1430-28

خونریزی معده، کیمیایی را روانه بیمارستان کرد

1430-29

مسعود کیمیایی کارگردان نامی سینمای ایران، بعد از بازگشت به ایران، دچار خونریزی معده شده و در بیمارستان بستری شد.
کیمیایی که چند هفته ای در لس آنجلس بسر می برد و با چند بازیگر معروف امریکایی و تهیه کننده و کارگردان دیدارهایی داشت، تدارک فیلم تازه ای را در مورد یک قصه پرهیجان در امریکا می بیند که پسرش نیز در آن بازی خواهد داشت.
کیمیایی اینک در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان تحت نظر پزشک متخصص است.

پوری بنائی فریادرس بچه های سرطانی

1430-30

«پوری بنائی» ستاره قدیمی سینما، اینروزها دور از صحنه هنر، درایران به امور خیریه مشغول است در دیداری با پوری بنایی در تهران، او را در یک موسسه خیریه به خدمت به انسانها مشغول دیدم، با همان چهره مهربان وهمان تبسم زیبا و همان قلب بزرگ، که آمده بود تا برای بچه های مبتلا به سرطان، پول جمع آوری کند.
پوری درضمن برای آنهائی که بخاطر بدهکاری در زندان بسر می برند شب و روز تلاش می کند تا با پرداخت بدهی هایشان با کمک دوستان خیرخواه خود، آزادشان کند و به آغوش خانواده برگرداند. در بیشتر این حرکت های انسانی پوری، دوستان قدیمی اش ناصر ملک مطیعی و وحدت هم حضور دارند.

گلپا در  بیمارستان

1430-31

اکبر گلپایگانی خواننده همیشه ماندنی موسیقی کلاسیک و بزمی ایران، بدنبال یک سکته مغزی خفیف به بیمارستان انتقال یافت.
«گلپا» بعد از درمانهای اولیه و بهبودی نسبی، به خواسته همسرش به خانه بازگشت تا تحت مراقبت های ویژه همسرش قرار بگیرد و در ضمن پزشکان گفتند که خطری گلپا را تهدید نمی کند.

سه نسل

1430-32

چند هفته قبل درباره فیروزه خواننده آهنگهای «دل نگو دل دیگه نیست» «نامه پرونی» نوشتیم که در ایران در محافل زنانه و یا عروسی های بسیار خصوصی می خواند وهنوز صدای دلنشینی دارد. عکسی که می بینید فیروزه را در کنار دختر و نوه اش می بینید. 3 نسل کنار هم، که فیروزه به آنها عشق می ورزد.