1482-13

هجدهمین سالگرد شبکه تلویزیونی پارس

1482-14

این هفته هجدهمین سالگرد شبکه تلویزیونی پارس به مدیریت مهندس امیر شجره است، که برنامه هایش را چهره های با سابقه و حرفه ای رادیو تلویزیون تهیه و اجرا می کنند و همین سبب شده طرفداران زیادی در داخل و خارج ایران داشته باشد و همه جا مورد بحث باشد.
تبریکی صمیمانه داریم برای مهندس امیرشجره عزیز وهمکاران حرفه ای اش.

بزرگان فرهنگی و هنری به روایت تصویر

در آخرین سفرم به ایران به دعوت یکی از دوستان به اتفاق همسرم در یک بعد از ظهر بهاری به یکی از باغهای کرج دعوت شده بودم که باعث افتخار و مباهات ما بود که در میهمانی بزرگان و فرهیختگان حضور داشتیم.
با دوربین کوچکی که بهمراه داشتم از این برجستگان تصویرهایی ضبط کردم که در زیر از نظرتان می گذرد.
پروفسور داریوش شایگان مترجم – پژوهشگر- ونویسنده دهها کتاب ماندگار به فارسی و فرانسه که اغلب آنها در زمینه عرفان است به همراه دخترش. ایرج امینی فرزند زنده یاد دکتر علی امینی نخست وزیرجنجالی شاه و همسرش، داریوش مهرجویی کارگردان و فیلمنامه نویس دهها فیلم و تئاتر از جمله فیلم های پرآوازه هامون، گاو، هالو، اجاره نشین ها و آخرین کار تئاتری اش غرب وحشی، علی دهباشی روزنامه نگار و تحلیلگر و سردبیر فصل نامه بخارا. و بیژن ارجمند ترقی فرزند زنده یاد لطف الله ترقی از روزنامه نویس های بنام و مدیرمجلات ترقی- آسیای جوان که ضمنا پایه گزار اولین خانه های باغ شهری در کرج (گوهردشت) است.

1482-16

1482-17

1482-18

1482-15