1414-64

پرستویی در روز تولد انتظامی

1414-65

پرویز پرستویی بازیگر شاخص سینما و تئاتر و تلویزیون ایران در زادروز عزت الله انتظامی هنرمند معروف جهت تبریک با یک دسته گل به دفتر او رفت و ضمن تقدیم گل به دستهای انتظامی بوسه زد.

یاران در بازنشستگی

1414-66

ناصر ملک مطیعی و وحدت از هنرمندان بنام سینما و تئاتر نزدیک به شصت سال دوستی پا برجا داشتند ودارند که این روزها که در سن بازنشستگی از کار هنر، بیشترین ساعات را در کنار هم هستند و در کمتر محفلی است که این دو هنرمند با هم دیده نشوند.

رد شایعه مرگ کشاورز

1414-67

هرازگاهی در صفحات فیسبوک شایعه مرگ یک هنرمند رواج پیدا می کند از جمله یکی دو بار بخاطر اینکه محمد علی کشاورز هنرمند معروف سینماو تئاتر و تلویزیون چند صباحی در بیمارستان بستری بود شایعه مرگ او در فیسبوک پخش شد ولی بتازگی – تهمینه میلانی کارگردان معروف و محمد متوسلانی و داریوش اسد زاده به اتفاق به خانه کشاورز رفتند و ضمن عیادت عکسی هم با او گرفتند که نشانی از حیات او باشد. امید بهبودی این هنرمند پیش کسوت را آرزومندیم.

شبه ابی و شبه خیاطباشی

1414-68

محسن تابنده یکی از بازیگران خوب امروز سینما و تاتر به ویژه سریالهای تلویزیونی با گریم بر روی صورت خود به نقش های گوناگونی در می آید که چندی پیش در سریال شاهگوش به نقش ابی خواننده صاحب نام در آمده بود که گریم استادانه عبدالله اسکندری گریمور معروف شباهت صورت او را به صورت ابی کم نظیر کرده بود . همین روزها تابنده را با گریم حسن خیاط باشی در سریال شاهگوش خواهیم دید که از سریالهای سبک ویدیوی خانگی است که هر دو هفته به یک بار هر قسمت از سی دی این سریال دهها میلیون درایران و شهرستانها بفروش میرسد.

چنگیز جلیلوند و بازی در سریال

1414-69

چنگیز جلیلوند همان دوبلور معروفی که صدای او بجای بازیگران معروف خارجی و ایرانی سالهای متمادی شنیده شده و هم چنان شنیده میشود در گذشته ضمن کار دوبله در دو سه سریال تلویزیونی ظاهرشده بود بتازگی با همین شکل و شمایل که می بینید در یک سریال تلویزیونی ایفای نقش می کند.

امیرعلی ملک مطیعی!

1414-70

ناصر ملک مطیعی را که به حق می توان از نخستین جوان اول سینمای ایران بشمار آورد که با حضور در فیلم غفلت و ولگرد شهرتی بی نظیر در سینمای ایران بدست آورد  که سالهای پی در پی او همچنان از جوان اول های سینمای ایران محسوب می شد که دیگر بازیگران جوان اول آنروزها زنده یادان علی محزون- محسن مهدوی- حسین دانشور بودند ولی آنها هیچگاه شهرت و معروفیت ملک مطیعی را بدست نیاوردند.
ملک مطیعی دارای دو فرزند یک پسر و یک دختر می باشد که دخترش ازدواج نموده و پسرش که نام امیرعلی برای او انتخاب شده با فوت مادرش این روزها بیشترین اوقات خود را در کنار پدر می گذراند. عکس ملک مطیعی و پسرش را نشان میدهد.

نوه فردین بازی در فیلم ها را نپذیرفت

1414-71

زنده یاد فردین دارای دو دختر و دو پسر بود که خانواده فردین  نام یکی از نوه ها را محمدعلی گذاشتند که شباهتی کم نظیر به پدر بزرگ خود، همانگونه که در عکس می بینید داشت یکی از کارگردانان سینمای ایران از محمد علی فردین (فردین نوجوان) دعوت به همکاری کرده بود اما فردین نوجوان این دعوت را باین دلیل نپذیرفته است که چرا به پدر بزرگش که در پیشبرد سینمای ایران نقش بسزایی داشته پس از انقلاب دیگر اجازه فعالیت ندادند.

پسر برومند سپیده وامان منطقی

1414-72

سپیده از بازیگران خوب سینما و تاتر و تلویزیون را بیاد دارید. سپیده پیش از انقلاب با زنده یاد امان منطقی کارگردان و نویسنده معروف که زمانی هم سردبیر مجله ارتش بود موقتا ازدواج کرده بود که حاصل این ازدواج یک پسر بود درعکس سپیده را در کنار پسر برومندش می بینید.