1678-14

۸۰ سالگی استاد انوشیروان روحانی

1678-15

1678-16

هفته قبل ۸۰ سالگی استاد انوشیروان روحانی چهره برجسته موزیک، در خانه نیلوفر ستاره محبوب سالهای قبل از انقلاب برگزارشد درحالیکه دوستان نزدیک انوشیروان روحانی از جمله پوری بنایی، نیلوفر و پسرش آرش ساجدی، وحدت، شاهرخ نادری، آرزو دختر همایون بازیگر قدیمی و دختر انوشیروان روحانی و خواننده قدیمی رفعتی در این جشن حضور داشتند و هرکدام خاطره ای از گذشته ها گفتند و دل استاد را شاد نمودند.

درگذشت رضا عقیلی برادر مرتضی عقیلی

1678-17

چند روز بعد از درگذشت پیام فرزندجوان مرتضی عقیلی، رضا عقیلی برادر مرتضی هم براثر سکته قلبی درگذشت.
رضا عقیلی فارغ التحصیل دانشکده هنرهای دراماتیک، سناریست و کارگردان قدیمی سینما بود. رضا قبل از انقلاب فیلم «خداحافظ کوچولو» را با حضور برادرش مرتضی و فروزان کارگردانی کرد و در طی سالهای 1350 سناریست فیلم های معروفی چون تنها مرد محله، مغربی، ناجورها، جوجه فکلی، آقا مهدی وارد میشود و به دادم برس رفیق بود.
رضا عقیلی در سن 98 سالگی در روزهایی که عزادار برادرزاده خود پیام بود درگذشت.
مجله جوانان درگذشت رضا عقیلی را به برادرش مرتضی عقیلی عزیز، به اشکان، آرش و الهام عقیلی و خانواده گرامی اش تسلیت می گوید.

نمایش فیلم خاطره انگیز غزل در دفتر مسعود کیمیایی

1678-21

هفته قبل فیلم به یادماندنی مسعود کیمیایی «غزل» در دفتر او به نمایش در آمد، در آن جلسه که گروهی از دست اندرکاران سینما، و مطبوعات حضور داشتند، مسعود کیمیایی و جواد طوسی منتقد معروف، درباره فیلم حرف زدند به سئوالات حضار پاسخ دادند.
غزل یکی از آثار ماندنی مسعود کیمیایی با شرکت فردین و پوری بنایی و فرامرز قریبیان است که تم شاعرانه و فلسفی دارد و در زمان نمایش فیلم، مورد بحث بسیاری بود.

طوفان بازیگر قدیمی همچنان فعال است

1678-20

اگرقبل از انقلاب بسیاری از بازیگران زحمتکش سینما، مورد کم لطفی قرارگرفتند و آنها را با نقش های کوچک ومنفی، در واقع کمرنگ کردند، در سالهای اخیر بعضی کارگردانان به حمایت این چهره ها آمدند از جمله طوفان بازیگر قدیمی که در هرنقشی توانایی خود را نشان داد و افسوس سالیانی را خورد که بدلیل همان کم لطفی ها برباد رفت.