1399-65

1399-66

•بسیاری برای ترمیم خرابکاری دیگران پیش شما می آیند. یکی از اعضای صورت انسانها بینی آنهاست و این وقتی است که بدست یک جراح هنرمند می افتد.در یکی از مصاحبه هایتان گفتید، که ما نه تنها با توجه به فرم صورت آدمها ، بلکه با توجه به سن و سال آنها و با توجه به روحیه و شغلی  که دارند، ما تمام آنها را در نظر می گیریم و بعد آن عمل را انجام می دهیم.
– خوشحالم که آنقدر صحبت های من موثر بوده است که شما بعد از این همه سال خاطرتان مانده است، برای جراحی بینی، جراح باید کاملا با تمام  تکنیک های موجود آشنا باشد و دقیقا باید بتواند، چهره را از نظر زیبایی ارزیابی بکند و کاری را ارائه بدهد که چهره را زیباتر بکند، ولی از یک فرسخی داد بزند که عمل شده و این عمل متعلق به ایران است، چون در ایران مردم افتخار می کنند که بینی عمل کرده اند، ولی اینجا فرق می کند وهمه چیز باید اساس ضوابط زیباشناسی طوری انجام بگیرد که بینی را زیباتر بکنیم ولی هیچکس نتواند تشخیص بدهد که عمل شده است. بارها گفته ام که این افتخار من است که بیمارانم به من می گویند که مردم به آنها می گویند خوشگل تر شدی، ولی هیچ کس نمی فهمد که ما بینی مان را عمل کرده ایم. سالها پیش در مقاله ای خواندم که ثابت کرده بودند اولین چیزی که در چهره یک شخص می بینید بینی او است، چون درست در مرکز صورت واقع شده است وعمل صحیح آن مهم ترین بخش جراحی پلاستیک چهره است.
• آیا شما گوش به حرف ها ، توصیه ها و اصرار اشخاصی که برای جراحی چهره پیش شما می آیند میدهید؟
– امروز من دو مراجعه کننده را رد کردم و گفتم که چیزی راکه شما از من میخواهید عملی نیست و من باید شخصا قانع باشم که کاری را که برای شخصی انجام میدهم باید او از آن نفع ببرد و قبل و بعد از آن عمل را پیش هم بگذاریم و ازنتیجه آن راضی باشیم و همین این که آن شخص را شادتر کرده باشم. چون هدف کار من در این است وگرنه اگر بخواهد از نظر فیزیکال و تکنیکالی یک کاری را انجام بدهد، آن فایده ای ندارد و باید مطمئن بشویم.
• درحدود یکسال پیش من با یکی از مراجعه کنندگان شما که صحبت میکردم، گفتند که پیش شما آمده و از شما درخواست کرده بود که بینی او را مثل فلان هنرپیشه و طرح صورتم را بمانند فلان هنرپیشه درست کنید و دکتر ابرامز بعد از یک بررسی دقیق گفته که همچین چیزی برای صورت شما امکان ندارد و نمی توانم اینکار را بکنم و حقیقت آنرا بخواهید اگر شما مرا باور دارید، باید شما طبق توصیه و آن شیوه ای که من دارم بایستید و بگذارید که من کارم را انجام بدهم و او گفت که  ابتدا به من برخورد و از آنجا رفتم ولی بعدا خودم را بدست ایشان سپردم و بعد از مدتها می بینیم که به جز نزدیکانم کسی نمی فهمدکه من چه جور جراحی بر روی خودم انجام داده ام.
– هدف ما خوشحال کردن اشخاص است و اگر من مطمئن باشم که با کاری که ارائه میدهم می توانم آنها را خوشحال بکنم آن عمل را انجام می دهم، ولی اگر مطمئن به خوشحال کردن آنها نباشم، به آنها می گویم که متاسف هستم وانجام نمی دهم.
آدمها باید بدانند که اینکارها دستوری نیست که به شما بگویند و شما گوش بدهید، چون درواقع شما،هنرتان، توانایی و تجربه تان را در آنجا هیچ بکار نخواهید گرفت.
متاسفانه تلویزیون، مجلات که خانمها مطالعه میکنند، یک برداشت و بینش در جراحی زیبایی در ذهن مردم می گذارند و مردم با این توقع می آیند که ما میتوانیم معجزه کنیم، مثلا درباره «تامی تاک» از من سئوال می کنند ووقتی به آنها می گویم که به جای این افتادگی که دارید، یک جای عمل از این سر شکم تا آن سر شکم خواهید داشت، آنها میگویند نباید جای عمل بماند، مگر شما جراح پلاستیک نیستید، بله ما جراح پلاستیک هستیم ولی معجزه گر نیستم و نمی توانم جای عمل شما را محو کنم، هرکس جوش خوردنش متفاوت است، اشخاصی هستند که جای عمل آنها را باید با ذره بین ببینید و کسان دیگری مشخص تر هستند ولی مهم این است که شما به جای افتادگی، و چین و چروک شکم و نتایج حاملگی وزن از دست دادن و غیره، یک جای عمل خواهید داشت و براحتی می توانید بیکینی بپوشید.

1399-67

• اینروزها بسیاری می کوشند که اندام متناسب داشته باشند، بخصوص خانمها، و وقتی که بر روی آنها تامی تاک و جراحی های دیگر انجام میدهید، به توصیه های شما گوش نمی دهند و دوباره خود را رها می کنند، چاق میشوند وحتی جائی شان که عمل کرده اید، ممکن است برآمدگی هایی بوجود بیاید، آیا شما به آنها دستور عمل هایی نمی دهید که چکار بکنند که همیشه روی فرم بمانند و دچار مشکل نشوند و آیا امکان عمل های جراحی دومین و سومین هم وجود دارد؟
– شرط اول موفق بودن هر نوع عمل شکیل سازی بدن همکاری آن شخص میباشد، به آنها می گویم که فکر نکنید که با 2 تا 3 ساعت عمل جراحی «تامی تاک» کار شما تمام شده است، چون تازه شروع میشود. بعد از عمل تامی تاک Tommy Tuck و یا لایپوساکشن  Lipo Suction و یا هر نوع شکیل سازی بدن، اگر شما وزن اضافه بکنید، بالاخره این وزن بایدجایی برود. جایی که عمل جراحی انجام شده نمیرود ولی جایی دیگر جمع میشود و بعضی مواقع ازبغل ها بیرون میزند. واندام بیقواره میشود، پیش جراح می آیند، با توضیحات جراح، وزن کم می کنند و دوباره بر میگردند به جایی که باید باشند ، یااینکه  تنبلی خود را بر روی جراح می گذارند و میگویند که تامی تاک فایده ندارد، از اینور بر میدارید، از جایی دیگر جمع میشود، توصیه من به آنها این است که به وزن اول خود برگردند. پوست و سیستم بدن اشخاص فرق میکند و می بینیم که بعضی ها چاق هم میشوند، ولی سیستم بدن خود را از دست نمیدهند، ورزش و خوردن صحیح جزو شرایط ما است، ژنتیک هم نقش مهمی در این مسئله دارد و بین اشخاص هم فرق می کند. دستورات مخصوص برای خوردن داریم که معمولا قبل از عمل به آنها میدهیم و شروع می کنیم که به آن عادت بکنند وبعد هم دستورات ورزشی هست که سعی میکنیم دنبال بکند، البته بستگی به فراخور آن شخص هم دارد که با شنا، دوچرخه سواری و یا پیاده روی راحت تر باشند و ترجیح آنها در چه میباشد.
• بسیاری از ستارگان و خوانندگان معروف که نگاه می کنیم، حامله میشوند و در موقع حاملگی 30 تا 40 پاوند اضافه می کنند و بیقواره میشوند ولی بعد از وزن حمل در عرض 2 تا 3ماه به وزن قبلی خود بر میگردند. آیا آنها با عمل جراحی به آن وزن قبلی خود بر میگردند و آیا بدون عمل جراحی همچون چیزی امکان دارد؟
– هیچ عمل جراحی شکیل سازی بدن و زیباسازی اندام بعد از 2 ماه وزن حمل قابل قبول نیست و خنده دار است و اگر کسی بخواهد بعد از 2 ماه جراحی بکند امکان پذیر نیست. اینها کارشان خوش اندام بودن است و هرچقدر که لازم باشد خرج می کنند«ترینر  Trainer » می گیرند و با تغذیه صحیح به وزن قبلی خود بر میگردند، البته ژنتیک اروپائی که صحبت آن را می کنید، اکثرا از نژاد اروپایی هستند و با ژنتیک خاورمیانه ها فرق می کند و بدن های آنها سریع تر دوره نقاهت را بعد از حاملگی طی می کنند. بطور متوسط خیلی از مراجعه کنندگان امریکایی، که 2 تا 3 حاملگی داشته اند ولی شکم آنها صاف است ولی خانم های ایرانی اکثرا بعد از حاملگی افتادگی و چین و چروک شکم دارند.
• دیدیم که کیم کارداشیان بعد از 3 ماه بعد از حاملگی به فرم اولش برگشت؟
– مطمئن باشید که از صبح تا شب «ترینر  Trainer» و متخصصان دیگر با او کار کرده اند.
• آیا شما می پذیرید که شخصی «تامی تاک» بکند و لی بدلیل بی توجهی دچار مشکل بشود و دوباره تن به عمل جراحی بدهد؟
– ما تامی تاک ثانوی چندین مورد انجام دادیم و اصولا بخاطر این بوده است که کار اولیه درست انجام نشده است، چون چاق میشوند و لاغر میشوند و مثل این میماند که دوباره حامله شده اند و درنتیجه شکم می افتد و احتیاج به تامی تاک مجدد دارند و ممکن است که احتیاج به یک مینی تامی تاک داشته باشند. بعد از 10 تا 15 سال بعد، ولی اکثر موارد یکدفعه کافی است.
• آنها که پاهایشان دچار فرورفتگی و یا شل میشود، اینها چکار می توانند بکنند؟
– این بستگی به فراخور خود شخص دارد، یکی را میشود با انتقال چربی درست کرد و سلولایت را با دستگاه سلولایت درمان کرد، البته سلولایت درمان قطعی ندارد وموقتی است ما دستگاه آنرا داریم که با 3 تا 4 جلسه درمان تا 50 تا 60 درصد به مدت محدود یکسال بهتر میشود.
من وقتی که در آفیس خودم هم هستم با کمال میل با اشخاصی که سئوال دارند می توانم صحبت کنم.

تماس با دکتر روبن آبرامز:

(800) 7-ABRAMS
310-276-7777
www.rubenabrams.com