1348-70

«مژگان» اینروزها با طراحی زیباترین لباس های ویژه خانمها، در طراحی و دوخت، تعمیر و ترمیم  و تزئینات روی لباس و نگین، بعنوان یک طراح خوش سلیقه و موفق در جامعه ایرانی شناخته شده و مزون مژگان برای خانمهای شیک نامی آشناست.
او در اصل از ایران آغازکرده است، مژگان متولد تهران وفارغ التحصیل آموزشگاه خسروی در تهران در رشته  طراحی، برش و دوخت های زنانه است.
مژگان از زمان ورود به امریکا، به ادامه تحصیل در این رشته در CALIFORNIA DESIGN COLLEGE پرداخته و بعد از یکسال تحصیلات  با داشتن کادری مجرب و ورزیده، مزون مژگان را در لس آنجلس دایر کرده است.
مژگان با 20 سال سابقه و تجربه کاری در رشته طراحی و دوخت لباس عروس، لباس نامزدی، لباس شب همراه با هنر ظریف سنگدوزی سلیقه مشکل پسندان را برآورده است.
همیشه خانمهای شیکپوش ایرانی برای حضور در جشنها و مهمانی ها، عروسی ها، در  یافتن لباس زیبا و مدرن روز وبرازنده اندام خود دچار مشکل میشوند و درواقع این مژگان است که با سابقه طولانی، تجربه فراوان، ذوق وهنر مدرن ، توانسته برای همه مشتریان ایرانی خود در مزون زیبای خود، لباس هایی با کیفیت بالا وقیمتی مناسب برایشان تهیه کند تا این خانمها در هر جشن و گردهمایی بدرخشند.
مژگان با سلیقه و تجربه و تسلط بر آخرین متدهای روز، طرح های چشمگیر و نوگرای اروپا و امریکا، لباسهای عروسی، نامزدی، شب و برای دخترخانمهای جوان و مادران شان لباس های  بت میتصوا طراحی کند و در سریع ترین زمان تحویل شان بدهد.
مژگان با دقت، دید نو و سلیقه بالا، در تبدیل لباسهای نسبتا باز به لباسهای پوشیده تر، همیشه توا نا بوده و خواسته خانم ها را برآورده کرده است.
برای دیدار و مشورت با مژگان با وقت قبلی از دوشنبه تا جمعه می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

310-254-4325    –   310-553-5026  

1348-71                                                                                                                                

1348-72