1440-41

درگذشت یک پیشکسوت دوبله

1440-43

احمد رسول زاده یکی از پیش کسوتان دوبله درگذشت صدای او بجای بازیگران صاحب نام ایرانی شنیده میشد از جمله در سریال پدرسالار بجای صدای محمدعلی کشاورز، در فیلم بن هور، پدرخوانده و صدها فیلم مستند، وی هفته گذشته پس از یک بیماری نسبتا طولانی مدت در 85 سالگی از دنیا رفت که تمامی همکاران خود را که  به اغلب آنها سمت استادی داشت در ماتم نشاند. رسول زاده در چند سال آخر عمر دچار بیماری پارکینسون شده بود.

بازگشت شاهرخ نادری به رادیو

1440-42

شاهرخ نادری از جمله تهیه کنندگان برنامه های رادیو بود که چند برنامه معروف رادیو از جمله شما و رادیو و رادیو تعطیلی که برنامه های مخصوص روز تعطیل را بود تهیه می کرد. شاهرخ نادری دو سال بعد از انقلاب از سوی مدیران جدید رادیو کنار گذاشته شد که چند سالی را در خیابان ولی عصر(پهلوی سابق) یک مغازه شیرینی پزی و شیرینی فروشی را اداره میکرد که چند سال بعد هم آنرا تعطیل کرد، شاهرخ بتازگی از سوی رادیو دعوت شد تا اداره کننده رادیو نمایش باشد که از جمله در این برنامه رادیویی به بازگو کردن خاطرات خود هم می پردازد.

ترانه ای برای ابرمرد سینما

1440-44

عکس، ناصر ملک مطیعی بازیگرمعروف سینما و تئاتر ایران را نشان میدهد در کنار یک شاعر و ترانه سرای جوان شقایق میرزائی که ترانه هائی برای خوانندگان معروف ایران ساخته.
شقایق قطعه شعری که برای ناصرملک مطیعی بنام «ابرمرد» سروده تقدیم او می کند این شاعر جوان که خیلی زود در ترانه سرایی نامش بسر زبانها افتاد بتازگی ترانه ای بروی یکی از آهنگهای حمید طالب زاده سروده است.

جدیدترین چهره آرام

1440-45

این تازه ترین عکس آرام ستاره سابق سینمای ایران است که بعد از آنکه وارد سینما شد با کوچکترین فرزند مجتهدی سینمادار و تهیه کننده فیلم های ایرانی ازدواج کرد. آرام دارای دو فرزند یک دختر و پسر می باشد که پسرش رشته عکاسی را بپایان رسانده که عکس مادرش از کارهای اوست که بروی صورت مادر بقولی  Touch Up کرده است. همسر او مجتهدی که اداره کننده سینماهای پدر بود چند سال قبل براثر ایست قلبی درگذشت.

عارف در کنار دو دخترش

1440-46

عارف خواننده صاحب نام که این روزها در دوبی زندگی می کند را در کنار دو دخترش سابرینا- و سهیلا می بینید. عارف صاحب چهار فرزند سه دختر و یک پسر بود که پسرش براثر بیماری درگذشت و یکی دیگر از فرزندان دخترش همسر دکترشجره فرزند مهندس شجره مدیر تلویزیون پارس و هاله هنرپیشه معروف می باشد.

شات دیدنی

1440-47

دریچه دوربین عکاسی هنرمند لحظه دیدار دو هنرمند با سابقه پوری بنایی و ویدا قهرمانی را آنگونه احساسی ثبت کرده که به اصطلاح عکاسی به آن شات دیدنی می گویند.