1450-45

احسان، انسان خوبی که زود رفت

1450-46

خبر خیلی کوتاه بود، ساعاتی قبل از سال تحویل روی وال فیسبوکم آمده بود: احسان هم رفت! با خود گفتم احسان که نزدیک به سه سالی بود از جلوی دوربین تلویزیون خود را کنار کشیده بود؟ در همین اثنا پسر بزرگم که یکی از پلیس های منطقه سانتامونیکا است تلفن کرد و گفت بابا پسری بنام احسان می شناسی که در تلویزیون هم بوده؟ به خبری که او می خواست بدهد به همه چیزش فکر کرده بودم جز خبر مرگ او. او. گفت امروز در خیابان سانست تقاطع برنت وود موتورسوار با راننده ای که اتومبیل اش یک ون بوده تصادف کرده و احسان جابجا فوت می کند و راننده هم از صحنه تصادف فرار می کند. گفتم الان یک خبر کوتاه روی فیس بوکم بود،اما دنباله اش را نخوانده بودم.
گوشی را که گذاشتم دوباره به روی فیس بوکم رفتم که دیدم از طرف دوستان و آشنایانش دهها اطلاع رسانی شده که همه خبرها حاکی از تصادف احسان بود. حالم بد جوری دگرگون شد، آخر احسان از تبار خوبان بود و از دیار بامرام ها، لبخند همیشه در صورتش بود طوری که فکر می کردی این لبخند همیشگی در صورت او حک شده! جلوی اشکهای بی اختیارم را نمیتوانستم بگیرم، بیاد آوردم که نخستین باراو را بر روی صفحه تلویزیون طپش دیدم که مجری یک برنامه یکساعته ای بود که ویدئوهای درخواستی را پخش می کرد آنچنان حرفه ای که انگاری سالهای سال است که مجری برنامه های تلویزیونی می باشد با همان لبخند که با نخستین نگاه ترا جذب میکرد با یک شخصیت ذاتی که نشان از یک خانواده اصیل را می داد آنروزها تلفن کردم و قراری گذاشتم تا عکسی از او بگیرم با یک مطلب که در مجله جوانان چاپ کنم. استقبال کرد و به منزلم آمد برای گرفتن عکس وقتی مجله انتشار یافت تلفنی ضمن تشکر درخواست دیدنم را کرد، مجددا به منزلم آمد با چند شاخه گل بسیار زیبا که تقدیم همسرم کرد ضمن صحبت گفت که دانشجو است و برای کمک خرج در یک کلینیک دندانسازی کار میکند از همسرم درخواست کرد که وقتی به ایران میروید به مطب مادرش که دندانپزشک است در خیابان جردن بروید، اصرار بر اینکه حتما نزد مادرم بروید. احساس کردم که میخواهد در قبال عکس و مطلب کاری انجام دهد. هر بار که او را در مجلس و محافلی می دیدم از دور خودش را به من میرساند برای سلام و احوالپرسی و تشکر مجدد. آخرین باری که او را دیدم لباس سیاه به تن داشت علت را پرسیدم باغم پنهانی که هنوز همان لبخند گوشه لبش بود گفت امیر برادرم یکسال از من کوچکتر بود، براثر ابتلا به سرطان خیلی زود پر کشید و ازمیان خانواده ما رفت که براستی کمر خانواده را خم کرد. گفت که من همین یک برادر را داشتم که خیلی مظلوم و ساکت بود. به دنباله حرفهایش گفت از آن پس دیگر نتوانستم جلوی دوربین تلویزیون قرار بگیرم آخر شنیده اید که می گویند غم برادر مرده را برادر مرده می داند و بس بتدریج او را دیگر کمتر در محفلی و مجلسی می دیدم تا این خبرناگوار را شنیدم. براستی شوکه شدم به هم ریختم به فکر این افتادم که مادر و خواهرش با از دست دادن دو جوان خود چه خواهند کرد؟ و با این فاجعه دردناک چگونه می توانند کنار بیایند!
خاکسپاری او پنجشنبه ساعت دو بعد از ظهر در گورستان تاوزند اوکس است، همان گورستانی که زنده یادان ویگن- جهان- طوفان دفن شده اند.

1450-48

ابی زیردست جراح آشنا

1450-39

رفاقت میان ابی خواننده محبوب و دکتر سهیل گوئل دندانپزشک محبوب جامعه ایرانی به بیش از دو دهه میرسد، دکتر گوئل همیشه حامی و مشوق ابی بوده و در همه کنسرت هایش در ردیف اول نشسته، ابی هم در طی این مدت دندانهای خود را به دست دکتر گوئل سپرده و خیالش هم راحت بوده است. این تصویر در واقع معنای این دوستی و راحتی خیال را نشان میدهد.

حسین کلانی یک باشگاه ورزشی درایران برپا می دارد

1450-40

حسین کلانی فوتبالیست برجسته ایران، که بیش از 25 سال در لس آنجلس اقامت داشت، اخیرا به ایران بازگشت و اینطورکه بنظر میرسد، برای همیشه در زادگاه خود ماندگار شده در تلاش است تا مجوز احداث یک باشگاه ورزشی به سبک غربی را بگیرد.
در عکس کلانی درکنار نصرت الله وحدت، پوری بنایی، ایرج دیده میشود

طعم شیرین پدری

1450-41

افشین گرگین چهره با سابقه وتوانای رادیو تلویزیونی، اینروزها طعم شیرین پدری را با وجود دخترش «جانا» می چشد و بر چهره اش شادی وغرور می نشیند، افشین که آخرین فعالیت اش در شبکه امید ایران بود، اینک در تدارک یک برنامه رادیویی اینترنتی است که گویا میخواهد نام دخترش را بر آن بگذارد.

وفا و پسرش آهنگ دو صدایی خواندند

1450-42

وفا خواننده معروف و دومین هنرمند از خانواده وفائی ها، که با آثار جهانبخش پازوکی به شهرت و معروفیت رسید در 64 سالگی، در نهایت سلامت و انرژی، به اتفاق پسر 25 ساله خود، یک آهنگ دو صدایی اجرا کرده و در واقع ثابت کردند، که صدای خوش در این خانواده موروثی است.
وفا در اوج شهرت خود در سالهای قبل از انقلاب، در چند فیلم سینمایی، به اتفاق خوانندگان روز چون لیلا فروهر بازی کرد.

شهره با آلبوم جدید و ویدیوموزیک های جدید

1450-43

شهره خواننده محبوبی که همیشه فعال و پرکار است و در پی شیوه های جدید خوانندگی میرود، اخیرا آلبومی از سوی شرکت ترانه روانه بازار کرده، که چند موزیک ویدیوی آنرا در ترکیه با هنرمندان جوان و با ذوق داخل ایران و یک کارگردان ترک ساخته است.
شهره در سفری به لس آنجلس در بیشتر برنامه های نوروزی شبکه های تلویزیونی شرکت داشت.

50 درصد تخفیف به هنرمندان

1450-44

حسین میرزایی؛ مدیر بوتیک معروف میرامی، که در لس آنجلس و پاریس شعبه دارد، به هنرمندان 50درصد تخفیف میدهد و همین سبب دوستی دیرینه ای باهنرمندان معروف شده، نمونه اش هنرمندان داخل ایران بهنوش طباطبایی و مهدی پاکدل زوج معروف سریال ها و فیلم ها که از این تخفیف بهره بردند.
میرامی بزودی در برج میلاد تهران نیز شعبه تازه ای می گشاید.