1497-23

یاران قدیمی به دیدار هم می آیند

1497-24

مولود ذهتاب گوینده و مجری خوب رادیو و تلویزیون و  از چند سال پیش که رادیو صدای ایران به تعطیلی کشیده شد در زمینه کاری خود را بازنشسته کرد و تصمیم به سیرو سیاحت گرفت که نخستین سفرش به سرزمین مادری اش ایران بود. درعکس مولود ذهتاب را در منزل یاسمین خواننده معروف ترانه آبشار می بینید به همراه پرویز ایزدخواه یکی از روزنامه نویسان قدیمی همسر یاسمین و مدیر و سردبیر مجله اینترنتی قدیمی ها

رئیس جمهور سابق خطبه عقد بازیگر سینما را خواند

1497-10

محسن تنابنده بازیگری پرتوان سینما و تلویزیون و ئتاتر که بعد از انقلاب درخششی چشمگیر به ویژه در امر بازیگری داشت چندین فیلمنامه  برای فیلم ها و سریال های تلویزیونی و کارگردانی در کارنامه هنری او به چشم میخورد از جمله سریال پربیننده پایتخت یک دو و سه، بتازگی با همسر دلخواه خود ازدواج نموده. جالب است بدانید خطبه عقد توسط خاتمی رئیس جمهور پیشین جهموری اسلامی خوانده شد.

رادیو تلویزیون میگوید شجریان ممنوع الصدا نیست!

1497-11

بتازگی مدیر دفتر موسیقی و سرود سازمان صدا و سیما گفته استاد شجریان در این سازمان ممنوع الکار نیست او خودش دو بار در سالهای 1374 و 1388 در نامه ای به روسای وقت صدا و سیما خواستار عدم پخش آثارش از رادیو و تلویزیون شده و این درحالی است که محمدرضا شجریان حتی اجازه برگزاری کنسرت در ایران را ندارد و در سخنانی در همایش بین المللی حافظ در دانشگاه آزاد ایران گفته بود من چند سال است اجازه ندارم برای مردم خود و در مملکت خودم بخوانم.
محمدرضا شجریان بتازگی اجرای کنسرتی را به رهبری مجید درخشانی در ارمنستان اعلام نموده است.

شب موسیقی فجر به ظریف هدیه شد

1497-12

مجید درخشانی در اجرای برنامه در شب موسیقی فجر آن شب را به موسیقیدان صاحب نام هوشنگ ظریف تقدیم کرد، او در سخنانی قبل از اجرای برنامه اش گفت که ظرفیت های ظریف را قدر ندانستند که بسی مایه تاسف است و اجرای امشب را به اتفاق جمع ارکستر به این استاد عالیقدر تقدیم می کنم.

دوقلوهای نیلوفر برج ساز شدند

1497-13

نیلوفر هنرمند معروف سینما که با فیلم «بیگانه بیا» پا به عرصه سینما گذاشت پس از یک وصلت ناموفق با فرخ ساجدی بازیگر صاحب نام سینما ایران، پس از انقلاب با زنده یاد ناصر ادیب یکی از چهره های شناخته شده و رئیس سندیکای اتومبیل داران ازدواج نمود که حاصل این ازدواج یک دوقلو پسر بود که یکی از دوقلوها ازدواج کرده که در عکس او را در میان دو پسر و عروس خود و نوه یک ساله اش می بینید با کیک تولدش.
زنده یاد ناصر ادیب در ضمن خود صاحب یک بنگاه اتومبیل بنام ادیب در خیابان تخت جمشید بود که پس از فوت اش فرزندان دوقلو ملک این بنگاه را خراب کردند تا به بصورت یک برج دوازده طبقه درآورند که تا اواسط سال آینده به بهره برداری میرسد.

بانوی  شعر و ترانه

1497-14

تازه ترین عکس از بانوی شعر و ترانه هما میرافشار در کنار مرتضی برجسته، آقای گل خوانندگان می بینید. ترانه های هما میرافشار جزو ماندگارهای دنیای موسیقی می باشد که برای بیشترین خوانندگان ساخته از جمله صبح ات بخیر عزیزم معین، راهت را برو مسافر و بسیاری دیگر میباشد.

داود رشیدی بازنشسته شد

1497-15

داود رشیدی از بازیگران صاحب نام سینما وتاتر و تلویزیون که همچنان تا چندی پیش فعالیت چشمگیری در زمینه بازیگری وکارگردانی داشت به جهت کهولت سن از دنیای هنر خود را بازنشسته کرده که در کنار همسرش احترام برومند از مجریان خوب رادیو و تلویزیون که بعد از انقلاب مدتی کوتاه فعالیت داشت به اتفاق نوه دختری خود زندگی را می گذراند.
این دو هنرمند صاحب یک دختر هنرمند بنام لیلی رشیدی می باشند که در بیشترین ساخته های خاله اش مرضیه برومند حضور پیدا می کند.

بنیاد خیریه کتایون ریاحی

1497-16

کتایون ریاحی بازیگر پرتوان سینما و تئاتر و تلویزیون که نامش در دنیای هنری بیش از سایر همکاران خود به جهت نقش زلیخا در سریال یوسف و زلیخا بر سرزبانها افتاد پس از کناره گیری از دنیای هنر با برپائی بنیاد نیکوکاری کیش مهر که پشتیبان کودکان ناشنوای نیازمند کاشت حلزونی گوش اند یکی از فعالان این بنیاد می باشد.

دو تصـویـر خاطره انگیز از فـروزان

1497-17

عکسی که از نظرتان می گذرد زنده یاد فروزان را در کنار تنها فرزند خود سیامک و عکس دیگر در شب عروسی او را نشان می دهد که از آلبوم خانوادگی این بازیگر صاحب نام سینما ایران به امانت گرفته  شده است.

اعتراض ایل بختیاری به یک سریال

1497-19

1497-20

کمال تبریزی کارگردان فیلم سینمایی مارمولک و سریالهای متعدد تلویزیونی از جمله «شهریار»، سریالی به نام «سرزمین کهن» ساخته که پس از پخش چند قسمت، به جهت اعتراض ایل بختیاری به صحنه هایی از این سریال پخش آن متوقف گردید. حالا پس ازدو سال بار دیگر قرار است این سریال با حذف قسمت هایی مجددا پخش گردد و در دنبال ساخت قسمت های باقیمانده آن سعید راد بازیگر پر توان سینما به جمع دیگر بازیگران این سریال پیوست.

گلپا: به من گفته اند نباید در ایران بخوانم!

1497-21

«گلپا» هنوز در 83 سالگی محبوب مردم است، در خانه اش به روی همه باز است، همیشه دور و برش شلوغ است، به روی تابلویی درون خانه نوشته: غیبت دیگران و بحث سیاسی ممنوع! در خانه خود، شاگردان بسیاری را تعلیم میدهد، هیچ دستمزدی نمی گیرد و می گوید نیازی ندارم.
گلپا درباره اینکه چرا کنسرت برگزار نمی کند، می گوید: من شهروند ایرانی هستم، و به من گفته اند که نباید در اینجا بخوانم، من هم نخوانده ام و نشسته ام، حتی از خانه هم بیرون نمی روم به جز برای ورزش. من اهل ورزش بودم، دوستانم تختی، حبیبی، مهدی زاده، طالقانی و ملاقاسمی بودند. عاشق سروده های حافظ ، سعدی، مولانا هستم. گله ای ندارم که از عرصه خوانندگی دور افتاده ام.
من در خانه با مردم شب و روز روبرو هستم، برایشان می خوانم و شاگردان زیادی دارم، از جمله هنرمندان نابینا که بهتر از دیگران ردیف ها را می شناسند، من اخیرا چند آهنگ از جهانبخش پازوکی و توکل در دست اجرا دارم که بروی سایت ها می فرستم تا مردم گوش بدهند.

خواننده معروف آذربایجان برای خانم های ایرانی خواند

1497-22

درحاشیه جشنواره فجر در ایران، آرزو علیوا خواننده بسیار جوان آذربایجانی، در تالار وحدت (رودکی) بروی صحنه رفت و درحالیکه لباس محلی رنگارنگی به تن داشت برای خانم های ایرانی در سالن خواند.
آرزو که خواننده و دف نواز توانایی است به اتفاق سمیرا جلیلوا و زرکلام جعفروا، روی صحنه آمدند و به تقاضای مردم آهنگهای محبوب «بری باخ» و «ساری گلین» را اجرا کردند.
آرزو سال 2006 در رقابت های موسیقی ملی مقام سوم و رقابت های دلفی در قزاقستان مقام اول و صاحب دیپلم افتخار یونسکو بخاطر اجرای نغمه های شرقی است.