1492-24

بوسه عاشقانه

1492-25

بوسه ای کاملا عاشقانه بر پیشانی ابی خواننده ای که چند دهه است در لیست بزرگان موزیک جای دارد! بوسه از سر عشق از سوی همسرش مهشید.

شهرزاد با وسواس می خواند

1492-26

شهرزاد سپانلو خواننده ای که با گروه سیلوئت کار خوانندگی اش را شروع کرد و پس از مدتی راه خود را جدا کرد و به تنهایی به خوانندگی پرداخت که آهنگ و ترانه های زیبایی در کارنامه خود بجا گذاشته و همچنان اگر ترانه و آهنگی به دلش بنشیند برای دوستداران صدایش می خواند.
شهرزاد را در میان دو فرزند دختر و پسرش در عکس می بینید.

ستار 66 ساله

1492-27

«ستار» با پایگاهی مردمی به تازگی شصت و شش سالگی خود را پشت سر گذاشته که در عکس او را درحال خاموش کردن شمع های کیک تولدش می بینید.

همایون باجناق پدر

1492-28

همایون شجریان که همانند پدر توانست در کار خوانندگی درخششی چشمگیر داشته باشد تا آنجا که آلبوم هایش نیز آلبوم های پرتیراژ می باشد به اتفاق همسرش می بینید که همسرش خواهر همسر پدرش می باشد که درواقع او با پدرش باجناق هم می باشد.

پیاده روی در برگریزان پائیز

1492-29

از میان چهار فصل، گوگوش شاه ماهی هنر به فصل پائیز اشتیاق فراوان دارد و در هر فرصتی که به دست می آورد به پیاده روی در این فصل می پردازد.

موفقیت کتاب انتظامی

1492-30

درهفته گذشته چاپ سوم کتاب عزت الله انتظامی بنام «من عزت، بچه سنگلج هستم» از سوی ناشر این کتاب تجدید چاپ شد که انتظامی برای امضاء مجدد و کتابش در محل کتابخانه قرار بود که دو ساعت حضور پیدا کند اما اشتیاق دیدار علاقمندان و امضاء کتاب باعث گردید که انتظامی شش ساعت با دوستداران به گفتگو بپردازد. عکس عزت الله انتظامی را با کتابش نشان میدهد.

امید در سریال تلویزیونی

1492-31

امید خواننده صاحب نام که با انتخاب خوب آهنگ و ترانه و کار با آهنگسازان و ترانه سرایان بنام از خوانندگان مطرح روز می باشد می گوید بتازگی با حضور در یک سریال که از کانالهای جم تی وی پخش خواهد شد شانس خود را هم در این زمینه به امتحان گذاشته.
در عکس امید را می بینید که بر دست های یک کودک سیاه پوست بوسه می زند که از عکس های جالب فیسبوکی بود و بیشترین لایک را از سوی دوستداران امید داشت.

کنسرت  ناصر چشم آذر سولداوت شد

1492-32

درهفته گذشته ناصر چشم آذر آهنگساز- نوازنده و تنظیم کننده بنام که تنظیم بیش از سیصد آهنگ از آهنگسازان صاحب نام در کارنامه هنری او می باشد در برج میلاد کنسرتی برگزار کرد که به قولی سولداوت شد که اغلب هنرمندان صاحب نظر در زمینه های مختلف در این کنسرت حضور پیدا کرده بودند- عکس ناصر چشم آذر را در میان چند تن از هنرمندان از جمله منوچهر اسماعیلی، والی زاده، جلال مقامی که هر سه از دوبلورهای صاحب نامند و «حامی» خواننده جوانی که نخستین بار زنده یاد بابک بیات او را به دنیای خوانندگی معرفی کرد و بابک صحرائی ترانه سرای بنام نشان می دهد.