1434-44

برگزاری جشن روز جهانی کودک توسط بنیاد کودک

بنیاد کودک، با همکاری یونیسف ، انجمن زنان ملل و انجمن ملل متحد، یکشنبه ۲۳ نوامبر به مناسبت روز جهانی کودک و ۲۵ سالگی تصویب پیمان نامه حقوق کودک جشن مفصلی را در بورلی هیلز برگزار کرد.
این برنامه که از ساعت ۱ تا ۴ عصر در سالن اجتماعات راگز بری در شهر زیبای بورلی هیلز با حضور دیپلمات های آفریقای جنوبی و امارات متحده عربی و مسوولین شهر بورلی هیلز برگزار شد، شامل برنامه های متنوع از قبیل گروه رقص بین المللی صلح، رقص محلی کشورهای کره، ایران، هند، ژاپن وموسیقی پاکستانی بود. گروه رقص فرشتگان صلح بنیادکودک به سرپرستی مدرس رقص خانم نازنین بدیعی نیز در این برنامه هنرنمایی کردند که با تشویق حضار همراه بود. گردانندگی این برنامه به عهده خانم سولماز پارسی پور ژورنالیست و خبرنگار تلویزیونی و رادیویی بود.
کودکان با رنگ پوست و ملیت های مختلف نقاشی هایی با مضامین صلح و دوستی جهانی را رنگ آمیزی کردند. در خلال برنامه آقای سیریل ندابا سفیر آفریقای جنوبی در لس آنجلس از علاقه رهبرفقید آفریقا آقای نلسون ماندلا به کودکان سخن گفت واظهار کرد که ایشان همیشه ملاقات با کودکان را به دیدار با سران دنیا ترجیح می داد. دکترپیمان رئوفی مدیربنیادکودک نیز طی سخنانی از همراهان بنیادکودک بویژه دکترمیرعلی ضرابی سپاسگزاری کرد وگزارشی از روند رو به رشد بنیادکودک ارائه نمود و از اهمیت تحصیل کودکان دنیا که از مواد مندرج در پیمان نامه حقوق کودک است سخن گفت.
شایان ذکر است که شهردار و اعضای شورای شهراز جانب شهربورلی هیلز به مناسبت بیست سال فعالیت بنیادکودک طی بیانیه رسمی از بنیادکودک تجلیل و سپاسگزاری به عمل آوردند
برای آشنایی بیشتر با فعالیت های بنیاد کودک می توانید با شماره 310-453-0809 تماس حاصل فرمایید و یا از تارنمای www.childfoundation.org بازدید نمایید.

1434-45

1434-46

1434-47