1376-56

1376-57

در طی هفته های گذشته که امید فعالیت های تازه ای درزمینه موزیک و همچنین خدمات اجتماعی در سطح بین المللی آغاز کرد،بسیاری ازدوستداران اش در سراسر جهان از طریق ایمیل و فیس بوک و تلفن احساسات خود را نسبت به هنرمند محبوب خود نشان دادند که نمونه هایی از این احساسات را می خوانید که به دفتر جوانان ارسال شده است.

******

انتظار سبدهای گل
من بعنوان دوستدار امید، وقتی درجریان آهنگ مشترک او با تاماس آندرس (مدرن تاکینگ) قرار گرفتم چنان هیجان زده شدم، که همه دوستان آلمانی خود را خبر کردم. این یک موفقیت بزرگ برای جامعه موزیک ایرانی بود. من مطمئن هستم هنرمندان ایرانی، این ماجرا را با شور و حال خوبی استقبال کردند و من مطمئن هستم، دهها  سبد گل روانه خانه امید از سوی همکارانش شده است، این معمول جامعه هنری در سراسر دنیاست، من از طریق تی وی وفیس بوک می بینم که هنرمندان امریکایی و اروپائی، ژاپنی و حتی عرب نسبت به موفقیت همدیگر چه می کنند من به امید عزیز تبریک می گویم.
سامان محبی – هامبورگ

 
***

امیدجان همچنان به جلو گام بردار
دیدن هنرمند با وقار و محبوب و آگاهی چون امید در صحنه های بین المللی، همه ما را به شوق آورد، من دلم می خواست در اروپا بودم و در کنسرت مشترک امید و تاماس اندرس شرکت میکردم، من وقتی دیدم  امید باتفاق ران ارتست (Metta World Peace) دست همکاری در زمینه امور خیریه داده، بخود بالیدم که هنرمندان ما هم در مسیری جهانی پیش میروند.
زاون میرزائیان – شیکاگو

 
***

1376-59

امید جسارت هنری و توانایی زیادی دارد
برخلاف خیلی ها که فکر می کنند بدلیل رکود اقتصادی، چراغ عمر هنر رو به افول است، هنرمندانی چون امید، به دل همه ما امید می بخشند، امید براستی با فعالیت های تازه خود، چه خواندن آهنگ مشترک فارسی و انگلیسی با مدرن تاکینگ و چه همکاری با بسکتبالیست معروف امریکایی «متا ورلد پیس» ، نشان داد که جسارت هنری دارد. می داند که جای هنرمندان ایرانی در صحنه های جهانی خالی است.
شیلا رستگار- نیویورک

 
***

آهنگ مشترک امید و مدرن تاکینگ مرا به اوج برد
وقتی بروی سایت ها رفتم ووقتی به فیس بوک ها نگاه کردم،وقتی مجله جوانان را، سایت جوانان را دیدم با خودم گفتم چه کار بزرگی امید انجام داده است، یک خواننده اسطوره ای را به خواندن فارسی کشیده وخود با او همصدا شده و بروی صحنه رفته و ثابت کرد که هنرمند ایرانی هیچ کم و کسری از هنرمند جهانی ندارد.
من به امید درود می فرستم و اورا به  سهم خود تشویق می کنم که به راهش ادامه بدهد واز سرمایه گذاران ایرانی دعوت می کنم در چنین زمینه هایی قدم پیش بگذارند.
 و در نهایت از رسانه های ایرانی گلایه دارم که چرا به این دو رویداد مهم، چون رسانه های آمریکایی، اهمیت ویژه ای ندادند.
بهرام سلوکی – لوس آنجلس

 
***

ما چقدر دراروپا به ایرانی بودن خودافتخار کردیم
سالها بود در جامعه ایرانی در اروپا، حادثه ای رخ نداده بود که سبب شادی وغرور ما بشود، روزی که اخبار و تصاویر امید و  تاماس اندرس را در رسانه های اروپایی دیدم، به شوق آمدم. به ایران زنگ زدم و با دوستانم حرف زدم، همه بروی سایت ها، آهنگ مشترک آنها را شنیده بودند، همه خوشحال بودند، از اینکه می دیدیم یک خواننده جوان ایرانی شانه به شانه یک خواننده نامدار بین المللی بروی یک صحنه و با او همصدا شده و هم فارسی را از زبان آن خواننده شنیدم، به ایرانی بودن خود افتخار کردم.
ناصر یزدی- کانادا

***

من از ایران زنگ میزنم
من از ایران ، از شیراز زنگ می زنم، ترا بخدا به امید بگوئید چقدر ما را سرافراز کردی، آهنگ مشترک تو و مدرن تاکینگ را روی سایت دیدیم و حال کردیم، امیدجان درود بر تو، تو همیشه مایه افتخار بودی و این بار گل کاشتی.
محبوبه رستمی – شیراز