1389-3

1389-4

همه ساله باهره  اردلان، چهره سخت کوش وخستگی ناپذیر جامعه ایرانی، در جهت همبستگی و پیوند و پشتیبانی زنان موفق و سرافراز ایرانی در جنوب کالیفرنیا گام های بزرگ و موثری بر میدارد تا با همیاری زنان موفق و تبادل اطلاعات زنان شاغل به هدف های بزرگ و شایسته جامعه ایرانی ، جامه عمل بپوشاند.
امسال شاهد ششمین نمایشگاه و جشنواره مشاغل بانوان موفق ایرانی، همزمان با روز جهانی زن و پیشواز نوروز باستانی ایرانیان خواهیم بود که همراه با سخنرانان نامدار چون دکتر فرهنگ هلاکویی گره گشای جامعه ایرانی همراه با دکتر پرهام هلاکویی و دکتر فرید هلاکویی فرزندان برومندشان، حضور استثنایی شهره آغداشلو بازیگر و نویسنده کتاب  کوچه عشق و یاسمن های زرد که برای امضای کتاب و سخنرانی حضور خواهند داشت،  و سخنرانان سرشناس دیگری چون دکتر کامران یدیدی با سالها تجربه و موفقیت در امور تصادفات، دکتر نازنین باروتی با تخصص در امور برنامه ریزی مالی برای خانواده و مراقبت از دارایی، دکتر مایکل پیمان کِید افسر سابق پلیس لس انجلس و وکیل امور جزایی و مدنی، دیوید رخشا از نیویورک مدیر و مسئول دو کمپانی بزرگ سهام درباره یادگیری خرید و فروش سهام  و لادن همایون صفت قهرمان تکواندو و برنده جوایز ورزشی در مورد سلامتی، ورزش و زیبایی صحبت خواهند کرد. غرفه های زیبا و دیدنی معرف مشاغل موفق بانوان موفق ایرانی همراه با شوی عروس و لباس عروس توسط سپیده  House of Bridal  پذیرای حاضرین هستند.

1389-7

دو چهره نامدار گلاویژ معتمدی و شهرزاد اردلان که هرکدام با مهارت خاص و کلام زیبا، اجرای برنامه های این جشن بزرگ و پرشکوه را برعهده دارند.
باهره اردلان از مقامات و شخصیت های مهم شهر لس آنجلس چون همه سالهای گذشته دعوت کرده تا در این جشنواره در کنار ایرانیان موفق باشند.
سال گذشته شریف لی باکا رئیس شهربانی کل لس آنجلس بزرگ و چند چهره برجسته با اهدای تقدیرنامه از تمام غرفه داران تجلیل بعمل آوردند. برگزاری این مراسم با شکوه همه ساله، درواقع نمایی زیبا از جامعه موفق ایرانی درجنوب کالیفرنیاست که حضور هزاران ایرانی و حتی غیر ایرانی، به موفقیت چشمگیر آن درخشش بیشتری داده است.
باهره اردلان از حدود 7 سال پیش مرکز راهنمای اطلاعات مشاغل بانوان ایرانی، فعالیت های خود را با برگزاری جلسات برای بالا بردن اطلاعات بیشتر بانوان در زمینه های مختلف شغلی و برگزاری جشنواره و نمایشگاه مشاغل بانوان گسترش داده وارتباط وسیعی را میان بانوان بوجود آورده است و ثابت کرده که این قشر فعال در طی سالها سمبلی از زنان موفق ایرانی در جمع زنان همیشه در صحنه جهان بوده است.
باهره اردلان همیشه پرکار و با تلاش بسیار در طی این سالها با انجام مسئولیت های بزرگ در زمینه های  مختلف، همیشه راه ها را بروی جامعه زنان ایرانی وگام های بلند آنها برداشته است ضمن اینکه خدمات او در امور بیمه در مدت 30 سال، با همکاری شرکت های معتبر بیمه راهگشای جامعه ایرانی بوده و در هر مرحله ای فریادرس شان بوده است.

1389-6

باهره اردلان مدیرعامل اتاق بازرگانی ایران و امریکا (انجمن همبستگی مشاغل) را نیز عهده دار بوده است. وهمچنین با گشایش سازمان غیر انتفاعی VIP به نیازمندان بخصوص در تهیه مواد غذایی Food Drive در ایام شکرگزاری کمک های موثری کرده است و با برگزاری ششمین نمایشگاه و جشنواره مشاغل بانوان، یک روز پرشور و خاطره انگیز را همراه با سخنرانی ها، سمینارهای رایگان برای هموطنان عزیز آنها را به پیشواز نوروز می برد.

***
برای اطلاعات بیشتر و تهیه غرفه با باهره اردلان
818-887-8888
818-888-8221
WWW.NEWPINKPAGES.COM
یا 08 ایرانیان تماس حاصل فرمائید.
***
سرویس رفت و برگشت از فدرال بیلدینگ
 ساعت 11 و 4 بعد از ظهر و از اورنج کانتی ساعت 2 بعد از ظهر بوسیله «VIP TOUR» با رزرو قبلی
  818-887-8888
***

SPONSORED  BY:
Wells Fargo
Javanan Magazine
Ferdosi Emrooz Magazine
Rah-E-Zendegi
Calabasas Times Magazine
Flame International
(Sholeh Restaurant)
VIP Tour
Persian TV 1,
Iran TV Network
Time TV
Bahereh & Ava Ardalan
Insurance services