1550-92

هیاهوی سمعک های دیجیتال قابل چارج
EZ To Hear همه جـا پیچیـده است

هیاهوی سمعک های جدید دیجیتال قابل چارج EZ To Hear اینروزها همه جا پیچ یده است، جالب اینکه در پشت این کمپانی موفق که در مسیر انسانی حرکت می کند یک زوج محبوب مایکل و الی نشسته اند، که به جرات قبل از اینکه به منافع خود بیاندیشند به انسانهایی که دچار کم شنوایی شده اند فکر می کنند.
با الی و مایکل در جوانان رادیو گفتگوی تازه ای داشتیم که اینک در مجله جوانان از نظرتان می گذرد.
• می پرسم از روزی که هیاهوی آگهی های کمپانی شما همه جا پیچید، مردم با خوشحالی از اینکه با دو چهره آشنا روبرو هستند با کنجکاوی درباره جزئیات آن می پرسند. برای همه ما این سئوال مطرح است که چه شد شما که هر دو مشغله فراوان هنری داشتید به دنبال این بیزینس آمدید به راستی هدف شما چه بود؟
الی می گوید: من یکسال پیش چون عادت و عشق همیشگی به دیدار پدر ومادرم رفته بودم، پدرم سمعک اش را گم کرده بود، مادرم شدیدا نگران بود می گفت پدرت یا این سمعک را در محلی جا می گذارد، یا به دلیل مشکل باطری باید مرتب باتری آن را بخرد وعوض کند. از سویی سگ کوچولویشان باطری ها را که کمی هم وکس دارد می بلعد، از سویی قیمت سمعک ها بالاست، شاید تا 3 هزار دلار است الان هم هر دو کار نمی کنند. من بلافاصله سمعک را نزد یک متخصص بردم گفتند باطری را اشتباها جا انداخته اند، بعد هم مرتب باطری خالی میشود و باید تجدید شود. من خوب به این مشکلات توجه کردم، دیدم مشکل قیمت بالا، مشکل باطری ها، مشکل سوت زدن های آزاردهنده سمعک ها، مشکلات کمی نیست، با خود گفتم اگر بتوانیم سمعکی طراحی کنیم که دیجیتال باشد، باطری هایش قابل چارج باشد نیاز به تعویض نداشته باشد، سوت آزاردهنده اش را مهار کنیم، کار بزرگی برای همه کم شنوایان کرده ایم.

1550-93

1550-96

1550-94

من با تشویق مایکل این طراحی را انجام دادم، حتی طرح های قبلی را کامل کردم، در طی 10 ماه مطالعه، بررسی و طراحی سرانجام انواع مختلف آنرا به روی پدر و مادرم آزمایش کردم، تا هم ایرادها برطرف شود و هم راههایی برای پائین آوردن قیمت ها و چارج باطری پیدا کنم. با یک کمپانی بزرگ امریکایی در شیکاگو تماس برقرار کردم، حتی به سراغ شان رفتم و طرح جدید را آزمایش کردیم و سرانجام آنرا آماده ساختیم، چون من دلم نه تنها برای پدر و مادر خودم بلکه برای همه پدر و مادرهای کم شنوا برای بچه هایی که حتی در سنین پائین بودند، مشکل شنوائی داشتند، همان بچه هایی که از مدرسه می گریزند، درس را نمی فهمند، کمتر کسی می داند که همه اینها به شنوائی شان ربط دارد. قیمت این دستگاه های جدید حتی از قیمت یکسال مصرف باطری آن دستگاه های قدیمی هم کمتر است، چون با این سیستم سمعک ها چارجر دارند که با دو ساعت چارج، تا 18 ساعت کار می کند، در این دستگاه ها، صداهای اضافی از جمله سوت زدن ها قابل کنترل است و بکلی از بین میرود.
این سمعک ها در صورت هر نوع ایراد جدی و مهم تا 30 روز قابل پس دادن است، ضمن اینکه گارانتی یکساله دارد و در صورت هر نوع مشکلی، از طریق خود ما به کمپانی پست میشود، همه ایرادات برطرف شده، به خریدار برگردانده میشود.
• خیلی ها می پرسند به راستی شما چگونه حاضر شدید از منافع خود بگذرید و با چنین قیمت هایی این سمعک را به بازار میدهید؟
– خیلی ها وقتی برای اولین بار با توجه به قیمت های 3 تا 6هزار دلاری سمعک های دوباره ارائه شده با قیمت های دور از باور ما روبرو میشوند، می پرسند چرا؟! ولی ما در اصل با هدف انسانی، با توجه به اینکه من به پدر ومادر خودم اندیشیدم و به همه پدر و مادرها و وقتی قیمت تمام شده 549.99 دلار برای یک عدد سمعک به قیمت 229.99 ارائه شد و برای 2 عدد، قیمت تمام شده 1049.99 به قیمت 399.99 در اختیار گذاشته شد، همه پرسیدند این قیمت ها همیشگی است؟ که باید بگویم این قیمت ها تا اول اپریل ادامه دارد و بعد بالاتر خواهد رفت و ما می خواستیم ابتدا این سمعک ها را معرفی کنیم و خدمتی به جامعه ایرانی و همه پدر ومادرها بکنیم.

1550-95

خیلی ها باورشان نمی شد، که دیگر نیاز به تعویض باطری ندارند، خیلی ها با ناباوری با سیستم دیجیتال، صدای سمعک را بالا و پائین بردند، و جلوی پارازیت و سرو صدا و سوت را گرفتند.
• از مایکل می پرسم با توجه به مشغله فراوان هنری، خوشحالیم که شما زوج مهربان و محبوب، در راه خدمت بیشتر به مردم، چنین کار بزرگی را انجام دادید.
مایکل: من برای الی همیشه احترام خاصی دارم، بخاطر نظم و دیسیپلین درکارش، بخاطر صداقت اش به خاطر عشقی که به مردم دارد و به خاطر تلاشی که در این مدت برای بالابردن کیفیت کار من کرده. الی یک رفیق خوب، یک همسر خوب، یک مدیر خوب و حرفه ای است ومن می بینم که او نه تنها در عرصه هنر، شگفتی آفریده، با عشق عمل کرده، همه هنرمندان را شیفته محبت خود کرده، بلکه از دریچه انسانی، بیزینس تازه را رهبری می کند من هم پشت او ایستاده ام، همانگونه که او مرا به بالای صحنه بزرگترین سالن ها برد اما در مورد این بیزنس تازه من ابتدا با قیمتی که روی سمعک ها گذاشته بود مخالف بودم و می گفتم مردم تردید می کنند که شاید تولید چین، هندوستان است ولی الی می گفت همه مدارک موجود است، نام کمپانی، سابقه کمپانی و همکاری یکسال گذشته ما، نشان میدهند من بارها در طی هفته های گذشته که آگهی و مصاحبه در مجله جوانان چاپ شد، از طریق رادیو به گوش مردم رسید، شاهد بودم که چگونه خانواده ها با سپاس و با احساس از الی تشکر کردند، ودعایش کردند، همین ها برای پایداری یک بیزینس کافی است من اخیرا با حمایت الی در کارم نیز تحولی ایجاد کردم، اگر خوب توجه کرده باشید، اجرای برنامه ای از بزرگان موسیقی جهان چون فرانک سیناترا، دین مارتین، تام جونز و استیون واندر، یا اجرای دیگری از بزرگان از دست رفته چون ویگن، آغاسی، منوچهر، فرهاد،عماد رام و طوفان که بسیار مورد توجه قرار گرفته یا خوانندگان داخل ایران، که همه را مدیون الی هستم که همه کارهای پشت صحنه را عهده دار شد و مرا تشویق به خلاقیت های تازه کرده. الی ادامه میدهد: ما یک قدم بزرگ دیگر هم برداشته ایم قصدمان این است که با ایجاد یک بنیاد غیرانتفاعی در مقابل هر سمعکی که می فروشیم یک سمعک به سازمان ها و بنیادهای کودکان کم شنوا هدیه کنیم و این را با همه قلب انجام میدهیم.
نیاز به همکاران تازه داریم
الی می گوید: برای توسعه کارمان نیاز به همکاران تازه داریم، آنها که دلشان میخواهد یک کار دوم و حاشیه ای داشته باشند آنها که می توانند در فروش این سمعک ها در ایالات مختلف – دراروپا ما را یاری دهند و درواقع نمایندگان کمپانی ما باشند.
علاقمندان می توانند
با شماره زیربا ما تماس بگیرند.

747-265-0550