1433-83

برگزاری موفق نمایشگاه کاریابی رادیو ایران و گروه حمایت خانواده

شنبه اول نوامبر سومین نمایشگاه کاریابی رادیوایران، رادیوکی دبلیوکی دبلیو و گروه حمایت خانواده با استقبال صدها تن از جویندگان کار و علاقه مندان به کارگاههای آموزشی کاریابی برگزارشد.
لازم به ذكر است اين برنامه حاصل تلاش بي وقفه كار گروهي راديو ٦٧٠ و گروه حمايت از خانواده و راديوکی دبلیوکی دبلیو بود تا گامي رو به جلو جهت خدمت به جامعه ايراني و كمك به انسجام و همدلي ايرانيان باشد.
تيم برگزاري همايش فرصت هاي شغلي از تمامي داوطلبان دلسوزي كه در اجراي هر چه بهتر برنامه ما را ياري كردند، صميمانه تشكر و قدرداني مي كند.همچنین خانم پوپک مظفری از جانب رادیو ۶۷۰ ای ام از گروه حمایت خانواده بویژه دکترشیرین نوروی و دکتر پیمان رئوفی به جهت تلاش و همکاری صمیمانه شان در برگزاری این همایش کاریابی موفق سپاسگزاری می کند.
برگزاري اين همايش معرفي فرصت هاي كاري و پتانسيل هاي شغلي آشكار و پنهان در سطح شهر و كمك به معرفي فعالان در حوزه هاي مختلف كاري و ارتقاي سطح دانش و ايجاد مهارت هاي كاريابي بود.
از محورهاي اين همايش برگزاري كارگاه هاي آموزشي با عناوین شناخت عملکرد نیمکره های مغز توسط دکترشیرین نوروی، اعتمادبنفس و انجام مصاحبه شغلی موفق توسط دکترپیمان رئوفی، و قوانین رزومه نویسی توسط خانم ساناز نباتی براي علاقه مندان بود.
نمایشگاه کار، رویدادی است که تعداد زیادی از جویندگان کار و شرکت ها بمنظور تبادل اطلاعات در رابطه با مشاغل مورد نیاز و معرفی شرکت هایشان در آن، بصورت سالیانه برگزار می گردد که می توان از آن بعنوان نمایشگاه فرصت های شغلی یاد کرد بنحوی که فرصت های فراوان کاری و کارآفرینی در اکثر زمینه های تحصیلی برای دانشجویان و تازه فارغ التحصیلان ارائه می شود. اینگونه نمایشگاهها فرصت مناسبی را برای شرکت ها فراهم می آورد تا با تعداد زیادی از نیروهای جویای کار ملاقات کرده و در یک فضای رقابتی نسبت به جذب نفرات مورد نظر خویش اقدام نمایند.هدف این نمایشگاه و کارگاه های آموزشی، معرفی شرکت ها، معرفی کسب و کار جدید، ایده دادن به دانشجویان و تازه فارغ التحصیلان برای یافتن شغل آینده بود. ما تلاش می کنیم تا پلی ایجادکنیم برای کاریابی مهاجرین جدیدی که به تازگی به این کشور مهاجرت کرده اند.

1433-85

1433-86