1449-59

شهره آغداشلو در شب بزرگداشت هایده

1449-60

شهره آغداشلو هنرمند سرشناس تیاتر، تلویزیون، سینما، از سوی برگزارکنندگان شب بزرگداشت «هایده» خواننده ماندنی موسیقی سنتی و کلاسیک، راهی ترکیه شد تا در این شب بعنوان مجری بروی صحنه برود و از هایده سخن بگوید. این برنامه در شب 30 مارچ برگزار می شود.

تاک شوی سپهربند ‘گل کرد

1449-61

«منصورسپهربند» از چهره های با سابقه مطبوعات، که در سالهای اخیر به تلویزیون روی آورده است. روزهای یکشنبه در شبکه ایران به مدیریت حمید شب خیز، یک برنامه پرطرفدار دارد که هربار از یکی دو چهره معروف و معتبر همه دعوت می کند تا به گپ و گفتگو بنشیند، اخیرا گفتگوهای او با محمد حیدری آهنگساز معروف و سپیده خواننده محبوب دیدنی بود.

باور هما سرشار از فریدون فرح اندوز

1449-62

هما سرشار بعنوان یک ژورنالیست و منتقد، بر کار و توانایی و شخصیت فریدون فرح اندوز عمیقا باور دارد و بارها در برنامه های مختلف در ارتباط با فرح اندوز سخن گفته است.
اخیرا فرح اندوز بخاطر تولدش، از سوی دوستان نزدیک به جشن های صمیمی و گرمی دعوت شد، که با خیلی از دوستان قدیمی و سالها ندیده اش بصورت سورپرایز روبرو شد.

گفتگوهای بدون رتوش در کانال یک

1449-63

شهرام همایون مدیر شبکه تلویزیونی کانال یک، برای نوروز با گروهی از هنرمندان معروف مصاحبه هایی بدون رتوش و جنجال برانگیز انجام داده که به گفته اغلب هنرمندان سابقه نداشته است. شهرام همایون درواقع دستچینی از هنرمندان را به کانال یک آورده که نمونه اش ستار خواننده معروف و با سابقه است.

شهیاد و باران نامزد شدند

1449-64

هفته قبل شهیاد خواننده معروف و باران خواننده تازه نفس، نامزد شدند و اینطور که از قرائن بر می آید بزودی پای سفره عقد می نشینند.
باران یک سالی است که با اجرای آهنگی دلنشین در دلها جای گرفته و اینک با اعلام نامزدی با شهیاد خواننده و آهنگساز موفق، مسلما راه آینده خود را هم هموار میکند.

آلبوم تازه محسن قمی

1449-65

محسن قمی خواننده آهنگ معروف «دارم از دست تو میرم» که نزدیک به چهار دهه هم چنان جزو آهنگهای ماندگار به حساب می آید پس از چندی وقفه در کار خوانندگی از سه سال قبل مجددا در زمینه کار خوانندگی فعال شد که در این مدت چهار آلبوم ببازار داد از آهنگسازان صاحب نام که آخرین آلبومی که از او در ایران ببازار آمده «چمخاله» نام دارد با چندین ویدیو کلیپ. آلبوم «چمخاله» را در امریکا لوس آنجلس شرکت ترانه برای دوستداران صدای محسن قمی ببازار خواهد داد.