1444-37

سفر 40 روزه به دبی

1444-38

مرتضی برجسته خواننده صاحب نام، از سفر چهل روزه خود، برای اجرای برنامه در کلاب های دبی، هفته قبل به لس آنجلس بازگشت تا به تهیه یک آلبوم تازه دست بزند.
مرتضی در این سفر بعد از حدود 30 سال با بعضی از بستگان خود چون خواهران و خواهرزاده ها و فامیل و دوستان و حتی بچه محله ای ها دیدار کرد.

یاسمین خواننده قدیمی در84 سالگی چه می کند

1444-40

درآخرین سفر به ایران، دیداری داشتم با یاسمین خواننده ای که همزمان با زنده یاد الهه در دهه چهل کار خوانندگی را از رادیو ایران شروع کرد، ره آورد این دیدار آخرین عکس اوست، یاسمین که این روزها در کنار همسرش پرویز ایزدخواه از روزنامه نگاران قدیمی که با مجلات سپید و سیاه و امید ایران بیشتر همکاری داشت می گذراند، توسط برادران لشگری (بزرگ لشگری) با آهنگ و ترانه بیادماندنی آبشار به رادیو معرفی شد و توانست با شهرتی نسبی درکار خوانندگی سالها ماندگار شود و آهنگهایی را با آهنگسازان مختلف اجرا کند، یاسمین که این روزها هشتاد و چهارسالگی را پشت سر می گذارد دو بار ازدواج کرده بار اول با حکم شعار که بنوعی با هنر سرو کار داشت و بار دوم با پرویز ایزدخواه که حاصل این ازدواج یک دختر و یک پسر است. آهنگ و ترانه دیگر این خواننده که خیلی گل کرد«هرکه دیدم یاری داره، پس چرا من ندارم» از ساخته های رشید مرادی بود.
درعکس دیگر یاسمین در میان زنده یادان: پوران- الهه – ایرن و آفت که دیگر در قید حیات نیستند.

80سالگی علی نصیریان

1444-41

جشن هشتاد سالگی علی نصیریان پیشکسوت سینما و تئاتر و تلویزیون با حضور اهالی هنر و چهره های قدیمی هفته گذشته در موزه تاتر برگزار گردید. علی نصیریان که خوشبختانه از سلامتی کامل برخوردار است در زمینه بازیگری در سینما و تئاتر و سریالهای تلویزیونی همچنان فعال است.
در عکس ایرج راد هنرپیشه سینما و تئاتر و تلویزیون بر دست های نصیریان بوسه میزند.

بازیگر معروف سینمای داخل،
در لس آنجلس کلاس بازیگری دائر کرده

1444-42

پارسا پیروزفر یکی از جوان اولهای سینمای بعد از انقلاب (دهه هفتاد) که بازی در دهها فیلم و تئاتر و سریال های تلویزیونی در کارنامه هنری او جای دارد از چندی پیش ساکن لس آنجلس شده و گویا قصد اقامت در امریکا را دارد.
پارسا که معروفترین فیلم سینمایی اش «شیدا» با لیلا حاتمی و سریال پربیننده تلویزیونی اش «درچشم باد» به کارگردانی جوزانی است بتازگی کلاسهای یادگیری فنون بازیگری را در لوس آنجلس دایر نموده است.

هق هق گریه زری خوشکام در سالن سینما

1444-43

زری خوشکام (زهرا حاتمی) پس از سالها دوری از بازیگری درسینما و تلویزیون، بتازگی در کنار  دخترش لیلا و دامادش علی مصفا در فیلمی بنام «در دنیای تو ساعت چند است؟» به ایفای نقشی پرداخته است. وی در سالن برج میلاد بخاطر جشنواره بین المللی فیلم فجر در کنار دختر و داماد و سایر عوامل فیلم هق هق کنان به دیدن این فیلم نشست. در پایان نمایش فیلم وقتی ازاو سئوال شد که علت هق هق گریه او هنگام دیدن فیلم چه بود گفت که بخاطر دوری از سینما و اینکه چگونه زندگی من و دیگر همکاران قدیمی ام که جلوی دوربین و یا روی صحنه نبودیم به هدر رفت.

از پرویز بهرام چه خبر؟

1444-45

پرویز بهرام از هنرمندان تئاتر وسینما و دوبلاژ است که سالها درعرصه این قلمرو حرف اول را میزد، درکار تئاتر با ایفای نقش اتللو صاحب نام شد تا آنجا که سرگئی باندارچوک از صاحب نام های سینما و تاتر روسیه که خود در روسیه نقش اتللو را سالها روی صحنه بازی میکرد بازی پرویز بهرام را هنگام اجرای نقش اتللو در ایران ستود. پرویز بهرام همچنان در نمایشنامه نادر پسر شمشیر نقش فرزند نادرشاه (رضا قلی میرزا) را آنچنان هنرمندانه ایفا میکرد که تمامی مطبوعات آنزمان و منتقدین بازی او را فوق العاده توصیف کردند.
پرویز بهرام از چندی پیش به علت ابتلا به سرطان در امریکا مدتی در بیمارستان بستری بود ولی خوشبختانه این روزها در منزل بسر می برد و شنیدیم دخترش پانته ا بهرام از بازیگران بنام تئاتر و سینما و تلویزیون از پدر با مهر و علاقه نگه داری می کند.