش را پشت سر گذاشت. «مسافر» عنوان نخستین فیلم بلند سینمایی هاتف خواننده و ترانه سرای ما است که بعد از اکران موفق در فستیوال فیلم های مستقل در لندن پایش به پرده نقره ای سینماهای امریکا باز شد. 
می گویند«سرزمین غریبه، انسان مهاجر را رام می کند» اما علی ما، علی هاتف ما از پس این همه سال و غربتی که حتی در میان انبوه هموطنان غربت نشینش دارد باز هم مثل همان نوجوان جسور و پرشوری است که درمیانه انقلاب مردمش قد کشید و حتی برای حرکت مردم در آن زمان خواند اما پای سفره خونین ننشست و «سفر» را به ماندن در خانه ای که دیوارهایش قفس «آزادی» شده بود ترجیح داد و دل به دریا زد. «مسافر» انعکاس وسیعی در رسانه هایی چون: صدای امریکا- بی بی سی – دویچه وله و چندین نشریه دیگر امریکایی پیدا کرد و همینطور از حمایت همه رسانه های متمرکز در لوس آنجلس نیز برخوردار شد گویی که همه دست هاتف را گرفته تا او را در این سفر یاری دهند از مجله جوانان پایگاه هنرمندان گرفته تا اکثر تلویزیون های محبوب و خانوادگی شهر برای افتتاحیه فیلم مسافر دعوت به عمل می آورند. مسافر با بازی های هنرمندانه مرجان وایقان که خود او هم در ساخت فیلم همراه و همیار هاتف بود گرفته تا بابک ناقی پیک نوشین از تاتری های جوان لوس آنجلس تا بهمن قناد مقدم، فرید و داینا رازی ازجوان های با استعداد بازیگری تا بی بی ناز منفرد زاده دانشجوی رشته بازیگری تا بازیگران امریکایی که در سریالهای مختلف تلویزیونی مشغول هستند تا بالاخره محمد یزدی از دست اندرکاران فیلم های کودکان و نوجوانان در ایران هاتف را در این فیلم یاری داده اند. جالب اینکه مسافر به علت دارا بودن تم داستان های مهاجرت از حمایت بی دریغ چهره های آشنای شهر بویژه خانم زهره میزراحی وکیل خوشنام مهاجرت برخوردار شد. و حمایت خانم میزراحی از نکات پررنگ این قصه است چرا که این داستان درواقع در خود دارای پیامی است که می تواند به عنوان یک هشدار به بانوان جوانی باشد که بدون پشتوانه حقوقی تن به ازدواج های اجباری می دهند و همیاری خانم میزراحی می تواند دلگرمی  تماس های سازنده ازداخل ایران باشد

1378-71

از دیگر حامیان می توان ازکمپانی
011 Communications
یاد کرد که در میان راه به ما پیوستند وراه را آسان  تر کردند. همینطور Building Bridges با مرجان عزیز که پل ارتباطی میان جوانان هنرهای تجسمی ایران و آمریکاست.
یکشنبه 17 نوامبر ساعت 7 شب اکران افتتاحیه مسافر در Majestic Crest Theatre زیباترین سینمای کمپانی دیزنی در 1262 وست وود آغاز می شود و از لوس آنجلس به سیاتل می رود تا 8 دسامبر میزبان ایرانیان سیاتل شود- مسافر همچنین سفر به شیکاگو و هیوستون تا ونکوور و تورنتو را در برنامه های آتی خود دارد.
بزودی تاریخ نمایش و حامیان  بقیه شهرها از طریق مجله جوانان و رسانه های مختلف به اطلاع عموم خواهد رسید.

1378-79