1549-48

1549-49

1549-50

1549-54

میترا رهبر یک ایرانی سرافراز، که با کتاب پرهیاهو و پرفروش خود معجزه سکوت Miraculous Silence در جامعه امریکایی و اروپایی معرفی شد، اینروزها با دریافت جایزه طلایی ارزشمندی از سوی ناشران مستقل امریکا

Gold Award Winner
From Independent Publisher

یکبار دیگر نام زنان افتخارآفرین ایرانی را مطرح ساخت، با چهره بین المللی لری کینگ نیز دیدار و مصاحبه ای داشت، که اینک بروی یوتیوب دیده و شنیده می شود.
«میترا رهبر» که سابقه اجرای آهنگهای محلی ایرانی دارد می گوید من سالهاست کلاس هایی در زمینه روانشناسی و عرفان دارم که سبب شده با اساتید بزرگ امریکایی کار کنم و همه اندوخته ها و تجربیات خود را در راه خدمت به هموطنانم چه در خارج و چه بصورت سمینارهایی در داخل ایران، انتقال بدهم.
• می پرسیم مسلما اعتماد به نفس و جسارت بسیاری لازم است تا به جامعه بزرگ امریکایی و اصولا بین المللی گام بگذاریم.
میترا رهبر می گوید: مسلما چنین است، در امریکا رقابت ها فشرده و سخت است، من برای معرفی کتاب خود در جامعه امریکایی و در مجموع در جامعه بین المللی بسیار زحمت کشیدم، در برنامه های تلویزیونی بسیار، در 40 مصاحبه رادیویی شرکت کردم، 6 مصاحبه و مقاله در نشریات معتبر داشتم و همین ها سبب شد تا من در جامعه بزرگی گام بنهم.
من با هدف راهنمایی مردم برای زندگی در فضای سالم تر وبهتر می کوشم. باید به میدان آمد، راه و چاه را شناخت. باید برای رقابت ها آمادگی داشت من از صفر شروع کردم، گام به گام پیش رفتم.
• جامعه امریکایی خوشبختانه اخیرا با عرفان شرق آشنا شده؟
– در این مسیر رسانه های امریکایی و خود رسانه های ایرانی چون مجله جوانان نقش مهمی داشتند، عرفان به انسانها می آموزد مثبت و سازنده و کمک کننده باشند من همیشه در اندیشه رنگ بخشیدن به زندگی آدم های دیگر هستم.
مسلما اجرای آثار رومی در امریکا، توسط سوپراستارها، انتشار کتاب ها و مقالات به این مسئله کمک کرده است خوشحالم که جامعه ایرانی در خارج نیز با علاقه، عشق خاصی اینروزها عرفان و اصولا حرکت های انسانی را دنبال می کنند و در طی این سالها بهترین پشتیبان هم بودند.

1549-53

• خبر دریافت جایزه طلای متا فیزیک بخاطر کتاب تان جامعه ایرانی را سرافراز می کند
– جامعه امریکایی برایش جالب است که یک زن ایرانی، کتابی نوشته که می تواند هر مذهب، عقیده، مرام و رنگ و ملیتی را در بر بگیرد در این مسیر ناشران امریکایی، مرا بخاطر کتاب معجزه سکوت دعوت کردند و جایزه طلای این انجمن را به من دادند، که برای من و برای جامعه ایرانی پیروزی بزرگی بحساب می آید. بزرگترین خوشحالی من این بود که بدنبال دریافت این جایزه و توجه بنیادها و سازمان های امریکایی، سبب گردید تا 150 جلد از کتاب مرا برای زندانیان، بیمارستان ها و آنها که قدرت خرید کتاب را ندارند مجانا هدیه کنند دلم می خواهد روزی این کتاب به فارسی در ایران خودمان چاپ و منتشر شود. من در طی یکسال گذشته مرتب در سیمنارها و کنفرانس های بین المللی شرکت کردم و پیام خود را به گوش جهانیان رساندم و اینک در تدارک دومین کتاب خود هستم.
• دیدار و گفتگوی شما با لری کینگ چهره برجسته تلویزیونی، کنجکاوی همه را برانگیخته است!
– ماجرای دیدار و گفتگو با لری کینگ این براستی سلطان رسانه ها و تلویزیون ها، دو سال طول کشید، یک گروه حرفه ای درباره کتاب من، سوابق من و هدف های من و یک چهره بین المللی دیگر پیکو لایر Pico Lyer که اصلا هندی تبار و 20 کتاب پرفروش نوشته است، تحقیق و بررسی کردند و سرانجام ما را به یک جلسه گفتگو با لری کینگ دعوت کردند، من از آن همه انرژی مثبت و سازنده لری به حیرت آمدم، مردی که در سالهای بالای 80 و با سابقه بالای 60 سال فعالیت تلویزیونی، هنوز با وجود بیماری، روزی چند برنامه را اجرا و ضبط می کند قابل ستایش است. لری که بسیار علاقمند به کتاب من شد، می گفت آرزویش سفر به ایران است، بسیاری ناگفته ها و ناشنیده ها در اسرار مشرق زمین هنوز کشف نشده و او علاقمند رفتن به عمق این دنیای به قول خودش اسرارآمیز و زیباست.
لری کینگ سئوالات جالبی را طرح کرد، به عمق اندیشه های من سفر کرد، خوشحال شدم که با چنین شخصیتی گفتگو کردم، شخصیتی که علاقمند به فرهنگ و تاریخ سرزمین مان ایران است.
• می پرسیم چگونه می توانند با شما تماس بگیرند؟
می گوید: با فیس بوک من و یا وبسایت:

Voiceofmitra.com

1549-51

1549-52