1450-49

برگزاری جشن نوروزی گروه حمایت خانواده
در Tarzana Rehab

شکوفه امین
امسال نوروز بوی دیگری می داد. بوی مهر و محبت، بوی مادر و پدر بزرگ. مادر و پدر بزرگانی که شاید همه آنها، مادر و پدر شرکت کنندگان جشن نوروزی در تارزانا ریهب نبودند.
بار دیگر، امسال، گروه حمایت از خانواده به سرپرستی دکتر شیرین نوروی جشن نوروز را ساعاتی قبل از تحویل سال و همراه با سالمندان برگزار کردند.
این جشن دراتاق نسبتا بزرگی که اختصاص به ایرانیان مقیم این ریهب دارد، درعین سادگی، با صمیمیت و شکوه خاصی برگزار شد.
هفت سین زیبای نوروزی، رقص و شادی، پذیرایی با سبزی پلو، ماهی، کوکوسبزی، به همراه میوه و شیرینی که همگی توسط داوطلبین گروه حمایت از خانواده تهیه شده بود، رنگ و حال دیگری به این بزم کوچک و صمیمی داد، مهمتر از همه قدردانی و ارج نهادن به زحمات بی شائبه مادران و پدرانی که یک عمر زندگی خود را به پای فرزندان خود ایثار کرده بودند توسط اهدای شاخه های گل رز قرمز زیبا که رادیوAM 670 تدارک دیده شده بود، زینت بخش این محفل عشق آفرین بود.
این جشن کوچک، مهمان ویژه ای نیز داشت، مهمانی که اخیرا فرشته زندگی خود را به دنیای باقی رهسپار کرده بود. آقای نادر رفیعی.
سپاس فراوان از حضور گرم و پرانرژی علیرضا حکمت شعار از رادیو 670 AM و اهدای شاخه های گل بسیار زیبا از طرف رادیو و پخش قسمتی از برنامه از طریق این رادیوی مردمی و محبوب. قدردانی از خانم پوپک مظفری و خانم سیما فاخری برای هموار کردن این راه مهم.

1450-50

قدردانی از هنرنمایی دو هنرمند و خواننده عزیز، فریار و محمدرضا که با موسیقی و صدای گرم خود، دل سالمندان عزیز ما را شاد کردند و لبخند را به لبان آنها هدیه نمودند.
سپاس فراوان از خانم و آقای ذکایی ریاست محترم مجله بین المللی جوانان که هر هفته با فرستادن مجله وزین جوانان برای سالمندان پل ارتباطی آنها را با دنیای امروز حفظ می نمایند.
تشکر ویژه از آقای هنری، نماینده تلویزیون امید ایران، جهت تهیه گزارش تصویری از این مراسم و همچنین داوطلبین گروه حمایت از خانواده از جمله آقای کشوری و خانمها: میکده، فرزانه دارا، ناهید گوهری، فرحناز سومخ، زهرا، اکرم، فرح و سایر دوستان برای این همه عشق و خدمت.

یک بار دگر نسیم نوروز وزید
دل ها به هوای روز نو باز تپید
نوروز و بهار و بزم یاران خوش باد.
در این بهار زیبا، از شما هموطنان عزیز دعوت می نمائیم با مراجعه به آدرس:
Tarzana Rehab Center
5650 Reseda Blvd., Tarzana
در طول ایام هفته، شادی و نشاط خود را با سالمندان گرامی تقسیم نمائید.
هر کجا عشق آید و ساکن شود
آنچه نا ممکن بود ممکن شود
818-344-6818

1450-51